Je had het de afgelopen 5 maanden ook elke andere dag kunnen komen brengenquote:Op zondag 24 juli 2011 12:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het regent
Voordat ik bij jou ben ben ik zeiknat man
Mooi, dan heb ik D3 voor mezelf. MWUAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 24 juli 2011 12:44 schreef Mday het volgende:
maar JIJ hebt de suggesties gemaakt van pc-gaming erbij gezet en mijn hobby/werk een aanfluiting gemaakt!
het komt noooit meer goed tussen ons
i know i know i know kutweerquote:Op zondag 24 juli 2011 12:55 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Je had het de afgelopen 5 maanden ook elke andere dag kunnen komen brengen
errhhermquote:Op zondag 24 juli 2011 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik D3 voor mezelf. MWUAHAHAHAHAHAHAHA
Anders brengt hij die voor hij morgen naar werk gaat? Optie?quote:Op zondag 24 juli 2011 12:55 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Je had het de afgelopen 5 maanden ook elke andere dag kunnen komen brengen
sterf. ik bel blizz op en zeg dat ik jou benquote:Op zondag 24 juli 2011 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik D3 voor mezelf. MWUAHAHAHAHAHAHAHA
Ik zou Justin raken. Met de popcornpan.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:58 schreef Kuukske het volgende:
Goed, popcorn scoren en dan Justin Timberlake kijken.
Bad Teacher? Echt een flutfilmquote:Op zondag 24 juli 2011 12:58 schreef Kuukske het volgende:
Goed, popcorn scoren en dan Justin Timberlake kijken.
quote:Op zondag 24 juli 2011 14:50 schreef koei het volgende:
Nee joh! Bad Teacher is geen goede film, maar als je er zonder verwachtingen in gaat is hij best vermakelijk! Alleen is Justin Timberlake niet leuk in de film.
Even wat aanpassingenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:11 schreef Kuukske het volgende:
Justin is waardeloos in die film. Verder wel een aardige no brainer
of een M D.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:15 schreef Kuukske het volgende:
Mjaaa.. Justin is an sich ook niet echt aantrekkelijk nee. Doe mij maar een Jake G. of een Jason S.
Dan had 'ie moeten blijven tot eind juli/begin augustus man.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:34 schreef Cliffy het volgende:
Je had best even mogen blijven wachten totdat het droog was hoor
Michael Douglas?quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan had 'ie moeten blijven tot eind juli/begin augustus man.
[..]
Michael Douglas?. Mnah.
No probquote:Op zondag 24 juli 2011 15:34 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Je had best even mogen blijven wachten totdat het droog was hoor
De trailers zijn slechter dan de film zelf. Puur op basis van de trailer leek het me een kutfilm die ik over wilde slaan, maar de film kreeg best redelijke recensies en dus ben ik toch maar gaan kijken, en die recensies kloppen wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:29 schreef Sharana_LV het volgende:
Bad teacher lijkt me echt een waardeloze film .. Zelfs de trailers zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |