Ik heb 1 paar hele gave witte vans, maar als ik die aan hebt lacht Cliffy mij uit omdat mijn voeten volgens hem dan even breed als lang zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh klinkt wel geinig. En ik heb ook een Vans-fetisj..
bij mij zat hij mis met de omtrek :-Pquote:
Ik ben onderweg...quote:Op zondag 24 juli 2011 11:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Fruit heeft alleen maar vans! (zo'n 5 paar)
En vanmiddag komen mijn vriendinnetje om mijn verjaardag te vieren (ik was in januari jarig)
Ik maak er een soort van high-tea van, en er is een mini-dresscode:
Trek kleding aan die je:
* gekocht heb omdat het zoo ontzettend gaaf stond maar je eigenlijk nog geen gelegenheid hebt gehad om het aan te doen
* iets wat je aangeschaft hebt voor een feest/bruiloft/date maar wat daarna helaas in de kast is blijven hangen.
* iets wat zo mooi staat maar waar je niet in kan bewegen/op lopen (jaa ik heb zulke pumps! en helaas ook jurkjes)
* iets wat je gewoon echt te gek staat maar wat je niet zomaar dagelijks draagt (denk satc!)
Gluurbuurquote:
quote:
Dat is een ander verhaalquote:Op zondag 24 juli 2011 11:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar wie heeft er een 3D tv om ze ook daadwerkelijk in 3D te kunnen kijken?
Heb ik dat gezegd?quote:Op zondag 24 juli 2011 11:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb 1 paar hele gave witte vans, maar als ik die aan hebt lacht Cliffy mij uit omdat mijn voeten volgens hem dan even breed als lang zijn.
Heb ik nu aanquote:
dat dusquote:
Die zijn zooooooooo cute!!!quote:
quote:Naam: Mday
Functie: Boothbabe magnet
Omschrijving: Voorzitter anticursiviteit, pc-gaming ' '-fanatic en weet ook zijn eigen cupmaat in te schatten
Natuurlijk! Ieder zijn ding, ik heb het nooit iets gevondenquote:
Ik weet van niets, Kuukske heeft het in de wiki gezet!quote:Op zondag 24 juli 2011 12:35 schreef Mday het volgende:
* Mday rekt uit en gaapt
...whoa ik heb wat gemist.
[..]pheeeenoooooooooooooooo...! you sonnabitsj!
@ lot
Als je nu foto's stuurt van je ladiesmiddag, dan kan ik nog wel een poging wagen hoor. oh en je hebt puppyoogjes gemist?
Tussen jou en mij wel hè??quote:Op zondag 24 juli 2011 12:44 schreef Mday het volgende:
maar JIJ hebt de suggesties gemaakt van pc-gaming erbij gezet en mijn hobby/werk een aanfluiting gemaakt!
het komt noooit meer goed tussen ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |