Ik ben ook weer aan het broeden op een culinairy endeavourquote:Op zondag 24 juli 2011 00:24 schreef MadMaster het volgende:
Net terug van etentje bij De Vijfde Smaak in Wormerveer.![]()
nee, je ben niet zo'n goeie goochelaar, ik zag hem aankomenquote:Op zondag 24 juli 2011 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
Zo dan? Of laat ik nu iemand ontgoocheld achter?
Dat doe je altijd. Maar het mysterie blijft dan: hoequote:Op zondag 24 juli 2011 00:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, je ben niet zo'n goeie goochelaar, ik zag hem aankomen
Yesterdays news. Totaal niet interessant meer als ik FB en Twitter mag gelovenquote:Op zondag 24 juli 2011 01:04 schreef MadMaster het volgende:
En waar zijn die Noorse slachtoffers in de TT?
dat zie ik nooit, maar als dat zo is dan is het nog oppervlakkiger dan dat ik al aannamquote:Op zondag 24 juli 2011 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yesterdays news. Totaal niet interessant meer als ik FB en Twitter mag geloven
quote:
quote:
Die Fok quiz waar men meestal Google gebruikt.quote:
Ik snap zelf eigenlijk ook niet waarom ik er weer aan mee heb gedaan.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben even wezen kijken en ik snap je punt
En als ik het allemaal zo lees weet ik ook waarom ik er al tijden niet meer kom
En zijn vriendjes.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:12 schreef MadMaster het volgende:
Ah, den Banaantje weer.
Nix nieuws dus...
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:19 schreef MadMaster het volgende:
Even een vraag daar gesteld waar ze op kunnen zweten...
Omdat ik het heb opgericht?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik snap zelf eigenlijk ook niet waarom ik er weer aan mee heb gedaan.
Met welk doel?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:23 schreef MaJo het volgende:
Ik heb de laatste 2 dagen alleen maar op internet gezeten om over het drama in Noorwegen te lezen
Nieuwsverslavingquote:
Dat was het!!!!quote:
Noorwegen was zeker interessant.quote:]
Ik heb de laatste 2 dagen alleen maar op internet gezeten om over het drama in Noorwegen te lezen
Ik probeer een sollicitatie te schrijven maar het lukt niet
quote:
Ik ben niet aan het solliciteren voor een PR baan maar een journalistieke baanquote:Noorwegen was zeker interessant.
Maar je zoekt toch geen functie bij de PVV.
Er zijn trouwens wel partijen die o.a. (PR) medewerkers zoeken.
Shit, volgende keer plaats ik wel een foto van een distilleerderij...quote:Op zondag 24 juli 2011 13:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
denk MM -> muziek -> buitenland -> Glastonburry enz
Dat wil je niet weten!!!quote:Op zondag 24 juli 2011 13:30 schreef MaJo het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen wat er gebeurd op de foto in de OP?
Ik wil het wel wetenquote:Op zondag 24 juli 2011 13:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten!!!
Geen idee waarom die er nog in staat.
Autotopic aanmaken en dan blin op OK drukken...quote:Op zondag 24 juli 2011 13:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten!!!
Geen idee waarom die er nog in staat.
kans is aanwezig dat ik die ook weetquote:Op zondag 24 juli 2011 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shit, volgende keer plaats ik wel een foto van een distilleerderij...
Nee.quote:
Daarom nam ik dat onderwerp ook...quote:Op zondag 24 juli 2011 13:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kans is aanwezig dat ik die ook weet
Zeg nou maar gewoonquote:
De sport van Harry Stotter.quote:
Ja dat snap ik wel, maar waarom komt er een bal uit haar achterste?quote:
Dat zul je aan Harry moeten vragen. Ik heb geen verstand van die omstandigheden.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar waarom komt er een bal uit haar achterste?
Dit is mijn eerste post in SC, dus hoiquote:
Ah, ik heb zojuist mijn laatste post in de AKQ weer gedaan...quote:Op zondag 24 juli 2011 13:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste post in SC, dus hoi
Hoiquote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 14:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik post nu ruim een week in AKQ, maar jou heb ik nog nooit langs zien komen
Ach joh, lighten up dude.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ik heb zojuist mijn laatste post in de AKQ weer gedaan...
klopt, ben er denk ik een maand of 6, 8 of 10 niet geweestquote:Op zondag 24 juli 2011 14:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik post nu ruim een week in AKQ, maar jou heb ik nog nooit langs zien komen
Ik heb jaren geleden al aan de AKQ meegedaan en ben er vertrokken wegens praktijken zoals nu.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach joh, lighten up dude.
Het is toch leuk om je kennis te delen
Ok, grappig dat je dan wel in de SC zitquote:Op zondag 24 juli 2011 14:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
klopt, ben er denk ik een maand of 6, 8 of 10 niet geweest
Ja, Jojo, leg eens uit...quote:Op zondag 24 juli 2011 14:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok, grappig dat je dan wel in de SC zit
quote:
heb ik je toch getriggert om even te buurtenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
normaal mag er pas in als je meer dan 100 punten hebt, maar voor jou maken we een uitzondering
Mwa, de huidige users, en hun gedrag, nodigen nu niet echt uit om deel te nemen aan de AKQ .quote:Op zondag 24 juli 2011 14:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
heb ik je toch getriggert om even te buurten
+1quote:Op zondag 24 juli 2011 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien moeten we de AKQ maar sluiten
Ik ben toch lief?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa, de huidige users, en hun gedrag, nodigen nu niet echt uit om deel te nemen aan de AKQ .
Ik noem ook geen namen.....quote:
Je maakt voor vrouwen een uitzondering? Ik heb geloof ik ooit 3 posts in AKQ gepost...quote:Op zondag 24 juli 2011 14:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
normaal mag er pas in als je meer dan 100 punten hebt, maar voor jou maken we een uitzondering
---> OUD dus.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je maakt voor vrouwen een uitzondering? Ik heb geloof ik ooit 3 posts in AKQ gepost...
Goedemiddag
Heeft dit topic ook invloeden van OUD? Zoals FMT tegenwoordig ook in AKQ aanwezig is?quote:
Moet ik weer weg??quote:
Getracht wordt om die invloeden tot een minimum te beperken...quote:Op zondag 24 juli 2011 14:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft dit topic ook invloeden van OUD? Zoals FMT tegenwoordig ook in AKQ aanwezig is?
Onze regels zijn soepeler dan die van de AKQ. Met Diaan komt het dus wel goed.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft dit topic ook invloeden van OUD? Zoals FMT tegenwoordig ook in AKQ aanwezig is?
Niet!?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moet ik weer weg??
En FF ja hoor ook hier mensen die ook in OUD posten.Wij bijten niet hoor.
Ik ben zelf ook een Papaquote:Op zondag 24 juli 2011 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moet ik weer weg??
En FF ja hoor ook hier mensen die ook in OUD posten.Wij bijten niet hoor.
quote:Op zondag 24 juli 2011 14:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
+1
Maar alleen als MaJo niet te weten komt dat ik dit heb geschreven.
Gelukkig?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:38 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
eigenlijk boeit de hele AKQ me niet zo heel erg meer
quote:Een vrouw uit Dongen zag in de nacht van zaterdag op zondag niet alleen haar auto maar ook haar vakantie in vlammen opgaan.
De 36-jarige vrouw had zaterdag haar auto ingepakt om zondagochtend op vakantie te vertrekken naar Spanje.
Het is de tweede keer in twee maanden tijd dat de auto van de vrouw uitbrandt. Volgens de politie verdenkt ze haar ex-man
quote:
En ook nog van een prachtige tweeling van bijna 5quote:Op zondag 24 juli 2011 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]echt niet..
FF leuk dat je een papa bent... daar zijn er maar weinig van hier...
Die laatste post vind ik ook minder en heb ik op gereageerdquote:Op zondag 24 juli 2011 14:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig?
Anders had je mijn laatste post in de AKQ wel wat minder gevonden..
Maar waarom boeit het je niet meer?
En een heeeeeeeeeeele trotsequote:
Ik zie het ja, lief!!quote:
Aaahhhhh... poesjes zijn ook zo liefquote:Op zondag 24 juli 2011 14:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie het ja, lief!!
Ik vind trotse papa's zo ontzettend leuk, hoop dat mijn vriend later ook zo blijkt te zijn. Maar denk het wel, hij is al zo trots op ons poesje van 11 wekenDie ik vreselijk mis
Ja had even niet door dat ik dat moest doenquote:
ow dat is best heftig... een tweeling. Maar wel supercute.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En ook nog van een prachtige tweeling van bijna 5
Ah er is dus hoopquote:Op zondag 24 juli 2011 14:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aaahhhhh... poesjes zijn ook zo liefZo zijn de moeder van mijn kinderen en ik ook begonnen
Heftig? Je raakt er aan gewend en kan me ook niet anders voorstellenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ow dat is best heftig... een tweeling. Maar wel supercute.Leuke leeftijd ook trouwens. Die van mij zijn 9 en 2,5 jaar.
Hihi coolquote:Op zondag 24 juli 2011 14:53 schreef Diaan73 het volgende:
MaJo... Peace is ook begonnen met poesjes..Komt dus helemaal goed.
Geen reden om te overhaastenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hihi coolOverigens wil G. heel graag kinderen hoor, maar pas over een paar jaar
Kan ook best.. eerst lekker samen genieten! Snap ik wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hihi coolOverigens wil G. heel graag kinderen hoor, maar pas over een paar jaar
Wow dat is best jong. Ik ben 29 en mijn vriend 28. Ik denk dat we het over een jaar of 3 serieus gaan overwegen. Maar eerst nog van elkaar genietenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen reden om te overhaasten
Ik werd wel vrij vroeg papa. Ik was net 23 geworden toen ze kwamen
Een peuter heeft nog verzorging nodig, en een puber sturing. Lijk mij lastiger dan een tweelingquote:Op zondag 24 juli 2011 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
Heftig, in de zin van druk enz. Vooral op bepaalde "drukke" leeftijden. Ik vind het met één peuter best al druk. Onze buren hebben sinds 4 weken een tweeling, vanmorgen even geweest.Zo lief.
Yeps precies.. en de één is aan het prépuberen, de ander aan het peuterpuberen. Jippie.
Hoe oud was jij eigenlijk toen Twan werd geboren? Ik merk wel dat mijn klokje steeds harder begint te tikken hoorquote:Op zondag 24 juli 2011 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan ook best.. eerst lekker samen genieten! Snap ik wel.
quote:Op zondag 24 juli 2011 14:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een peuter heeft nog verzorging nodig, en een puber sturing. Lijk mij lastiger dan een tweeling
Ik was 28 jaar... maar ook al helemaal gesetteld toen: getrouwd, koophuis, werk enz.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe oud was jij eigenlijk toen Twan werd geboren? Ik merk wel dat mijn klokje steeds harder begint te tikken hoor
Die van ons was niet geplandquote:Op zondag 24 juli 2011 14:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dat is best jong. Ik ben 29 en mijn vriend 28. Ik denk dat we het over een jaar of 3 serieus gaan overwegen. Maar eerst nog van elkaar genieten
Eensquote:Op zondag 24 juli 2011 15:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit heeft te maken met kennismaken hoor.
Ja ja, zo maak je nog kennis en zo heb je ineens een koter op je schoot...quote:Op zondag 24 juli 2011 15:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit heeft te maken met kennismaken hoor.
Hahaha, dat gebeurt alleen IRL. Niet hier. Toch?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja ja, zo maak je nog kennis en zo heb je ineens een koter op je schoot...
Kinderen zijn leuk joh! Daar kan je een hele dag over lullen. Wacht maar tot jij papa wordtquote:Op zondag 24 juli 2011 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja ja, zo maak je nog kennis en zo heb je ineens een koter op je schoot...
Ik papa worden?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kinderen zijn leuk joh! Daar kan je een hele dag over lullen. Wacht maar tot jij papa wordt
Moet je dat aan mij vragen?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha, dat gebeurt alleen IRL. Niet hier. Toch?
Dat is ook wel een mooie leeftijdquote:Op zondag 24 juli 2011 15:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was 28 jaar... maar ook al helemaal gesetteld toen: getrouwd, koophuis, werk enz.
Ik denk dat internet wel een goed voorbehoedsmiddel isquote:Op zondag 24 juli 2011 15:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha, dat gebeurt alleen IRL. Niet hier. Toch?
Dat zei ik ook toen ik nog jong wasquote:Op zondag 24 juli 2011 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik papa worden?![]()
Dat zal niet gaan gebeuren...
Het is gewoon een scamquote:Op zondag 24 juli 2011 15:00 schreef Cobra4 het volgende:
MaJo is weer terug. Mijn taak is volbracht.
Ik kan nu rustig gaan slapen.
Maar ook omdat over 6 uur mijn wekker weer gaat hoor.
Even ter info: MM is een stukje ouder dan jij en bewust kinderloosquote:Op zondag 24 juli 2011 15:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik nog jong wasIk was altijd in de veronderstelling dat ik onvruchtbaar was omdat ik op een late leeftijd de bof kreeg
Ow, dat wist ik nietquote:Op zondag 24 juli 2011 15:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Even ter info: MM is een stukje ouder dan jij en bewust kinderloos
Als je er bewust voor gaat kiezen, moet je er ook allebei achterstaan... dus goed om nog even te wachten voor jullie.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook wel een mooie leeftijdIk ben nu ook wel redelijk gesetteld, samenwonend en een poes
Maar toch nog maar even wachten
Dus hij wilt wel trouwenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:06 schreef MaJo het volgende:
Trouwens over scams gesproken: G. heeft me eergister in een Ierse pub nep ten huwelijk gevraagd, we waren lam en vonden het wel grappig. Iedereen feliciteerde ons en we kregen champagneMaar heb er nu wel spijt van
Vooral omdat ik gister de hele dag kotsend/ziek op bed heb gelegen
Champagne in een Ierse pub..tja, dat is vragen om moeilijkhedenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:06 schreef MaJo het volgende:
Trouwens over scams gesproken: G. heeft me eergister in een Ierse pub nep ten huwelijk gevraagd, we waren lam en vonden het wel grappig. Iedereen feliciteerde ons en we kregen champagneMaar heb er nu wel spijt van
Vooral omdat ik gister de hele dag kotsend/ziek op bed heb gelegen
Hij weet juist bijzonder goed wat hij 'mist' denk ik. Bewust kinderloos zijn is niet anders dan bewust wel voor kinderen kiezen lijkt mij.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet![]()
Hij weet niet wat hij mist!
Edit, staat zelfs in zijn FoBo![]()
Oh dat wist ik al lang hoorquote:Op zondag 24 juli 2011 15:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus hij wilt wel trouwen
In een dronken bui komen vaak diepste verlangens naar boven
Dat was redelijk funest jaquote:Op zondag 24 juli 2011 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Champagne in een Ierse pub..tja, dat is vragen om moeilijkheden
Ik heb er ook niet voor gekozen, maar nu ze er zijn, kan ik me geen leven zonder voorstellen.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij weet juist bijzonder goed wat hij 'mist' denk ik. Bewust kinderloos zijn is niet anders dan bewust wel voor kinderen kiezen lijkt mij.
Ik bedoel meer dat je kinderloze stellen in hun waarde moet laten. Dingen als 'je weet niet wat je mist' vind ik onzin. Misschien weet jij wel niet wat je mist om zonder kinderen te levenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet voor gekozen, maar nu ze er zijn, kan ik me geen leven zonder voorstellen.
Je heb helemaal gelijk. Mijn reactie is puur uit eigen oogpunt gezienquote:Op zondag 24 juli 2011 15:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je kinderloze stellen in hun waarde moet laten. Dingen als 'je weet niet wat je mist' vind ik onzin. Misschien weet jij wel niet wat je mist om zonder kinderen te leven
En tijdens het afwassen...quote:Op zondag 24 juli 2011 15:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus hij wilt wel trouwen
In een dronken bui komen vaak diepste verlangens naar boven
Heb je je vrouw gevraagd tijdens het afwassen?quote:
Of andersomquote:Op zondag 24 juli 2011 15:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je je vrouw gevraagd tijdens het afwassen?![]()
![]()
![]()
Die moet toch ingeruimd worden?quote:
Altijd het juiste moment om over een huwelijk te pratenquote:
Haha, ik beloof het Gillyquote:Op zondag 24 juli 2011 15:21 schreef Gillingham het volgende:
Fox, ga je je geluk nu hier beproeven? Houd je een beetje in hè.
quote:
Ja, op wintersport en toen wilde ze niet, omdat ze het een flut-aanzoek vond...quote:Op zondag 24 juli 2011 15:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je je vrouw gevraagd tijdens het afwassen?![]()
![]()
![]()
Oh, dat doet me denken aan een topic hier op Fok waarbij iemand z'n aanzoek verneukt het en het keer op keer weer wilde proberen. Alleen de vrouw in kwestie was een echte feeks.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ja, op wintersport en toen wilde ze niet, omdat ze het een flut-aanzoek vond...
Classicquote:Op zondag 24 juli 2011 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ja, op wintersport en toen wilde ze niet, omdat ze het een flut-aanzoek vond...
Ik ookquote:Op zondag 24 juli 2011 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat doet me denken aan een topic hier op Fok waarbij iemand z'n aanzoek verneukt het en het keer op keer weer wilde proberen. Alleen de vrouw in kwestie was een echte feeks.
Ik hoop het ook maar ik vrees het ergste. Weet je het topic nog te vinden?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ookHad het er gisteren hier nog over
Ik hoop echt dat die dude haar gedumpt heeft
Ik zal eens kijken in mijn AT, geloof dat ik er toen wel op heb gereageerdquote:Op zondag 24 juli 2011 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop het ook maar ik vrees het ergste. Weet je het topic nog te vinden?
and killed tha topicquote:Op zondag 24 juli 2011 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
En deeltje 2: Aanzoek (2)
Resultaat: TS heeft niets meer laten weten.
Compleet over de top maar wel grappig om te zienquote:Op zondag 24 juli 2011 18:16 schreef wyccie het volgende:
Shit, dat huwelijksaanzoekfilmpje uit deel 2.
Leuk dat hij zo veel moeite heeft gedaan, maar wat verschrikkelijk.
Mijn god...quote:Op zondag 24 juli 2011 18:16 schreef wyccie het volgende:
Shit, dat huwelijksaanzoekfilmpje uit deel 2.
Leuk dat hij zo veel moeite heeft gedaan, maar wat verschrikkelijk.
Een meisje dat 'ja' zou zeggen op een dergelijke aanzoek, zou ik niet ten huwelijk vragen.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:58 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht eerst nog dat het zo'n flashmob was en dat het meisje ook in het complot zat. Zat er op te wqachten tot zij ook zou gaan zingen.
Met mijn afkeer van Disney en musicals zou dit de slechtst denkbare aanzoek zijn. Dan nog liever, zoals in dat topic gesuggereerd werd, een sms'je vanuit het toilet.
Uiteraard zou ik het hem wel vergeven.![]()
Exact.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:11 schreef wyccie het volgende:
Nee zeggen is ook weer zo lullig en dan is zij gelijk de boze heks.
Alleen al het feit dat iemand je zo voor het blok zet, maakt het een kutaanzoek.
Geen idee. Voor mijzelf is trouwen niet zo ontzettend belangrijk. Voor haar wel iets meer. En dan ben ik niet te beroerd om ooit eens een aanzoek te doen. Het moet een combinatie van spontaan en een goed moment zijn, maar dat is natuurlijk lastig. Als het maar een beetje romantisch en privé is. Wellicht op een reis ofzo. Ooit.quote:Hoe ga jij je vriendin vragen, Gil?
is daar ooit een relletje geweest dat wel ergens over ging?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
top gear kijk ik morgen wel
En een relletje wat nergens over ging in de AKQ als je het mij vraagt.
Ik ken een stel waarvan de man haar bovenop de Kilimanjaro wilde vragen. Maar dat heeft hij vervroegd, omdat hij bang was dat ze de top niet zouden halen.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:14 schreef Gillingham het volgende:
Als het maar een beetje romantisch en privé is. Wellicht op een reis ofzo. Ooit.
Ik heb geen wens om te trouwen, maar in theorie zou ik dat wel kunnen doen.quote:Zou jij als vrouw ooit een aanzoek willen/kunnen doen?
Liefhebber meld zich. Op welke zender? Veronica?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de liefhebbers. Om 21.00 top gear
Dat kijk ik inderdaad ook liever dan Top Gear. Alleen vind ik die MMH eigenlijk niks.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
Nu Marc-Marie Huijbrechts bij Zomergasten. Leuk programma tot nu toe!!
BBC 2 (nieuwe seizoen)quote:Op zondag 24 juli 2011 20:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Liefhebber meld zich. Op welke zender? Veronica?
BBC 2quote:Op zondag 24 juli 2011 20:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Liefhebber meld zich. Op welke zender? Veronica?
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Phil Collins heeft hekel aan muziek
Dat snap ik, als je zelf zoveel graftakkenherrie hebt geproduceerd
Ik vind MM leuk.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:53 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat kijk ik inderdaad ook liever dan Top Gear. Alleen vind ik die MMH eigenlijk niks.
Planet Earth was natuurlijk wel top.
Vind MM nu juist net de minst interessante.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind MM leuk.De andere gasten die dit jaar komen, lijken me niet interessant eigenlijk. De komende 2 weken zie ik het ook niet ivm vakantie.
Vaak maakt onbekend, onbemind. Ik denk dat dat het is. Bij onbekendere mensen kan het idd soms best interessant zijn. Als we thuis zijn, zal ik het denk ik wel opzetten op de achtergrond.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:01 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Vind MM nu juist net de minst interessante.
Doe mij maar Dick Swaab, die journaliste van Al-Jazeera of Verhofstad.
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Zitten jullie MM nou gewoon een beetje te bespreken hier in de SC
doe dat even lekker in een PM
Ik denk vooral dat die drie inhoudelijk wat meer te bieden hebben. Daar kijk ik zomergasten op de eerste plaats voor.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vaak maakt onbekend, onbemind. Ik denk dat dat het is. Bij onbekendere mensen kan het idd soms best interessant zijn. Als we thuis zijn, zal ik het denk ik wel opzetten op de achtergrond.
Dank je!!quote:Op zondag 24 juli 2011 21:04 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Voor emotie lijkt MM me dan weer een geschikte...
Okay, dat is inderdaad een manier om te kijken. MM is idd emotie, maar ook open en eerlijkheid.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:04 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat die drie inhoudelijk wat meer te bieden hebben. Daar kijk ik zomergasten op de eerste plaats voor.
Voor emotie lijkt MM me dan weer een geschikte...
Ah, nu snap ik 'm.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Zitten jullie MM nou gewoon een beetje te bespreken hier in de SC
doe dat even lekker in een PM
Ja, dat blijkt inderdaad nu over androgyny en kaalheid...quote:Op zondag 24 juli 2011 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dat is inderdaad een manier om te kijken. MM is idd emotie, maar ook open en eerlijkheid.
Ik ben op weg...quote:Verrassingsconcert Prince in Melkweg
zondag 24 juli 2011 | 21:22
AMSTERDAM (ANP) - Prince geeft zondagavond een verrassingsconcert in de Melkweg in Amsterdam. Dat heeft een woordvoerster van Mojo Concerts laten weten.
De Amerikaanse popartiest begint omstreeks middernacht met spelen en zingen.
Kaarten voor het concert zijn vanaf elf uur te koop. Het optreden is een warming up voor het concert van Prince dinsdagavond in Ahoy Rotterdam.
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
Lekker op zomervakantie naar Italië.![]()
Tot 20 centimeter sneeuw in Italië
ROME - In delen van Italië lijkt het midden in de zomer herfst of zelfs winter, met uitbundige sneeuw- en regenval bij lage temperaturen. In de Dolomieten, in de Italiaanse Alpen, ligt de sneeuw op sommige plekken 20 centimeter hoog. In de regio's Veneto, waarvan Venetië de hoofdstad is, en Friuli Venezia Giulia is het kwik op enkele plaatsen tot het vriespunt gedaald, aldus het Italiaanse persbureau ANSA zondagavond.
Geregeld.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Ben ik blij dat we naar Frankrijk gaan.
Ja, heerlijk herfstweer is het.....quote:Op zondag 24 juli 2011 23:40 schreef wyccie het volgende:
Voor de kou en regen hoef je echt niet naar het buitenland te gaan.
Als je achteraan staat weet je al dat je beter de kroeg in kunt duikenquote:Op zondag 24 juli 2011 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
Allemaal even zwaaien naar MM.
[ afbeelding ]
quote:
Dat is wel netjes ja.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je achteraan staat weet je al dat je beter de kroeg in kunt duiken
Dat vind ik dan wel weer leuk aan de Hardrock cafés(in ieder geval die in NYC dan). Als daar iemand optreedt, dan krijg je het geluid(goed) en de videobeelden direct in het restaurant/bar gedeelde ernaast. Ben je er toch bij
Mwah... ik denk dat ik toch flink zou balen als ik naar Prince moet staren op een beeldscherm terwijl hij ernaast staat op te treden. Dan is het meer alsof je zit te eten voor de tv.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je achteraan staat weet je al dat je beter de kroeg in kunt duiken
Dat vind ik dan wel weer leuk aan de Hardrock cafés(in ieder geval die in NYC dan). Als daar iemand optreedt, dan krijg je het geluid(goed) en de videobeelden direct in het restaurant/bar gedeelde ernaast. Ben je er toch bij
Doe die dwerg de groeten van me.quote:
quote:
Nou, ik zal eerlijk zijn: toen ik er was(2008?) trad Melissa Etheridge op voor het één of ander.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mwah... ik denk dat ik toch flink zou balen als ik naar Prince moet staren op een beeldscherm terwijl hij ernaast staat op te treden. Dan is het meer alsof je zit te eten voor de tv.
Maar ik neem aan dat in die Hardrock cafés vooral lokale bandjes optreden?
Als we Wyccie mogen geloven dan kan dat niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]is Prince toevallig kleiner dan jij bent?
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als we Wyccie mogen geloven dan kan dat niet.
Beetje onduidelijk, ik denk dat we ongeveer even groot zijn. Maar hij is een stuk slanker, en hij draagt waarschijnlijk hogere hakken.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
is Prince toevallig kleiner dan jij bent?
Verschillende websites lijken het er over eens te zijn dat Prince ongeveer 1,57 meter is. Wyccie zat daar geloof ik wel ergens in de buurt qua lengtequote:Op maandag 25 juli 2011 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als we Wyccie mogen geloven dan kan dat niet.
Ah, dat is niet niks.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, ik zal eerlijk zijn: toen ik er was(2008?) trad Melissa Etheridge op voor het één of ander.
Lucky bastards.quote:Wat er verder optreedt weet ik niet maar in NYC o.i.d. zullen het vaak wel bekendere artiesten zijn.
Nou, volgens hun website de komende 90 dagen nietsquote:Op maandag 25 juli 2011 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dat is niet niks.
[..]
Lucky bastards.
157.5quote:Op maandag 25 juli 2011 00:16 schreef wyccie het volgende:
5"2' is toch geen 1.57 of ben ik nou zo dom?
Ik dacht dat een foot 30 cm was en een inch is zeker 2.54 cm.
Voor de volledigheid:quote:Op maandag 25 juli 2011 00:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, zag het al. Een foot is blijkbaar 30.48 cm
Wat ongeveer overeenkomt met maat 45/46. Veel mensen hebben dus een voet die niet een foot isquote:Op maandag 25 juli 2011 00:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, zag het al. Een foot is blijkbaar 30.48 cm
Voor een vrouw ook wel natuurlijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Voor een man is dat wel heel erg klein.
Mijn voet is maar 22 cm lang.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat ongeveer overeenkomt met maat 45/46. Veel mensen hebben dus een voet die niet een foot is
Maat 33?quote:
volgens mij is dat een niet grappige cabaretier die kennelijk een tv-show heeft op de maandagavondquote:Op maandag 25 juli 2011 09:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik mis schijnbaar weer wat, dinoshow?
Ditquote:Op maandag 25 juli 2011 07:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Die TTT is iets waar je echt geen zenuwen voor hoeft te hebben hoor
Voor zo'n Team Time Trial zou ik best nerveus zijn. Als je niet bij de sterkere tijdrijders hoort, dan is de kans groot dat je voortijdig af moet haken. En alleen fietsen is zwaarder en gaat langzamer.quote:Op maandag 25 juli 2011 07:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Die TTT is iets waar je echt geen zenuwen voor hoeft te hebben hoor
Zo, dat is genaaidquote:Op maandag 25 juli 2011 12:39 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Maar wat een happening, al kwam meneer Prince maar ongeveer een uurtje zelf on stage...
Ja maar ik las 100 euro. Dat vind ik toch wat veel.quote:
Ja ik zag die foto die C4 gepost had en je hebt mijn reactie gezien.quote:Wat 'ie deed was goed en het was wel een apart gebeurtenis zo'n last-minute concert.
Alleen veel te druk en warm...
En een hoop mensen stonden voor niets voor de Melkweg.
Het schijnt dat toen ze de deuren dichttrokken er nog ruim 1000 mensen stonden...
Maar vanavond sla ik over, dit trek je geen 2 dagen...
Niet erg voor een keer, daarom sla ik vanavond ook over...quote:Op maandag 25 juli 2011 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar ik las 100 euro. Dat vind ik toch wat veel.
Ik weet niet of ze overboeken qua toegestane capaciteit.Gisteren zullen ze het niet zo nauw hebben genomen, animo genoeg en alles cash afrekenen...quote:Ja ik zag die foto die C4 gepost had en je hebt mijn reactie gezien.
Melkweg heeft er sowieso een smerige hand van VEELS te vol te boeken
De grote zaal(niet Rabo) is vaak zo vol dat je totaal niet meer kunt bewegen. Sta je in het midden en moet je naar de WC? Ga op tijd worstelen en verwacht niet dat je terugkomt bij je vrienden
Het lijkt me moeilijk als zo'n bekend podium zijnde. Wellicht dat de toegestane capiciteit gewoon hoog ligt. Ik vind het in ieder geval uiterst storend.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet erg voor een keer, daarom sla ik vanavond ook over...
[..]
Ik weet niet of ze overboeken qua toegestane capaciteit.
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geregeld.
Tot 20 centimeter sneeuw in Frankrijk
PARIJS - In delen van Frankrijk lijkt het midden in de zomer herfst of zelfs winter, met uitbundige sneeuw- en regenval bij lage temperaturen. In de Dordogne, in de Franse Aquataine, ligt de sneeuw op sommige plekken 20 centimeter hoog. In de departementen Languedoc en Paca is het kwik op enkele plaatsen tot het vriespunt gedaald, aldus het Franse persbureau AFP zondagavond.
Het is alsof je een examen rijdt en als je het goed doet kun je vrijstelling krijgen voor de bijzondere verrichtingen op het echte examen.quote:Op maandag 25 juli 2011 08:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat is dat TTT
keren op de weg, hellingproef? dat soort dingen?
Gefeliciteerd Soemp!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is alsof je een examen rijdt en als je het goed doet kun je vrijstelling krijgen voor de bijzondere verrichtingen op het echte examen.
Ik heb het gehaald, maar vraag niet hoe.Heb 120 gereden, terwijl ik er maar 50 mocht (had met m'n inhaalactie even het matrixbord gemist
Ik zat helemaal trots: wat heb ik goed ingehaald
toen hij opeens zei: 'hoe hard mag je hier?' Nou, daar zit je dan met je blije gevoel.
) en in een 30 zone had ik het bord gemist en heb ik de hele weg 50 gereden. Vervolgens kwam het bord: einde zone 30, dus toen dacht ik al: kut
![]()
Maar m'n instructeur zei dat ik een heel goede TTT had gereden en dat we echt de grootste &$* hadden getroffen van het cbr.Op de lijst stond eigenlijk iemand anders en hij had me net verteld dat dat zo'n leuk persoon was.
Z'n gezicht betrok ook toen hij zag wie de examinator was. Beetje een norse man waar ik nog zenuwachtiger van werd. Maargoed, vrijstelling.
En straks naar HP.![]()
En nu bijlezen.
Dank jullie wel. HT ook.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
Gefeliciteerd
TTT is toch ook meer voor de bijzondere handelingen en niet voor de rest?
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is alsof je een examen rijdt en als je het goed doet kun je vrijstelling krijgen voor de bijzondere verrichtingen op het echte examen.
Je moet dus 2 of 3 bijzondere verrichtingen doen en dan kun je vrijstelling verdienen.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar... gefeliciteerd dan hiermee.
Nu nog echt een keertje afrijden dus...
Dat is kort. Kwam er daarna een andere band? Of was het gewoon klaar?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:39 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Maar wat een happening, al kwam meneer Prince maar ongeveer een uurtje zelf on stage...
Ja precies, dus zo raar is het niet dat je vrijstelling hebt want te hard rijden heeft niets van doen waar het de bijzondere handelingen betreftquote:Op maandag 25 juli 2011 14:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dank jullie wel. HT ook.
Ja, nouja, die vrijstelling is dus alleen voor de bijzondere verrichtingen, maar ze rijden gewoon een examen als het ware. Zodat ze daarna ook aan kunnen geven waar de aandachtspunten voor het examen nog liggen.
Voor mij was het wel fijn om eens zoiets gedaan te hebben voor het echte examen, want ik ben echt ongelooflijk zenuwachtig voor zulke dingen. En ik kan echt wel rationeel bedenken dat het nergens op slaat, maar die hele angststoornis is er nog steeds niet helemaal uit.![]()
Klopt, maar als je de rest ook verprutst en je doet die verrichtingen wel goed, dan kunnen ze nog steeds die vrijstellingen door je neus boren. Omdat het geloof ik gaat over of je de auto onder controle hebt. Tenminste, dat is wat ik begrepen heb.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja precies, dus zo raar is het niet dat je vrijstelling hebt want te hard rijden heeft niets van doen waar het de bijzondere handelingen betreft
Ah, tof. Ook de 3D versie?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gefeliciteerd Soemp
Ik ga waarschijnlijk morgen naar HP
Waarom is dat, als ik mag vragen?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je moet dus 2 of 3 bijzondere verrichtingen doen en dan kun je vrijstelling verdienen.
Dan hoef je niet te straatjekeren of achteruit inparkeren op je echte examen. Haalt wat meer spanning eruitquote:Op maandag 25 juli 2011 15:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom is dat, als ik mag vragen?
Heb er nog nooit van gehoord...
geen idee, ik ga mee met een stel collega's. Dit is het eerste deel dat ik van HP ga zien.quote:
Nee, vooraf deed z'n achtergrondzangeres Shelby een klein uurtje opwarmings songs, daarna kwam Prince er bij en na ongeveer 2 uur was het rond half 3 klaar.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is kort. Kwam er daarna een andere band? Of was het gewoon klaar?
Oja.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
geen idee, ik ga mee met een stel collega's. Dit is het eerste deel dat ik van HP ga zien.
Pijnlijke zin...quote:Op maandag 25 juli 2011 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan hoef je niet te straatjekeren of achteruit inparkeren op je echte examen. Haalt wat meer spanning eruit
Bestaat al minimaal 11 jaar.
Ouwe.quote:
Ik moest aanwijzen wat het stuur en wat de rem was en toen kreeg ik m'n rijbewijs...quote:Op maandag 25 juli 2011 15:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ouwe.
Jij moest alleen de straat op en neer rijden?
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest aanwijzen wat het stuur en wat de rem was en toen kreeg ik m'n rijbewijs...
Ja, ook goedemorgen!!quote:Op maandag 25 juli 2011 15:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh wat ben ik mijn kamergenote zat
Wat is er? En is dat niet die vriendin die zwanger was?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh wat ben ik mijn kamergenote zat
Op de tram na (die hebben ze niet in Enschede) heb ik dat ook allemaal gehadquote:Op maandag 25 juli 2011 15:20 schreef MadMaster het volgende:
![]()
![]()
Ik heb hier in Amsterdam gewoon moeten afrijden incl. en stuk snelweg, rotondes, tram voor laten gaan e.d. én bijzondere verrichtingen.
Vrijstelling o.i.d. was er toen niet...
quote:"What do we want?"
"A cure for Tourettes"
"When do we want it?"
"Cunts!"
Ja, was. Nu zuipt ze zich klem (elk weekend weer), komt zaterdag/zondag midden in de nacht thuis en maakt me wakker met haar kotsgeluiden, ruimt niet op. Ben ik de hele dag weg, kom ik thuis heeft ze het nog niet schoon gemaakt. Ik zeg niks. We zouden die avond (gisteravond) eten bij en vriend, zijn vader had ons uitgenodigd, zegt ze een kwartier van te voren af (nadat ik haar er had aan herinnerd) omdat haar kater te erg was. Dat vind ik dus niet kunnen. Kom ik na het eten thuis, heeft ze nòg niet schoon gemaakt. En dat spul lag dus óók in onze slaapkamer. Dus toen heb ik alles wat vies was in de gang gedumpt en gezegd dat ze het moest opruimen voor ze ging slapen. Ze heeft op de bank geslapen vannacht, maar niet zonder eerst luid met haar vriendinnen tot 3 uur snachts in de woonkamer te zitten tot ik er wat van zei; het maakte me wakker. En daarvoor heeft ze me de hele week in mijn eentje laten zitten terwijl zij beneden hing met haar vrienden die me niet mogen.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat is er? En is dat niet die vriendin die zwanger was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: