Ik ben ook weer aan het broeden op een culinairy endeavourquote:Op zondag 24 juli 2011 00:24 schreef MadMaster het volgende:
Net terug van etentje bij De Vijfde Smaak in Wormerveer.![]()
nee, je ben niet zo'n goeie goochelaar, ik zag hem aankomenquote:Op zondag 24 juli 2011 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
Zo dan? Of laat ik nu iemand ontgoocheld achter?
Dat doe je altijd. Maar het mysterie blijft dan: hoequote:Op zondag 24 juli 2011 00:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, je ben niet zo'n goeie goochelaar, ik zag hem aankomen
Yesterdays news. Totaal niet interessant meer als ik FB en Twitter mag gelovenquote:Op zondag 24 juli 2011 01:04 schreef MadMaster het volgende:
En waar zijn die Noorse slachtoffers in de TT?
dat zie ik nooit, maar als dat zo is dan is het nog oppervlakkiger dan dat ik al aannamquote:Op zondag 24 juli 2011 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yesterdays news. Totaal niet interessant meer als ik FB en Twitter mag geloven
quote:
quote:
Die Fok quiz waar men meestal Google gebruikt.quote:
Ik snap zelf eigenlijk ook niet waarom ik er weer aan mee heb gedaan.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben even wezen kijken en ik snap je punt
En als ik het allemaal zo lees weet ik ook waarom ik er al tijden niet meer kom
En zijn vriendjes.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:12 schreef MadMaster het volgende:
Ah, den Banaantje weer.
Nix nieuws dus...
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:19 schreef MadMaster het volgende:
Even een vraag daar gesteld waar ze op kunnen zweten...
Omdat ik het heb opgericht?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik snap zelf eigenlijk ook niet waarom ik er weer aan mee heb gedaan.
Met welk doel?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:23 schreef MaJo het volgende:
Ik heb de laatste 2 dagen alleen maar op internet gezeten om over het drama in Noorwegen te lezen
Nieuwsverslavingquote:
Dat was het!!!!quote:
Noorwegen was zeker interessant.quote:]
Ik heb de laatste 2 dagen alleen maar op internet gezeten om over het drama in Noorwegen te lezen
Ik probeer een sollicitatie te schrijven maar het lukt niet
quote:
Ik ben niet aan het solliciteren voor een PR baan maar een journalistieke baanquote:Noorwegen was zeker interessant.
Maar je zoekt toch geen functie bij de PVV.
Er zijn trouwens wel partijen die o.a. (PR) medewerkers zoeken.
Shit, volgende keer plaats ik wel een foto van een distilleerderij...quote:Op zondag 24 juli 2011 13:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
denk MM -> muziek -> buitenland -> Glastonburry enz
Dat wil je niet weten!!!quote:Op zondag 24 juli 2011 13:30 schreef MaJo het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen wat er gebeurd op de foto in de OP?
Ik wil het wel wetenquote:Op zondag 24 juli 2011 13:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten!!!
Geen idee waarom die er nog in staat.
Autotopic aanmaken en dan blin op OK drukken...quote:Op zondag 24 juli 2011 13:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten!!!
Geen idee waarom die er nog in staat.
kans is aanwezig dat ik die ook weetquote:Op zondag 24 juli 2011 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shit, volgende keer plaats ik wel een foto van een distilleerderij...
Nee.quote:
Daarom nam ik dat onderwerp ook...quote:Op zondag 24 juli 2011 13:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kans is aanwezig dat ik die ook weet
Zeg nou maar gewoonquote:
De sport van Harry Stotter.quote:
Ja dat snap ik wel, maar waarom komt er een bal uit haar achterste?quote:
Dat zul je aan Harry moeten vragen. Ik heb geen verstand van die omstandigheden.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar waarom komt er een bal uit haar achterste?
Dit is mijn eerste post in SC, dus hoiquote:
Ah, ik heb zojuist mijn laatste post in de AKQ weer gedaan...quote:Op zondag 24 juli 2011 13:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste post in SC, dus hoi
Hoiquote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 14:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik post nu ruim een week in AKQ, maar jou heb ik nog nooit langs zien komen
Ach joh, lighten up dude.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ik heb zojuist mijn laatste post in de AKQ weer gedaan...
klopt, ben er denk ik een maand of 6, 8 of 10 niet geweestquote:Op zondag 24 juli 2011 14:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik post nu ruim een week in AKQ, maar jou heb ik nog nooit langs zien komen
Ik heb jaren geleden al aan de AKQ meegedaan en ben er vertrokken wegens praktijken zoals nu.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach joh, lighten up dude.
Het is toch leuk om je kennis te delen
Ok, grappig dat je dan wel in de SC zitquote:Op zondag 24 juli 2011 14:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
klopt, ben er denk ik een maand of 6, 8 of 10 niet geweest
Ja, Jojo, leg eens uit...quote:Op zondag 24 juli 2011 14:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok, grappig dat je dan wel in de SC zit
quote:
heb ik je toch getriggert om even te buurtenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
normaal mag er pas in als je meer dan 100 punten hebt, maar voor jou maken we een uitzondering
Mwa, de huidige users, en hun gedrag, nodigen nu niet echt uit om deel te nemen aan de AKQ .quote:Op zondag 24 juli 2011 14:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
heb ik je toch getriggert om even te buurten
+1quote:Op zondag 24 juli 2011 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien moeten we de AKQ maar sluiten
Ik ben toch lief?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa, de huidige users, en hun gedrag, nodigen nu niet echt uit om deel te nemen aan de AKQ .
Ik noem ook geen namen.....quote:
Je maakt voor vrouwen een uitzondering? Ik heb geloof ik ooit 3 posts in AKQ gepost...quote:Op zondag 24 juli 2011 14:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
normaal mag er pas in als je meer dan 100 punten hebt, maar voor jou maken we een uitzondering
---> OUD dus.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je maakt voor vrouwen een uitzondering? Ik heb geloof ik ooit 3 posts in AKQ gepost...
Goedemiddag
Heeft dit topic ook invloeden van OUD? Zoals FMT tegenwoordig ook in AKQ aanwezig is?quote:
Moet ik weer weg??quote:
Getracht wordt om die invloeden tot een minimum te beperken...quote:Op zondag 24 juli 2011 14:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft dit topic ook invloeden van OUD? Zoals FMT tegenwoordig ook in AKQ aanwezig is?
Onze regels zijn soepeler dan die van de AKQ. Met Diaan komt het dus wel goed.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft dit topic ook invloeden van OUD? Zoals FMT tegenwoordig ook in AKQ aanwezig is?
Niet!?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moet ik weer weg??
En FF ja hoor ook hier mensen die ook in OUD posten.Wij bijten niet hoor.
Ik ben zelf ook een Papaquote:Op zondag 24 juli 2011 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moet ik weer weg??
En FF ja hoor ook hier mensen die ook in OUD posten.Wij bijten niet hoor.
quote:Op zondag 24 juli 2011 14:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
+1
Maar alleen als MaJo niet te weten komt dat ik dit heb geschreven.
Gelukkig?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:38 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
eigenlijk boeit de hele AKQ me niet zo heel erg meer
quote:Een vrouw uit Dongen zag in de nacht van zaterdag op zondag niet alleen haar auto maar ook haar vakantie in vlammen opgaan.
De 36-jarige vrouw had zaterdag haar auto ingepakt om zondagochtend op vakantie te vertrekken naar Spanje.
Het is de tweede keer in twee maanden tijd dat de auto van de vrouw uitbrandt. Volgens de politie verdenkt ze haar ex-man
quote:
En ook nog van een prachtige tweeling van bijna 5quote:Op zondag 24 juli 2011 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]echt niet..
FF leuk dat je een papa bent... daar zijn er maar weinig van hier...
Die laatste post vind ik ook minder en heb ik op gereageerdquote:Op zondag 24 juli 2011 14:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig?
Anders had je mijn laatste post in de AKQ wel wat minder gevonden..
Maar waarom boeit het je niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |