quote:
Dat is wel netjes ja.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je achteraan staat weet je al dat je beter de kroeg in kunt duiken
Dat vind ik dan wel weer leuk aan de Hardrock cafés(in ieder geval die in NYC dan). Als daar iemand optreedt, dan krijg je het geluid(goed) en de videobeelden direct in het restaurant/bar gedeelde ernaast. Ben je er toch bij
Mwah... ik denk dat ik toch flink zou balen als ik naar Prince moet staren op een beeldscherm terwijl hij ernaast staat op te treden. Dan is het meer alsof je zit te eten voor de tv.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je achteraan staat weet je al dat je beter de kroeg in kunt duiken
Dat vind ik dan wel weer leuk aan de Hardrock cafés(in ieder geval die in NYC dan). Als daar iemand optreedt, dan krijg je het geluid(goed) en de videobeelden direct in het restaurant/bar gedeelde ernaast. Ben je er toch bij
Doe die dwerg de groeten van me.quote:
quote:
Nou, ik zal eerlijk zijn: toen ik er was(2008?) trad Melissa Etheridge op voor het één of ander.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mwah... ik denk dat ik toch flink zou balen als ik naar Prince moet staren op een beeldscherm terwijl hij ernaast staat op te treden. Dan is het meer alsof je zit te eten voor de tv.
Maar ik neem aan dat in die Hardrock cafés vooral lokale bandjes optreden?
Als we Wyccie mogen geloven dan kan dat niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]is Prince toevallig kleiner dan jij bent?
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als we Wyccie mogen geloven dan kan dat niet.
Beetje onduidelijk, ik denk dat we ongeveer even groot zijn. Maar hij is een stuk slanker, en hij draagt waarschijnlijk hogere hakken.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
is Prince toevallig kleiner dan jij bent?
Verschillende websites lijken het er over eens te zijn dat Prince ongeveer 1,57 meter is. Wyccie zat daar geloof ik wel ergens in de buurt qua lengtequote:Op maandag 25 juli 2011 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als we Wyccie mogen geloven dan kan dat niet.
Ah, dat is niet niks.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, ik zal eerlijk zijn: toen ik er was(2008?) trad Melissa Etheridge op voor het één of ander.
Lucky bastards.quote:Wat er verder optreedt weet ik niet maar in NYC o.i.d. zullen het vaak wel bekendere artiesten zijn.
Nou, volgens hun website de komende 90 dagen nietsquote:Op maandag 25 juli 2011 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dat is niet niks.
[..]
Lucky bastards.
157.5quote:Op maandag 25 juli 2011 00:16 schreef wyccie het volgende:
5"2' is toch geen 1.57 of ben ik nou zo dom?
Ik dacht dat een foot 30 cm was en een inch is zeker 2.54 cm.
Voor de volledigheid:quote:Op maandag 25 juli 2011 00:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, zag het al. Een foot is blijkbaar 30.48 cm
Wat ongeveer overeenkomt met maat 45/46. Veel mensen hebben dus een voet die niet een foot isquote:Op maandag 25 juli 2011 00:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, zag het al. Een foot is blijkbaar 30.48 cm
Voor een vrouw ook wel natuurlijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Voor een man is dat wel heel erg klein.
Mijn voet is maar 22 cm lang.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat ongeveer overeenkomt met maat 45/46. Veel mensen hebben dus een voet die niet een foot is
Maat 33?quote:
volgens mij is dat een niet grappige cabaretier die kennelijk een tv-show heeft op de maandagavondquote:Op maandag 25 juli 2011 09:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik mis schijnbaar weer wat, dinoshow?
Ditquote:Op maandag 25 juli 2011 07:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Die TTT is iets waar je echt geen zenuwen voor hoeft te hebben hoor
Voor zo'n Team Time Trial zou ik best nerveus zijn. Als je niet bij de sterkere tijdrijders hoort, dan is de kans groot dat je voortijdig af moet haken. En alleen fietsen is zwaarder en gaat langzamer.quote:Op maandag 25 juli 2011 07:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Die TTT is iets waar je echt geen zenuwen voor hoeft te hebben hoor
Zo, dat is genaaidquote:Op maandag 25 juli 2011 12:39 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Maar wat een happening, al kwam meneer Prince maar ongeveer een uurtje zelf on stage...
Ja maar ik las 100 euro. Dat vind ik toch wat veel.quote:
Ja ik zag die foto die C4 gepost had en je hebt mijn reactie gezien.quote:Wat 'ie deed was goed en het was wel een apart gebeurtenis zo'n last-minute concert.
Alleen veel te druk en warm...
En een hoop mensen stonden voor niets voor de Melkweg.
Het schijnt dat toen ze de deuren dichttrokken er nog ruim 1000 mensen stonden...
Maar vanavond sla ik over, dit trek je geen 2 dagen...
Niet erg voor een keer, daarom sla ik vanavond ook over...quote:Op maandag 25 juli 2011 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar ik las 100 euro. Dat vind ik toch wat veel.
Ik weet niet of ze overboeken qua toegestane capaciteit.Gisteren zullen ze het niet zo nauw hebben genomen, animo genoeg en alles cash afrekenen...quote:Ja ik zag die foto die C4 gepost had en je hebt mijn reactie gezien.
Melkweg heeft er sowieso een smerige hand van VEELS te vol te boeken
De grote zaal(niet Rabo) is vaak zo vol dat je totaal niet meer kunt bewegen. Sta je in het midden en moet je naar de WC? Ga op tijd worstelen en verwacht niet dat je terugkomt bij je vrienden
Het lijkt me moeilijk als zo'n bekend podium zijnde. Wellicht dat de toegestane capiciteit gewoon hoog ligt. Ik vind het in ieder geval uiterst storend.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet erg voor een keer, daarom sla ik vanavond ook over...
[..]
Ik weet niet of ze overboeken qua toegestane capaciteit.
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geregeld.
Tot 20 centimeter sneeuw in Frankrijk
PARIJS - In delen van Frankrijk lijkt het midden in de zomer herfst of zelfs winter, met uitbundige sneeuw- en regenval bij lage temperaturen. In de Dordogne, in de Franse Aquataine, ligt de sneeuw op sommige plekken 20 centimeter hoog. In de departementen Languedoc en Paca is het kwik op enkele plaatsen tot het vriespunt gedaald, aldus het Franse persbureau AFP zondagavond.
Het is alsof je een examen rijdt en als je het goed doet kun je vrijstelling krijgen voor de bijzondere verrichtingen op het echte examen.quote:Op maandag 25 juli 2011 08:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat is dat TTT
keren op de weg, hellingproef? dat soort dingen?
Gefeliciteerd Soemp!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is alsof je een examen rijdt en als je het goed doet kun je vrijstelling krijgen voor de bijzondere verrichtingen op het echte examen.
Ik heb het gehaald, maar vraag niet hoe.Heb 120 gereden, terwijl ik er maar 50 mocht (had met m'n inhaalactie even het matrixbord gemist
Ik zat helemaal trots: wat heb ik goed ingehaald
toen hij opeens zei: 'hoe hard mag je hier?' Nou, daar zit je dan met je blije gevoel.
) en in een 30 zone had ik het bord gemist en heb ik de hele weg 50 gereden. Vervolgens kwam het bord: einde zone 30, dus toen dacht ik al: kut
![]()
Maar m'n instructeur zei dat ik een heel goede TTT had gereden en dat we echt de grootste &$* hadden getroffen van het cbr.Op de lijst stond eigenlijk iemand anders en hij had me net verteld dat dat zo'n leuk persoon was.
Z'n gezicht betrok ook toen hij zag wie de examinator was. Beetje een norse man waar ik nog zenuwachtiger van werd. Maargoed, vrijstelling.
En straks naar HP.![]()
En nu bijlezen.
Dank jullie wel. HT ook.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
Gefeliciteerd
TTT is toch ook meer voor de bijzondere handelingen en niet voor de rest?
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is alsof je een examen rijdt en als je het goed doet kun je vrijstelling krijgen voor de bijzondere verrichtingen op het echte examen.
Je moet dus 2 of 3 bijzondere verrichtingen doen en dan kun je vrijstelling verdienen.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar... gefeliciteerd dan hiermee.
Nu nog echt een keertje afrijden dus...
Dat is kort. Kwam er daarna een andere band? Of was het gewoon klaar?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:39 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Maar wat een happening, al kwam meneer Prince maar ongeveer een uurtje zelf on stage...
Ja precies, dus zo raar is het niet dat je vrijstelling hebt want te hard rijden heeft niets van doen waar het de bijzondere handelingen betreftquote:Op maandag 25 juli 2011 14:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dank jullie wel. HT ook.
Ja, nouja, die vrijstelling is dus alleen voor de bijzondere verrichtingen, maar ze rijden gewoon een examen als het ware. Zodat ze daarna ook aan kunnen geven waar de aandachtspunten voor het examen nog liggen.
Voor mij was het wel fijn om eens zoiets gedaan te hebben voor het echte examen, want ik ben echt ongelooflijk zenuwachtig voor zulke dingen. En ik kan echt wel rationeel bedenken dat het nergens op slaat, maar die hele angststoornis is er nog steeds niet helemaal uit.![]()
Klopt, maar als je de rest ook verprutst en je doet die verrichtingen wel goed, dan kunnen ze nog steeds die vrijstellingen door je neus boren. Omdat het geloof ik gaat over of je de auto onder controle hebt. Tenminste, dat is wat ik begrepen heb.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja precies, dus zo raar is het niet dat je vrijstelling hebt want te hard rijden heeft niets van doen waar het de bijzondere handelingen betreft
Ah, tof. Ook de 3D versie?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gefeliciteerd Soemp
Ik ga waarschijnlijk morgen naar HP
Waarom is dat, als ik mag vragen?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je moet dus 2 of 3 bijzondere verrichtingen doen en dan kun je vrijstelling verdienen.
Dan hoef je niet te straatjekeren of achteruit inparkeren op je echte examen. Haalt wat meer spanning eruitquote:Op maandag 25 juli 2011 15:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom is dat, als ik mag vragen?
Heb er nog nooit van gehoord...
geen idee, ik ga mee met een stel collega's. Dit is het eerste deel dat ik van HP ga zien.quote:
Nee, vooraf deed z'n achtergrondzangeres Shelby een klein uurtje opwarmings songs, daarna kwam Prince er bij en na ongeveer 2 uur was het rond half 3 klaar.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is kort. Kwam er daarna een andere band? Of was het gewoon klaar?
Oja.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
geen idee, ik ga mee met een stel collega's. Dit is het eerste deel dat ik van HP ga zien.
Pijnlijke zin...quote:Op maandag 25 juli 2011 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan hoef je niet te straatjekeren of achteruit inparkeren op je echte examen. Haalt wat meer spanning eruit
Bestaat al minimaal 11 jaar.
Ouwe.quote:
Ik moest aanwijzen wat het stuur en wat de rem was en toen kreeg ik m'n rijbewijs...quote:Op maandag 25 juli 2011 15:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ouwe.
Jij moest alleen de straat op en neer rijden?
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest aanwijzen wat het stuur en wat de rem was en toen kreeg ik m'n rijbewijs...
Ja, ook goedemorgen!!quote:Op maandag 25 juli 2011 15:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh wat ben ik mijn kamergenote zat
Wat is er? En is dat niet die vriendin die zwanger was?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh wat ben ik mijn kamergenote zat
Op de tram na (die hebben ze niet in Enschede) heb ik dat ook allemaal gehadquote:Op maandag 25 juli 2011 15:20 schreef MadMaster het volgende:
![]()
![]()
Ik heb hier in Amsterdam gewoon moeten afrijden incl. en stuk snelweg, rotondes, tram voor laten gaan e.d. én bijzondere verrichtingen.
Vrijstelling o.i.d. was er toen niet...
quote:"What do we want?"
"A cure for Tourettes"
"When do we want it?"
"Cunts!"
Ja, was. Nu zuipt ze zich klem (elk weekend weer), komt zaterdag/zondag midden in de nacht thuis en maakt me wakker met haar kotsgeluiden, ruimt niet op. Ben ik de hele dag weg, kom ik thuis heeft ze het nog niet schoon gemaakt. Ik zeg niks. We zouden die avond (gisteravond) eten bij en vriend, zijn vader had ons uitgenodigd, zegt ze een kwartier van te voren af (nadat ik haar er had aan herinnerd) omdat haar kater te erg was. Dat vind ik dus niet kunnen. Kom ik na het eten thuis, heeft ze nòg niet schoon gemaakt. En dat spul lag dus óók in onze slaapkamer. Dus toen heb ik alles wat vies was in de gang gedumpt en gezegd dat ze het moest opruimen voor ze ging slapen. Ze heeft op de bank geslapen vannacht, maar niet zonder eerst luid met haar vriendinnen tot 3 uur snachts in de woonkamer te zitten tot ik er wat van zei; het maakte me wakker. En daarvoor heeft ze me de hele week in mijn eentje laten zitten terwijl zij beneden hing met haar vrienden die me niet mogen.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat is er? En is dat niet die vriendin die zwanger was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: