Die moet toch ingeruimd worden?quote:
Altijd het juiste moment om over een huwelijk te pratenquote:
Haha, ik beloof het Gillyquote:Op zondag 24 juli 2011 15:21 schreef Gillingham het volgende:
Fox, ga je je geluk nu hier beproeven? Houd je een beetje in hè.
quote:
Ja, op wintersport en toen wilde ze niet, omdat ze het een flut-aanzoek vond...quote:Op zondag 24 juli 2011 15:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je je vrouw gevraagd tijdens het afwassen?![]()
![]()
![]()
Oh, dat doet me denken aan een topic hier op Fok waarbij iemand z'n aanzoek verneukt het en het keer op keer weer wilde proberen. Alleen de vrouw in kwestie was een echte feeks.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ja, op wintersport en toen wilde ze niet, omdat ze het een flut-aanzoek vond...
Classicquote:Op zondag 24 juli 2011 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ja, op wintersport en toen wilde ze niet, omdat ze het een flut-aanzoek vond...
Ik ookquote:Op zondag 24 juli 2011 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat doet me denken aan een topic hier op Fok waarbij iemand z'n aanzoek verneukt het en het keer op keer weer wilde proberen. Alleen de vrouw in kwestie was een echte feeks.
Ik hoop het ook maar ik vrees het ergste. Weet je het topic nog te vinden?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ookHad het er gisteren hier nog over
Ik hoop echt dat die dude haar gedumpt heeft
Ik zal eens kijken in mijn AT, geloof dat ik er toen wel op heb gereageerdquote:Op zondag 24 juli 2011 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop het ook maar ik vrees het ergste. Weet je het topic nog te vinden?
and killed tha topicquote:Op zondag 24 juli 2011 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
En deeltje 2: Aanzoek (2)
Resultaat: TS heeft niets meer laten weten.
Compleet over de top maar wel grappig om te zienquote:Op zondag 24 juli 2011 18:16 schreef wyccie het volgende:
Shit, dat huwelijksaanzoekfilmpje uit deel 2.
Leuk dat hij zo veel moeite heeft gedaan, maar wat verschrikkelijk.
Mijn god...quote:Op zondag 24 juli 2011 18:16 schreef wyccie het volgende:
Shit, dat huwelijksaanzoekfilmpje uit deel 2.
Leuk dat hij zo veel moeite heeft gedaan, maar wat verschrikkelijk.
Een meisje dat 'ja' zou zeggen op een dergelijke aanzoek, zou ik niet ten huwelijk vragen.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:58 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht eerst nog dat het zo'n flashmob was en dat het meisje ook in het complot zat. Zat er op te wqachten tot zij ook zou gaan zingen.
Met mijn afkeer van Disney en musicals zou dit de slechtst denkbare aanzoek zijn. Dan nog liever, zoals in dat topic gesuggereerd werd, een sms'je vanuit het toilet.
Uiteraard zou ik het hem wel vergeven.![]()
Exact.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:11 schreef wyccie het volgende:
Nee zeggen is ook weer zo lullig en dan is zij gelijk de boze heks.
Alleen al het feit dat iemand je zo voor het blok zet, maakt het een kutaanzoek.
Geen idee. Voor mijzelf is trouwen niet zo ontzettend belangrijk. Voor haar wel iets meer. En dan ben ik niet te beroerd om ooit eens een aanzoek te doen. Het moet een combinatie van spontaan en een goed moment zijn, maar dat is natuurlijk lastig. Als het maar een beetje romantisch en privé is. Wellicht op een reis ofzo. Ooit.quote:Hoe ga jij je vriendin vragen, Gil?
is daar ooit een relletje geweest dat wel ergens over ging?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
top gear kijk ik morgen wel
En een relletje wat nergens over ging in de AKQ als je het mij vraagt.
Ik ken een stel waarvan de man haar bovenop de Kilimanjaro wilde vragen. Maar dat heeft hij vervroegd, omdat hij bang was dat ze de top niet zouden halen.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:14 schreef Gillingham het volgende:
Als het maar een beetje romantisch en privé is. Wellicht op een reis ofzo. Ooit.
Ik heb geen wens om te trouwen, maar in theorie zou ik dat wel kunnen doen.quote:Zou jij als vrouw ooit een aanzoek willen/kunnen doen?
Liefhebber meld zich. Op welke zender? Veronica?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de liefhebbers. Om 21.00 top gear
Dat kijk ik inderdaad ook liever dan Top Gear. Alleen vind ik die MMH eigenlijk niks.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
Nu Marc-Marie Huijbrechts bij Zomergasten. Leuk programma tot nu toe!!
BBC 2 (nieuwe seizoen)quote:Op zondag 24 juli 2011 20:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Liefhebber meld zich. Op welke zender? Veronica?
BBC 2quote:Op zondag 24 juli 2011 20:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Liefhebber meld zich. Op welke zender? Veronica?
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Phil Collins heeft hekel aan muziek
Dat snap ik, als je zelf zoveel graftakkenherrie hebt geproduceerd
Ik vind MM leuk.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:53 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat kijk ik inderdaad ook liever dan Top Gear. Alleen vind ik die MMH eigenlijk niks.
Planet Earth was natuurlijk wel top.
Vind MM nu juist net de minst interessante.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind MM leuk.De andere gasten die dit jaar komen, lijken me niet interessant eigenlijk. De komende 2 weken zie ik het ook niet ivm vakantie.
Vaak maakt onbekend, onbemind. Ik denk dat dat het is. Bij onbekendere mensen kan het idd soms best interessant zijn. Als we thuis zijn, zal ik het denk ik wel opzetten op de achtergrond.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:01 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Vind MM nu juist net de minst interessante.
Doe mij maar Dick Swaab, die journaliste van Al-Jazeera of Verhofstad.
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Zitten jullie MM nou gewoon een beetje te bespreken hier in de SC
doe dat even lekker in een PM
Ik denk vooral dat die drie inhoudelijk wat meer te bieden hebben. Daar kijk ik zomergasten op de eerste plaats voor.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vaak maakt onbekend, onbemind. Ik denk dat dat het is. Bij onbekendere mensen kan het idd soms best interessant zijn. Als we thuis zijn, zal ik het denk ik wel opzetten op de achtergrond.
Dank je!!quote:Op zondag 24 juli 2011 21:04 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Voor emotie lijkt MM me dan weer een geschikte...
Okay, dat is inderdaad een manier om te kijken. MM is idd emotie, maar ook open en eerlijkheid.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:04 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat die drie inhoudelijk wat meer te bieden hebben. Daar kijk ik zomergasten op de eerste plaats voor.
Voor emotie lijkt MM me dan weer een geschikte...
Ah, nu snap ik 'm.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Zitten jullie MM nou gewoon een beetje te bespreken hier in de SC
doe dat even lekker in een PM
Ja, dat blijkt inderdaad nu over androgyny en kaalheid...quote:Op zondag 24 juli 2011 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dat is inderdaad een manier om te kijken. MM is idd emotie, maar ook open en eerlijkheid.
Ik ben op weg...quote:Verrassingsconcert Prince in Melkweg
zondag 24 juli 2011 | 21:22
AMSTERDAM (ANP) - Prince geeft zondagavond een verrassingsconcert in de Melkweg in Amsterdam. Dat heeft een woordvoerster van Mojo Concerts laten weten.
De Amerikaanse popartiest begint omstreeks middernacht met spelen en zingen.
Kaarten voor het concert zijn vanaf elf uur te koop. Het optreden is een warming up voor het concert van Prince dinsdagavond in Ahoy Rotterdam.
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
Lekker op zomervakantie naar Italië.![]()
Tot 20 centimeter sneeuw in Italië
ROME - In delen van Italië lijkt het midden in de zomer herfst of zelfs winter, met uitbundige sneeuw- en regenval bij lage temperaturen. In de Dolomieten, in de Italiaanse Alpen, ligt de sneeuw op sommige plekken 20 centimeter hoog. In de regio's Veneto, waarvan Venetië de hoofdstad is, en Friuli Venezia Giulia is het kwik op enkele plaatsen tot het vriespunt gedaald, aldus het Italiaanse persbureau ANSA zondagavond.
Geregeld.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Ben ik blij dat we naar Frankrijk gaan.
Ja, heerlijk herfstweer is het.....quote:Op zondag 24 juli 2011 23:40 schreef wyccie het volgende:
Voor de kou en regen hoef je echt niet naar het buitenland te gaan.
Als je achteraan staat weet je al dat je beter de kroeg in kunt duikenquote:Op zondag 24 juli 2011 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
Allemaal even zwaaien naar MM.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |