Over een weekje komt de eerste van dit aanbod gebruik maken.quote:Wellicht zijn er Fokkers die deze zomer eigenlijk niet op vakantie kunnen, maar wel willen kamperen? Onze woonboerderij ligt op een rustige plaats net over de Duitse grens, in de regio Boxmeer/Nijmegen en heeft de beschikking over een rustig veld met kampeermogelijkheid en voldoende privacy.
oh en schade deutschland alles ist vorbei ..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We geven je wel een spoedcursus
[Aangeboden] Gratis kampeerplek deel III
Jij moest ook nodig naar bed zie ikquote:Op zondag 24 juli 2011 00:22 schreef ElisaB het volgende:
@ Rewimo: Kwik, Kwek, Kwak, Eén, twee drie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op zondag 24 juli 2011 07:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij moest ook nodig naar bed zie ik![]()
Goeiemorgen, het is prachtig kampeerweer!Zeker, het is stralend weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en als dat kind net als Christan is het liefst een week lang dezelfde..quote:Op zondag 24 juli 2011 09:35 schreef Rewimo het volgende:
Met die kleintjes moet je ook nog zoveel dingen meeslepen. Als ze groter worden hoeven ze alleen nog maar een T-shirt en een spijkerbroek
Ehm... niet van zijn moederquote:Op zondag 24 juli 2011 09:52 schreef qltel het volgende:
en als dat kind net als Christan is het liefst een week lang dezelfde..
van wie zal hij dat nou hebben..![]()
Whehehehequote:Op zondag 24 juli 2011 14:37 schreef Rewimo het volgende:
Zo, iedereen is gearriveerd en geïnstalleerdDe familie B is weer vertrokken. De logeerkamer is verbouwd voor vannacht, en Jan inspecteert het huis. We zijn niet echt peuterproef meer
Nee hoor, geen enkel probleem. Jullie zijn vanzelfsprekend ook samen van harte welkom!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:31 schreef asfalthooligan het volgende:
Als het allemaal lukt gaan WIJ ik en de vriendin met zijn 2tjes naar jullie toe voor een paar dagen
als jullie het goed vinden
er is waarschijnlijk sowieso geld voor benzine dan zijn we al een heel end .
ik vond dat zij ook eventueel mee moest zodat ze der koppie ook weer wat leeg heeft na alle shit die er gebeurt is.
als het goed is dat ze mee komt en ze kan het regelen dan wouden wij of 4 augustus of 5 augustus die kant op rijden tot dinsdags 9 augustus als dat geen probleem is
Zal ik ook meekomen? Kunnen we overdag - als Rewimo werkt - gezellig klaverjassenquote:Op maandag 25 juli 2011 15:29 schreef qltel het volgende:
Nee hoor, geen enkel probleem. Jullie zijn vanzelfsprekend ook samen van harte welkom!
Ja leuk! Ik kan alleen niet klaverjassen, maar daar vinden we wel wat op..quote:Op maandag 25 juli 2011 15:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik ook meekomen? Kunnen we overdag - als Rewimo werkt - gezellig klaverjassen
Ik duim mee..quote:Op maandag 25 juli 2011 15:42 schreef asfalthooligan het volgende:
top qltel
hopen en bidden dat ze mee kan (is me collega overdagheeft nogal een moeilijke job coach
Ik ook niet, maar ik gok dat Asfalt & vriendin het ook niet kunnen, dus dat wordt reuze leukquote:Op maandag 25 juli 2011 15:49 schreef qltel het volgende:
Ja leuk! Ik kan alleen niet klaverjassen, maar daar vinden we wel wat op..
Ze is toch wel meerderjarigquote:Op maandag 25 juli 2011 15:52 schreef asfalthooligan het volgende:
klopt ja ze is van de wii generatie hhahahaha
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
Waar blijven de updates![]()
Hoe is het weer , staat de tent al losjes doch niet té, nog niemand verzopen op het weiland, is huis al gesloopt door een peuter en nog zowat vragen uit de losse pols![]()
Kortom, hoe gaat het daar.
![]()
Stuk ongeduld!quote:Op maandag 25 juli 2011 17:36 schreef Lottekoekkie het volgende:
Bai zu hele erge wee, heb nog steeds potdikkeme geen antwoord op eerder gestelde vragen
Droog genoeg.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
Waar blijven de updates![]()
Hoe is het weer , staat de tent al losjes doch niet té, nog niemand verzopen op het weiland, is huis al gesloopt door een peuter en nog zowat vragen uit de losse pols![]()
Kortom, hoe gaat het daar.
![]()
Nope, geen "binnen"tent. Alleen wel een andere als die Conflikt omschreef:quote:Op maandag 25 juli 2011 19:11 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zég Mevrouw Rewimo, ik ben he-le-maal niet ongeduldig hoor. Ik ben hooguit nieuwsgierig![]()
Dus nog steeds de hele heisa in de "binnentent"
Iedereen voorzien van zwembandjes op het wellicht wel zompige weiland
Huis nog helemaal heel
En dus alles oké
![]()
Kijk, ik snap het dus
Ik heb een paar jaar geleden 20 oude appelrassen aangeplant hier. Appelrassen die voor appelkwekers niet interessant zijn, maar die eigenlijk wel bewaard moeten blijven. Er zijn er intussen trouwens wel 3 overleden. Maar ik boom er graag over hoor, dus kom vooral langs. Da's zeker erg gezellig.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:22 schreef missyB het volgende:
zodra het mooi weer is en we zijn terug van onze vakantie ga ik graag nog eens terug, las op de bauerhofsite dat er tussen de appelbomen toch ook bijzondere rassen zitten en zou daar graag toch eens avond zalig zitten met een vuurtje en met qltel bomen over de bomen,want een bijzondere stek is het zeker.met rewimo die dan zeker gitaarles heeft gehad kumbayaa zingen.
Stoer hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 21:40 schreef Rewimo het volgende:
Grote tent voor de familie en ergens verderop een klein pop-uptentje voor onze bink
Het weer hier is ook belabberd. Beetje miezerig enzo.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:49 schreef missyB het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de familie geslapen heeft! bink in elk geval lekker geslapen das alvast 1 hahahaha.
het weer hier in Arnhem is werkelijk bagger vandaag, hoop voor jullie daar dat het iets beter is.
het miezert hier vanaf vanochtend aan 1 stuk maar tis van die misselijke miezer waar je doornat van raakt bah bah bahquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:51 schreef qltel het volgende:
[..]
Het weer hier is ook belabberd. Beetje miezerig enzo.
Heerlijk hoor, vakantie in eigen land..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:09 schreef missyB het volgende:
[..]
het miezert hier vanaf vanochtend aan 1 stuk maar tis van die misselijke miezer waar je doornat van raakt bah bah bah
ik sta mn vakantiewas te strijken wat er mee moet maar volgens mij volstaan we met een regenpak en een zuidwester.
Denk je eraan dat wij ook op vakantie gaan in eigen land?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ik vind het echt zo sneu voor mensen die drie weken op een camping moeten staan en zo... Dan heb je een jaar gespaard (of zo) en gewerkt (of zo) en dan is het de natste en koudste juli-maand in eeuwenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:42 schreef Rewimo het volgende:
Tja, vanmorgen toen ik thuis wegreed was het droog. Naarmate ik dichterbij NL kwam werd het steeds natter
Kan nog best iets bij hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:57 schreef missyB het volgende:
maar wees eerlijk 2 tvtjes, de wii, 2 ds-en, 4 gezelschapsspelen, badminton,bal, fiets,hengel,vlieger,4 sudokoboekjes,3 leesboeken en 3 dozen boodschappen is toch niet zoveel????
Ik heb jullie hier alvast op de kalender gezet. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:31 schreef asfalthooligan het volgende:
hier heeft 1 al toestemming vn jobcoach en begeleider nu alleen nog de werkleidster.
nog.
is dat ook goed dan zouden we in principe donderdag na 10.00 uur kunnen vertekken en met een rustig tempo rond 5en daar zijn
100 km kan in 2,5 uur dus 225 in ong 5 uren en wat uurtjes rust.
Hartstikke leuk!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:31 schreef asfalthooligan het volgende:
hier heeft 1 al toestemming vn jobcoach en begeleider nu alleen nog de werkleidster.
nog.
is dat ook goed dan zouden we in principe donderdag na 10.00 uur kunnen vertekken en met een rustig tempo rond 5en daar zijn
100 km kan in 2,5 uur dus 225 in ong 5 uren en wat uurtjes rust.
Niet die Conflict heeft gebracht?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:21 schreef qltel het volgende:
[..]
Nope, geen "binnen"tent. Alleen wel een andere als die Conflikt omschreef:
Niet deze:
[ afbeelding ]
Maar een met 2 zijuitgangen en geen stok teveel. Zeer goede tent overigens, alhoewel ik liever ouderwetse metalen stokken heb.
Dat is het grappige, het is wel die Conflict heeft gebracht, maar het is een andere als hij omschreef en op de foto staat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Niet die Conflict heeft gebracht?
Was daar de binnentent van kwijt?
Nee, hier konden we niet fatsoenlijk in staan of zitten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:08 schreef Conflict het volgende:
Ik hoor dat er iets fout gegaan is met de tent.
Ik wist niet dat wij twee tenten hadden! Waarom hebben we eigenlijk een nieuwe gekocht? Deze lijkt me nog beter ook.![]()
Die mag wel daar blijven jah
Wat een bak zegquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:06 schreef Biancavia het volgende:
Gewoon de verkeerde tent gebracht... en wij ons maar afvragen waar die vierde stok vandaan kwam!![]()
Er hoort nog een klein vierkant bovendekje bij te zitten, voor bovenop waar die stokken elkaar kruisen.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:09 schreef Rewimo het volgende:
Geen wonder dat jullie een stok over haddenBij deze waren alle stokken aanwezig en nodig
LOL!quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:02 schreef Biancavia het volgende:
Whahaha, ik lig echt helemaal in een deuk hier!
Dat is de tent waar ik nog in gekampeerd heb voordat ik Conflict leerde kennen.
Ik dacht dat dat ding allang verdwenen was bij de verhuizing. Of dat ik 'm verkocht had ofzo!
Je mag 'm houden!
Ja hoor, hou die maar lekkerquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:11 schreef Rewimo het volgende:
Maar deze tent mag dus hier blijven voor eventuele andere FOK!kers? Dat is super
Echt waar! Weet je dat wij hier echt heel verbaasd hebben staan kijken. Het begon er al mee, dat we toch echt de plekken zagen voor de 4 stokken die erbij zaten, en dat we ons niet voor konden stellen dat Conflict er 1 overhield. We hadden het idee dat hij dan zeker in zou storten.Toen zagen we ook in dat hij anders was dan die van de beschrijving en de foto, vooral omdat jullie nieuwe tent de 2 slaapcompartimenten aan 1 kant heeft en aan de andere kant een deur.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:02 schreef Biancavia het volgende:
Whahaha, ik lig echt helemaal in een deuk hier!
Dat is de tent waar ik nog in gekampeerd heb voordat ik Conflict leerde kennen.
Ik dacht dat dat ding allang verdwenen was bij de verhuizing. Of dat ik 'm verkocht had ofzo!
Je mag 'm houden!
Blijkbaar een kleur waar jullie op vallenquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:17 schreef Conflict het volgende:
Maar ik wist dus echt niet dat we die tent nog hadden. Hij heeft ook exact dezelfde kleur!
Zit zijn tuigje wel goedquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:29 schreef DJMO het volgende:
appels zoeken (ze zijn nog niet rijp, kan jan je vertellen, hij keek nogal zuur toen hij een hap nam)
[ afbeelding ]
Dat maakt ons in dit geval helemaal niks uitquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:33 schreef DJMO het volgende:
btw: mag deze tent wel strak ogezet worden of mag dat ook niet
Niet te hard draperen danquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:33 schreef DJMO het volgende:
Ja, die lijn die om z'n nek loopt hier, is de looplijn, die had ik even om hem heen gedrapeerd![]()
Ah, dus dat is dat lapje wat we overhielden, dat zit er nu ook op. Dan hebben we nu nog een hele zooi scheerlijnen die we nog niet bevestigd hebben, en zonder staat hij ook primaquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:06 schreef Biancavia het volgende:
Er hoort nog een klein vierkant bovendekje bij te zitten, voor bovenop waar die stokken elkaar kruisen.
Waarom heeft ie een tuigje?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:29 schreef DJMO het volgende:
appels zoeken (ze zijn nog niet rijp, kan jan je vertellen, hij keek nogal zuur toen hij een hap nam)
[ afbeelding ]
Hardstikke handig! Dan kan AsfaltHooligan aan de ene kant, z'n vriendin aan de andere kant, en de waakhond ertussen..quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:50 schreef Biancavia het volgende:
Het is trouwens een heuse vis-à-vis-tent.
Even onder ons.. We hebben niet eens een waakhond..quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:49 schreef asfalthooligan het volgende:
nou![]()
![]()
![]()
blijf dan maaar thuis denk ik
Ja, helemaal super. We hadden wel 2 kleine tentjes, maar als AH + vriendin in eentje zouden gaan liggen, was dat wel erg knus geweest. Nu hebben we voor hen tenminste een fatsoenlijke tent en voor eventuele andere kampeerders komende jaren ook.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:24 schreef Cat22 het volgende:
Wahahaha! Die tent!![]()
Super dat hij op Camping Q&R mag blijven.
Is je vriendin ook een ukkie?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:01 schreef asfalthooligan het volgende:
oh kijk ds mooi de vriendin is erg bang voor onweer
Dan kun je haar prima beschermen tegen eventueel onweer.quote:
omdat hij, en dat kunnen qltel en rewimo bevestigen, echt binnen een seconde weg is als je hem niet in de gaten houdt. Aangezien ik hier alleen ben met de kinderen, en niet van hen kan verwachten dat ze onbezoldigd kinderoppas spelen, en ik soms ook even bezig moet zijn met Geert, heb ik gekozen voor een tuigje om hem in de buurt te kunnen houden. Je hoeft heus het AMK niet te bellen hoorquote:
QFTquote:
kleine kerk of hele grote kogel?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:57 schreef asfalthooligan het volgende:
zo de kerk is door de kogel.
ze heeft ook vrij
benzinegeld is er sowieso.
de rest zien we wel even hoe dat opgelost word loopt wel los denk ik.
Bedoeling is donderdag 4 augustus om 8.00 uur te vertrekken en s,middags ong aan te komen .
en dinsdag 9 augustus of woensdag 10 augustus weer te vertrekken.
scooter is net aangepast op 2 personen en nagelopen ,dus das ook goed.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:57 schreef asfalthooligan het volgende:
zo de kerk is door de kogel.
ze heeft ook vrij
benzinegeld is er sowieso.
de rest zien we wel even hoe dat opgelost word loopt wel los denk ik.
Bedoeling is donderdag 4 augustus om 8.00 uur te vertrekken en s,middags ong aan te komen .
en dinsdag 9 augustus of woensdag 10 augustus weer te vertrekken.
scooter is net aangepast op 2 personen en nagelopen ,dus das ook goed.
Ik begreep dat we volgende week nog een keer gaan, met AH en missAH.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:47 schreef Cat22 het volgende:
Veel plezier! Als ik dat had geweten had ik kaartjes met korting voor je kunnen regelen.
Het probleem is dat ik die kaartjes al eerder had moeten bestellen. Volgende week maandag ben ik weer op het werk (niet Zooparkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:58 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik begreep dat we volgende week nog een keer gaan, met AH en missAH.
Ach ja, Rewimo, Christan en ik hebben abonnementen, dus de schade valt nog wel mee..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik die kaartjes al eerder had moeten bestellen. Volgende week maandag ben ik weer op het werk (niet Zoopark) en dan zal ik kijken of er nog iets mogelijk is. Maar ik ben er bang voor.
Moest jij op Jan passenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:58 schreef qltel het volgende:
* qltel is thuis gebleven. Gisteren 12 km gelopen en dat zit nog in m'n benen..
Nee schat, of je gisteren zoveel achter hem aan hebt moeten hollen dat het nu nog in je benen zitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:43 schreef qltel het volgende:
Alsof Jan hier zou blijven als de rest naar de dierentuin gaat..
Ah, zo. Nee, ik heb gisteren "even" 12 km gelopen voor een hobby van me: geocaching.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee schat, of je gisteren zoveel achter hem aan hebt moeten hollen dat het nu nog in je benen zit
Nee..quote:
Aha! Krijg je wel een lekker strak kontje vanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:04 schreef qltel het volgende:
Ah, zo. Nee, ik heb gisteren "even" 12 km gelopen voor een hobby van me: geocaching.
Echt waar? Dan moet ik nog wel heeeeel veeeeel Geocachen, vrees ik. Alhoewel ik voor deze serie al wel zo'n 25 km gelopen heb..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha! Krijg je wel een lekker strak kontje van
Rustig doorstappen; komt beslist in ordequote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:56 schreef qltel het volgende:
Echt waar? Dan moet ik nog wel heeeeel veeeeel Geocachen, vrees ik. Alhoewel ik voor deze serie al wel zo'n 25 km gelopen heb..
Is het een beetje weer bij jullie??quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:14 schreef Rewimo het volgende:
We kwamen terug met drie slapende jongetjes in de autoHoezo afgemat?
Heerlijk dagje gehad in Overloon, dat is zo'n leuke dierentuin voor kinderen. Vrijwel geen hekken, je loopt op een aantal stukken tussen de dieren door en het is allemaal prachtig aangelegd. Er zijn nu ook zeehonden
Ik moet nog minimaal 9 kilometer voor deze cache-serie..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rustig doorstappen; komt beslist in orde
Jan ligt nog steeds knockout in het campingbedje, die is helemaal, totaal, compleet óp van deze fantastische weekquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:14 schreef Rewimo het volgende:
We kwamen terug met drie slapende jongetjes in de autoHoezo afgemat?
Heerlijk dagje gehad in Overloon, dat is zo'n leuke dierentuin voor kinderen. Vrijwel geen hekken, je loopt op een aantal stukken tussen de dieren door en het is allemaal prachtig aangelegd. Er zijn nu ook zeehonden
Ik ben van de week bezig geweest met GPS en Geocache, maar dat pikte hij helaas nog niet op..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:17 schreef DJMO het volgende:
en mijn peuter heeft hier ook nieuwe woordjes geleerd:
Tent
Geit
Tikkie!
Leuk om te lezen allemaal.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jan ligt nog steeds knockout in het campingbedje, die is helemaal, totaal, compleet óp van deze fantastische week
Dat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:27 schreef ElisaB het volgende:
Q, R en C, wat zijn jullie toch een stel schatjes
Daar sluit ik me ook bij aan!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:27 schreef ElisaB het volgende:
Q, R en C, wat zijn jullie toch een stel schatjes
Hij krijgt er in elk geval mooi weer bij. De verwachting voor donderdag is 27 gradenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:56 schreef Conflict het volgende:
Goedemorgen! Leuk te zien dat iedereen het zo naar zijn/haar zin heeft. En leuk om de foto's te zien
Asfalthooligan, dat wordt wel een enorm lange trip hoor!
Da's wel lekker op de scooterquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij krijgt er in elk geval mooi weer bij. De verwachting voor donderdag is 27 graden
Ik ookquote:
Wij hebben ooit eens 79 km gedaan op de scooter naar de camping.. toen we er waren en ik afstapte (zat achterop) wist ik exact hoeveel botten en spieren ik in mijn achterwerk had zitten. Voelde ze allemaal!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:36 schreef asfalthooligan het volgende:
het is ong 250 km rijden we vertrekken 8.oo uur donderdag en hebben de hele dag de tijd
Ik doe er lekker nog een schepje boven op, Die Nederduitse 3-takt motor draait tot die groen ziet, en die draait op pure hartelijkheid, lievigheid, inzicht in de mens en nog zowat sympathieke en nog een zooitje aangeboren lieflijkhedenquote:
Nee, en hij roept waarschijnlijk ook niet de hele dag: Mama, mama!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:46 schreef Lottekoekkie het volgende:
Denk dat jullie Asfalt niet veel zullen zien, met een jonge blom in een tent op een weiland .................![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:32 schreef Rewimo het volgende:
Zo, de wagen volgeladen tot aan het dakMazzel dat de tent hier mag blijven
![]()
Maar het is gelukt en ze zijn weer op weg naar huis. Alle nieuwe woorden die we Jan wilden laten herhalen werden beantwoord met: "Papa!"Dus ik denk dat ie wel weer weg wilde.
In elk geval: het was een heel gezellige weekNu even een paar dagen bijkomen voor we de volgende wildebrassen gaan huisvesten
Jij slimme smiechtquote:
quote:
Dat inderdaad! Wat geweldig dat jullie dit voor een ander over hebben, groots respect!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:47 schreef Cat22 het volgende:
voor Rewimo en qltel en C. die hun vrije tijd, vervoer en wie weet nog meer hebben geïnvesteerd om een gezin een fantastische vakantie te laten beleven.
![]()
En natuurlijk ook voor MissyB, Conflict en Biancavia en wellicht nog andere fokkers die ik ben vergeten, maar deze drie wilde ik speciaal noemen. Het is niet niks om je privacy op te geven voor mensen die je niet kent.
Waar?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:51 schreef Cat22 het volgende:
Ja, pas je mijn quote nog effe aan collega, fok postte al voor ik klaar was.
quote:
Ehm... kunnen we nog terug?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:48 schreef asfalthooligan het volgende:
ja bereid je maar voor .
ben er klaar voor![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat gaat hij dan gewoon masseren..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:27 schreef Lottekoekkie het volgende:
AH, denk je nog even aan een kussentje onder de billen van dinnetje? Dat meissie komt anders compleet rauw aan
Of hij mag 3 dagen niet aan d'r achterste komenquote:
GEEFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
GEEF
DIE
MAN
GEEN
KETTINGZAAG!!!
Boomgaard
Haardhoutvoorraad.
Mocht hij zich vervelen, dan ligt er nog een hele voorraad brandhout die klein gemaakt moet worden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*slik* ik ben blij dat we na elkaar te gast zijn (geweest)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:48 schreef asfalthooligan het volgende:
ja bereid je maar voor .
ben er klaar voor![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat "even"was ook dusdanig bedoeld dat jullie met z'n drietjes er met razende vaart al aan zouden kunnen beginnen. Met de hoop op een hoop rode versleten onderbroeken welke tot voorgaand doel zouden kunnen dienen. En dan hebben de Duitse supermarkten vast wel rode servetten in de rekken liggen/hangen/staan en mocht dáár zelfs een gebrek aan zijn dan mail ik je wel een foto van mijzelve, als je die in 100-den-voud uitprint en in je bomen hangt dan weet ik heul zeker dat geen mens het in zijn kop haalt nog aan jullie bomen te zitten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:32 schreef Rewimo het volgende:
"Even" de fruitbomen markeren? Dan moeten we een vrachtwagen rode vlaggetjes bestellen. Dat lukt nooit voor donderdag
Desnoods gaat Asfalt ook in een tuigjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:23 schreef DJMO het volgende:
Rewimo kon zelfs Jan in toom houden, dus denk dat ze met jou niet zó veel moeite zal hebben AH
ROFLOL PIMPquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Desnoods gaat Asfalt ook in een tuigje
Je bedoelt die "Wanted"-poster? Die haal ik wel bij het politiebureauquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:48 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat "even"was ook dusdanig bedoeld dat jullie met z'n drietjes er met razende vaart al aan zouden kunnen beginnen. Met de hoop op een hoop rode versleten onderbroeken welke tot voorgaand doel zouden kunnen dienen. En dan hebben de Duitse supermarkten vast wel rode servetten in de rekken liggen/hangen/staan en mocht dáár zelfs een gebrek aan zijn dan mail ik je wel een foto van mijzelve, als je die in 100-den-voud uitprint en in je bomen hangt dan weet ik heul zeker dat geen mens het in zijn kop haalt nog aan jullie bomen te zitten.
Dat is de oplossing!quote:
Na 200 km verdien je wel een pauze inderdaad. Goede reis alvast!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:38 schreef asfalthooligan het volgende:
We hopen tussen 17,00 en 18,00 uur aan te komen .
We stoppen eerst nog in s,heerenberg voor een tussenstop bij de vriendin van me buurman.
Deze heeft ons uitgenodigt om even wat te drinken en misch even de markt daar.
wat ik wel even een goed plan vind na 200 km rijden.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:44 schreef qltel het volgende:
Ah kijk, het is momenteel stralend weer, de regen komt nl. in stralen naar beneden. Maar goed, wat vandaag valt valt morgen niet..
volgens mij gaan ze morgen pas hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:56 schreef z80 het volgende:
de hoeveelheid water die hier in korte tijd is gevallen zal het laatste stukje op de brommer wel het zwaarste stuk hebben gemaakt.
en wel benieuwd of je nog iets droogs aan had toen je aankwam.
wellicht overbodig; maar misschien handig als hij jullie nummers ook even opslaat in de telefoon. / notitieblaadje .. je weet nooit waar het goed voor kan zijn.quote:
Kijk maar eens in je PM..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:55 schreef asfalthooligan het volgende:
alles ligt al in de scooter.
hmm in geval van heb ik nog geen tel nummer
quote:
eerlijk antwoord? Ik mis jullie, de rust en de omgeving daarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ben je alweer een beetje bijgekomen van ons?
Kan ik me best voorstellen hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:09 schreef DJMO het volgende:
eerlijk antwoord? Ik mis jullie, de rust en de omgeving daar
Je bent al ruim over de helftquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:53 schreef asfalthooligan het volgende:
We zijn nu na een rotstuk tussen wezep en dieren eindelijk bij didam. Nog een klein stukje naar s,heerenberg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |