Dat inderdaad! Wat geweldig dat jullie dit voor een ander over hebben, groots respect!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:47 schreef Cat22 het volgende:
voor Rewimo en qltel en C. die hun vrije tijd, vervoer en wie weet nog meer hebben geïnvesteerd om een gezin een fantastische vakantie te laten beleven.
![]()
En natuurlijk ook voor MissyB, Conflict en Biancavia en wellicht nog andere fokkers die ik ben vergeten, maar deze drie wilde ik speciaal noemen. Het is niet niks om je privacy op te geven voor mensen die je niet kent.
Waar?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:51 schreef Cat22 het volgende:
Ja, pas je mijn quote nog effe aan collega, fok postte al voor ik klaar was.
quote:
Ehm... kunnen we nog terug?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:48 schreef asfalthooligan het volgende:
ja bereid je maar voor .
ben er klaar voor![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat gaat hij dan gewoon masseren..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:27 schreef Lottekoekkie het volgende:
AH, denk je nog even aan een kussentje onder de billen van dinnetje? Dat meissie komt anders compleet rauw aan
Of hij mag 3 dagen niet aan d'r achterste komenquote:
GEEFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
GEEF
DIE
MAN
GEEN
KETTINGZAAG!!!
Boomgaard
Haardhoutvoorraad.
Mocht hij zich vervelen, dan ligt er nog een hele voorraad brandhout die klein gemaakt moet worden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*slik* ik ben blij dat we na elkaar te gast zijn (geweest)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:48 schreef asfalthooligan het volgende:
ja bereid je maar voor .
ben er klaar voor![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |