Ik ookquote:
Wij hebben ooit eens 79 km gedaan op de scooter naar de camping.. toen we er waren en ik afstapte (zat achterop) wist ik exact hoeveel botten en spieren ik in mijn achterwerk had zitten. Voelde ze allemaal!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:36 schreef asfalthooligan het volgende:
het is ong 250 km rijden we vertrekken 8.oo uur donderdag en hebben de hele dag de tijd
Ik doe er lekker nog een schepje boven op, Die Nederduitse 3-takt motor draait tot die groen ziet, en die draait op pure hartelijkheid, lievigheid, inzicht in de mens en nog zowat sympathieke en nog een zooitje aangeboren lieflijkhedenquote:
Nee, en hij roept waarschijnlijk ook niet de hele dag: Mama, mama!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:46 schreef Lottekoekkie het volgende:
Denk dat jullie Asfalt niet veel zullen zien, met een jonge blom in een tent op een weiland .................![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:32 schreef Rewimo het volgende:
Zo, de wagen volgeladen tot aan het dakMazzel dat de tent hier mag blijven
![]()
Maar het is gelukt en ze zijn weer op weg naar huis. Alle nieuwe woorden die we Jan wilden laten herhalen werden beantwoord met: "Papa!"Dus ik denk dat ie wel weer weg wilde.
In elk geval: het was een heel gezellige weekNu even een paar dagen bijkomen voor we de volgende wildebrassen gaan huisvesten
Jij slimme smiechtquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |