QFTquote:
kleine kerk of hele grote kogel?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:57 schreef asfalthooligan het volgende:
zo de kerk is door de kogel.
ze heeft ook vrij
benzinegeld is er sowieso.
de rest zien we wel even hoe dat opgelost word loopt wel los denk ik.
Bedoeling is donderdag 4 augustus om 8.00 uur te vertrekken en s,middags ong aan te komen .
en dinsdag 9 augustus of woensdag 10 augustus weer te vertrekken.
scooter is net aangepast op 2 personen en nagelopen ,dus das ook goed.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:57 schreef asfalthooligan het volgende:
zo de kerk is door de kogel.
ze heeft ook vrij
benzinegeld is er sowieso.
de rest zien we wel even hoe dat opgelost word loopt wel los denk ik.
Bedoeling is donderdag 4 augustus om 8.00 uur te vertrekken en s,middags ong aan te komen .
en dinsdag 9 augustus of woensdag 10 augustus weer te vertrekken.
scooter is net aangepast op 2 personen en nagelopen ,dus das ook goed.
Ik begreep dat we volgende week nog een keer gaan, met AH en missAH.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:47 schreef Cat22 het volgende:
Veel plezier! Als ik dat had geweten had ik kaartjes met korting voor je kunnen regelen.
Het probleem is dat ik die kaartjes al eerder had moeten bestellen. Volgende week maandag ben ik weer op het werk (niet Zooparkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:58 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik begreep dat we volgende week nog een keer gaan, met AH en missAH.
Ach ja, Rewimo, Christan en ik hebben abonnementen, dus de schade valt nog wel mee..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik die kaartjes al eerder had moeten bestellen. Volgende week maandag ben ik weer op het werk (niet Zoopark) en dan zal ik kijken of er nog iets mogelijk is. Maar ik ben er bang voor.
Moest jij op Jan passenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:58 schreef qltel het volgende:
* qltel is thuis gebleven. Gisteren 12 km gelopen en dat zit nog in m'n benen..
Nee schat, of je gisteren zoveel achter hem aan hebt moeten hollen dat het nu nog in je benen zitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:43 schreef qltel het volgende:
Alsof Jan hier zou blijven als de rest naar de dierentuin gaat..
Ah, zo. Nee, ik heb gisteren "even" 12 km gelopen voor een hobby van me: geocaching.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee schat, of je gisteren zoveel achter hem aan hebt moeten hollen dat het nu nog in je benen zit
Nee..quote:
Aha! Krijg je wel een lekker strak kontje vanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:04 schreef qltel het volgende:
Ah, zo. Nee, ik heb gisteren "even" 12 km gelopen voor een hobby van me: geocaching.
Echt waar? Dan moet ik nog wel heeeeel veeeeel Geocachen, vrees ik. Alhoewel ik voor deze serie al wel zo'n 25 km gelopen heb..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha! Krijg je wel een lekker strak kontje van
Rustig doorstappen; komt beslist in ordequote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:56 schreef qltel het volgende:
Echt waar? Dan moet ik nog wel heeeeel veeeeel Geocachen, vrees ik. Alhoewel ik voor deze serie al wel zo'n 25 km gelopen heb..
Is het een beetje weer bij jullie??quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:14 schreef Rewimo het volgende:
We kwamen terug met drie slapende jongetjes in de autoHoezo afgemat?
Heerlijk dagje gehad in Overloon, dat is zo'n leuke dierentuin voor kinderen. Vrijwel geen hekken, je loopt op een aantal stukken tussen de dieren door en het is allemaal prachtig aangelegd. Er zijn nu ook zeehonden
Ik moet nog minimaal 9 kilometer voor deze cache-serie..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rustig doorstappen; komt beslist in orde
Jan ligt nog steeds knockout in het campingbedje, die is helemaal, totaal, compleet óp van deze fantastische weekquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:14 schreef Rewimo het volgende:
We kwamen terug met drie slapende jongetjes in de autoHoezo afgemat?
Heerlijk dagje gehad in Overloon, dat is zo'n leuke dierentuin voor kinderen. Vrijwel geen hekken, je loopt op een aantal stukken tussen de dieren door en het is allemaal prachtig aangelegd. Er zijn nu ook zeehonden
Ik ben van de week bezig geweest met GPS en Geocache, maar dat pikte hij helaas nog niet op..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:17 schreef DJMO het volgende:
en mijn peuter heeft hier ook nieuwe woordjes geleerd:
Tent
Geit
Tikkie!
Leuk om te lezen allemaal.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jan ligt nog steeds knockout in het campingbedje, die is helemaal, totaal, compleet óp van deze fantastische week
Dat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:27 schreef ElisaB het volgende:
Q, R en C, wat zijn jullie toch een stel schatjes
Daar sluit ik me ook bij aan!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:27 schreef ElisaB het volgende:
Q, R en C, wat zijn jullie toch een stel schatjes
Hij krijgt er in elk geval mooi weer bij. De verwachting voor donderdag is 27 gradenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:56 schreef Conflict het volgende:
Goedemorgen! Leuk te zien dat iedereen het zo naar zijn/haar zin heeft. En leuk om de foto's te zien
Asfalthooligan, dat wordt wel een enorm lange trip hoor!
Da's wel lekker op de scooterquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij krijgt er in elk geval mooi weer bij. De verwachting voor donderdag is 27 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |