Vergeleken met de rest van de Tour is dit een tijdrit die oke is. Hij kan nog een stuk beter ja, maar niet op dit moment.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:54 schreef marcodej het volgende:
Gewoon ok eigenlijk, hoewel er nog veel moeten komen.
Ligt eraan hoeveel motors er voor hem rijden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:55 schreef GooseFM het volgende:
Toch wel benieuwd wat Contador gaat doen tbh
Hoeveelste werd Robert in de TT van de Dauphiné eigenlijk?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest van de Tour is dit een tijdrit die oke is. Hij kan nog een stuk beter ja, maar niet op dit moment.
staat in de OPquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoeveelste werd Robert in de TT van de Dauphiné eigenlijk?
Had ik ook verwacht, hij heeft 3 weken kunnen sparen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Er was mij beloofd dat Gesink de tijdrit zou winnen
Toen werd hij 23e in 58.16. Nu reed hij 59.34, maar wel na 3 reden waarin het van geen kant liep. Dus zeker geen slechte tijdrit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoeveelste werd Robert in de TT van de Dauphiné eigenlijk?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Had ik ook verwacht, hij heeft 3 weken kunnen sparen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Had ik ook verwacht, hij heeft 3 weken kunnen sparen.
Absoluut niet nee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Toen werd hij 23e in 58.16. Nu reed hij 59.34, maar wel na 3 reden waarin het van geen kant liep. Dus zeker geen slechte tijdrit.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:59 schreef pullup het volgende:
Haha grappig commentaar op zichzelf van Robert.![]()
Dat je überhaupt zo'n simpele gedachte hebt én dit nog hier durft te postenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:00 schreef Eenskijken het volgende:
Hij vet zou het zijn als gesink morgen ervandoor gaat en iedereen buiten de tijd rijdt en gewoon de tour wint
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:00 schreef Eenskijken het volgende:
Hij vet zou het zijn als gesink morgen ervandoor gaat en iedereen buiten de tijd rijdt en gewoon de tour wint
taalfaal en wat een rare gedachtequote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:00 schreef Eenskijken het volgende:
Wat heb jij gesnoven?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:00 schreef Eenskijken het volgende:
Hahaha jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:00 schreef Eenskijken het volgende:
Generaal Pardonquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:00 schreef Eenskijken het volgende:
xD lolquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:00 schreef Eenskijken het volgende:
Opzich nog best een reële gedachte. Als de volledige Rabobank ploeg demarreert kunnen ze een behoorlijk verschil maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:00 schreef Eenskijken het volgende:
fantastischquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:01 schreef Eenskijken het volgende:
geen gert mentaliteit voor jullie weggelegd
hhahahhah lolol xDD ;pquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:01 schreef Eenskijken het volgende:
geen gert mentaliteit voor jullie weggelegd
En helmpjes wisselen met de motorrijders.quote:
no shit. maar ik dacht dat het een ongeschreven regel was om de gele trui niet aan te vallen.quote:
Om meteen wat snelheid te maken vanuit stilstand en daarna meteen een flinke versnelling gebruiken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:04 schreef danos het volgende:
waarom startten ze toch altijd op zon lomp hellinkje?
Is het ook, maar als het verschil 3 seconden is moet ik dat nog maar zien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:04 schreef alors het volgende:
[..]
no shit. maar ik dacht dat het een ongeschreven regel was om de gele trui niet aan te vallen.
Ze willen Voeckler beschermen. Andy, Frank en Evans worden straks neergehoekt door die startknuppel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:04 schreef Ferdii het volgende:
Contador wordt Ff genaaid door die fransoos
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:05 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ze willen Voeckler beschermen. Andy, Frank en Evans worden straks neergehoekt door die startknuppel.
Zou die Startknuppel ze in hun nekvel knijpen als ze weggaan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:05 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ze willen Voeckler beschermen. Andy, Frank en Evans worden straks neergehoekt door die startknuppel.
in 89 werd de tour in de laatste etappe naar Parijs beslist. Maar goed... dat was dan ook een tijdritquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:04 schreef alors het volgende:
[..]
no shit. maar ik dacht dat het een ongeschreven regel was om de gele trui niet aan te vallen.
Podium stort straks inquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:05 schreef Ericr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is alleen nog niet bekend welk jaar, dit jaar in ieder geval niet.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is al bekend welk jaar, dit jaar in ieder geval wel
Dat kan niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Evans onder de 56 minuten gaat dan is het al beslist.
Want Andy heeft een motor in zijn wielen en gaat dus sneller dan ooitquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Evans onder de 56 minuten gaat dan is het al beslist.
HAha xDquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want Andy heeft een motor in zijn wielen en gaat dus sneller dan ooit
Helaas werkte die niet bij Fabian.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want Andy heeft een motor in zijn wielen en gaat dus sneller dan ooit
Ja, maar Evans gaat dat niet doen en bovendien is het dan nog niet beslist imo.quote:
Ik wil het na zijn tijdrit wel eens zien met die 2de plaats.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat ziet die Schleck eruit met dat helmpje
Dit dus,....vraag me af of dit gaat goedkomen.quote:
Panache, grinta en courage. Kan je kopen bij de plaatselijke apotheek.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:14 schreef TheArt het volgende:
Ja hoor, Rolland kan opeens ook tijdrijden. Tuurlijk, een deel zal door de motivatie komen, maar Rollands überzwakke deel was altijd het tijdrijden.
Niet zo suggestief doen he.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:14 schreef TheArt het volgende:
Ja hoor, Rolland kan opeens ook tijdrijden. Tuurlijk, een deel zal door de motivatie komen, maar Rollands überzwakke deel was altijd het tijdrijden.
Tsja het blijft toch een fenomeen, opeens kunnen tijdrijden als je om iets rijdtquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:14 schreef TheArt het volgende:
Frans hé, dan mag je wat meer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:14 schreef TheArt het volgende:
Het is een wonderquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:14 schreef TheArt het volgende:
Zo'n beetje bij alle trackers te zienquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:15 schreef rgras het volgende:
Heeft iemand een overzicht met de tijden die al gereden zijn?
http://gaps.letour.fr/us.phpquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:15 schreef rgras het volgende:
Heeft iemand een overzicht met de tijden die al gereden zijn?
Rolland kon nooit tijdrijden. Hij verloor in de Dauphine nog 3 minuten op Taaramae. En ook toen zal hij wel voluit hebben gereden, want hij eindigde top-15 in het eindklassement.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja het blijft toch een fenomeen, opeens kunnen tijdrijden als je om iets rijdt
Dankje!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:16 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
http://gaps.letour.fr/us.php
Klopt toch, hij zegt daarmee niet dat hij maar 2 zonen heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:16 schreef franklop het volgende:
Johnny Schleck heeft twee zonen die beide op het podium van de Tour gaan staan...zeggen ze op de Belg
Zal die derde leuk vinden
Dan zap je toch naar de NOS.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:18 schreef Ambrosius het volgende:
Izoard en Aubisque in één etappe? Lijkt me niet Wuyts.
Gister en voor Mûr de Bretagne een paar keer. (hoewel hij wel won.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:18 schreef franklop het volgende:
Cadel heeft nog geen beslissend materiaalpech gehad en Frank Schleck is nog niet gevallen... vreemde Tour
Toch is Parijs nog ver.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:18 schreef franklop het volgende:
Cadel heeft nog geen beslissend materiaalpech gehad en Frank Schleck is nog niet gevallen... vreemde Tour
iets met versnellingen volgens mij, daar heb je van die bladen in oplopende groottequote:
waarom denk je dat er beslissend bij staat...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gister en voor Mûr de Bretagne een paar keer. (hoewel hij wel won.
Gister leek me toch wel beslissend?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:20 schreef franklop het volgende:
[..]
waarom denk je dat er beslissend bij staat...
Ik snap het ook niet, 55-11 enzo... ik heb drie voor en 9 achter, dan kan je dat toch wel makkelijker uitleggen denk ik dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:20 schreef alors het volgende:
[..]
iets met versnellingen volgens mij, daar heb je van die bladen in oplopende grootte
neuh want hij verloor geen tijdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gister leek me toch wel beslissend?
Dat ie zes keer valt?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:21 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Ik voorzie een Rasmussentje bij Andy straks...
zal wel het aantal tanden zijn danquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, 55-11 enzo... ik heb drie voor en 9 achter, dan kan je dat toch wel makkelijker uitleggen denk ik dan.
Ze rijden alleen niet met een normaal buitenblad nu, is vermoedelijk wat groter voor de afdalingen. Het binnenblad is ook groter dan normaal.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ga die niet tellen, hehe! Buitenblad is dus gewoon het buitenste blad.
In de eerste kilometers niet, op den duur ga je het wel zien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:23 schreef vivelafete het volgende:
Wat ik altijd minder vind aan het tijdrijden is dat je nauwelijks kunt zien of er nu goed of slecht gereden wordt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:23 schreef Meddo het volgende:
is er geen gek in het publiek die hem van de fiets af kan gooien
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:23 schreef vivelafete het volgende:
Wat ik altijd minder vind aan het tijdrijden is dat je nauwelijks kunt zien of er nu goed of slecht gereden wordt.
quote:
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:25 schreef alors het volgende:
hebben ze nu ook oortjes in waarin de hun achterstand/voorsrpong horen?
volgens mij welquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:25 schreef alors het volgende:
jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:25 schreef alors het volgende:
kloptquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
top 10 op 3 dacht ik gehoord te hebben.
Top 20 om de 3.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
top 10 op 3 dacht ik gehoord te hebben.
top 20 zelfsquote:
nuh zit hier bestquote:
Ja dat is idd het enige, verder kan je niet echt veel zien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]Je hebt tussentijden, wat wil je nog meer?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:28 schreef Nober het volgende:
Dat Fränk het podium niet haalt was toch al zeker?
Mooi en ook wel terecht.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:28 schreef Szura het volgende:
Contador gaat richting het podium als ie dit doortrekt
Vind ik niet, je ziet het juist beter bij een tijdrit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:28 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ja dat is idd het enige, verder kan je niet echt veel zien.
Ik vind het gewoon een wat minder onderdeel bij het wielrennen omdat je het veel minder goed meekrijgt dan bij een bergrit.
ja, Andy en Evans ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:28 schreef danos het volgende:
kan frenkie nog van het podium afdonderen?
15 sec was ook wel erg veelquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:30 schreef Szura het volgende:
Radio Tour meldt 5 sec die Evans heeft teruggepakt, geen 15.
buitenste grote tandblad schakelen, van de voorste tandbladen (bij de trappers)quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:20 schreef alors het volgende:
[..]
iets met versnellingen volgens mij, daar heb je van die bladen in oplopende grootte
In tijd uitgedrukt natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind ik niet, je ziet het juist beter bij een tijdrit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |