Klopt toch, hij zegt daarmee niet dat hij maar 2 zonen heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:16 schreef franklop het volgende:
Johnny Schleck heeft twee zonen die beide op het podium van de Tour gaan staan...zeggen ze op de Belg
Zal die derde leuk vinden
Dan zap je toch naar de NOS.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:18 schreef Ambrosius het volgende:
Izoard en Aubisque in één etappe? Lijkt me niet Wuyts.
Gister en voor Mûr de Bretagne een paar keer. (hoewel hij wel won.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:18 schreef franklop het volgende:
Cadel heeft nog geen beslissend materiaalpech gehad en Frank Schleck is nog niet gevallen... vreemde Tour
Toch is Parijs nog ver.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:18 schreef franklop het volgende:
Cadel heeft nog geen beslissend materiaalpech gehad en Frank Schleck is nog niet gevallen... vreemde Tour
iets met versnellingen volgens mij, daar heb je van die bladen in oplopende groottequote:
waarom denk je dat er beslissend bij staat...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gister en voor Mûr de Bretagne een paar keer. (hoewel hij wel won.
Gister leek me toch wel beslissend?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:20 schreef franklop het volgende:
[..]
waarom denk je dat er beslissend bij staat...
Ik snap het ook niet, 55-11 enzo... ik heb drie voor en 9 achter, dan kan je dat toch wel makkelijker uitleggen denk ik dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:20 schreef alors het volgende:
[..]
iets met versnellingen volgens mij, daar heb je van die bladen in oplopende grootte
neuh want hij verloor geen tijdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gister leek me toch wel beslissend?
Dat ie zes keer valt?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:21 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Ik voorzie een Rasmussentje bij Andy straks...
zal wel het aantal tanden zijn danquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, 55-11 enzo... ik heb drie voor en 9 achter, dan kan je dat toch wel makkelijker uitleggen denk ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |