En helmpjes wisselen met de motorrijders.quote:
no shit. maar ik dacht dat het een ongeschreven regel was om de gele trui niet aan te vallen.quote:
Om meteen wat snelheid te maken vanuit stilstand en daarna meteen een flinke versnelling gebruiken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:04 schreef danos het volgende:
waarom startten ze toch altijd op zon lomp hellinkje?
Is het ook, maar als het verschil 3 seconden is moet ik dat nog maar zien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:04 schreef alors het volgende:
[..]
no shit. maar ik dacht dat het een ongeschreven regel was om de gele trui niet aan te vallen.
Ze willen Voeckler beschermen. Andy, Frank en Evans worden straks neergehoekt door die startknuppel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:04 schreef Ferdii het volgende:
Contador wordt Ff genaaid door die fransoos
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:05 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ze willen Voeckler beschermen. Andy, Frank en Evans worden straks neergehoekt door die startknuppel.
Zou die Startknuppel ze in hun nekvel knijpen als ze weggaan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:05 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ze willen Voeckler beschermen. Andy, Frank en Evans worden straks neergehoekt door die startknuppel.
in 89 werd de tour in de laatste etappe naar Parijs beslist. Maar goed... dat was dan ook een tijdritquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:04 schreef alors het volgende:
[..]
no shit. maar ik dacht dat het een ongeschreven regel was om de gele trui niet aan te vallen.
Podium stort straks inquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:05 schreef Ericr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is alleen nog niet bekend welk jaar, dit jaar in ieder geval niet.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is al bekend welk jaar, dit jaar in ieder geval wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |