quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neeeehhh... iets hippers, iets vlotters
Wat is dat dan?quote:
Een grote groep mensen die een clip maken, waarin ze playbacken, in 1 shot opgenomen..quote:
NEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:07 schreef Renesite het volgende:
Pech langs de weg... klapband van de caravan. Godverrrrrr
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:45 schreef Zeroku het volgende:
Leuk. Een bed afgeleverd zonder middenbalk.
Ikea?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:45 schreef Zeroku het volgende:
Leuk. Een bed afgeleverd zonder middenbalk.
Jep.quote:
Wat een faal.quote:
Bahquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:59 schreef ValHallen het volgende:
Ik doe niet aan seks voor het huwelijk
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:07 schreef ValHallen het volgende:
Ik dacht heel even dat je het serieus meende
staphorst / urk ?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:59 schreef ValHallen het volgende:
Ik doe niet aan seks voor het huwelijk
Hoe is het daar?quote:
ja goed hoorquote:
Haha ja goed hoor, weer is redelijk kut.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
ja goed hoor
Ben net wakker
En hoe is het daar?
Saaiquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
ja goed hoor
Ben net wakker
En hoe is het daar?
Ik moest lachen toen ik je tweet zag. Das gemeen he?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:07 schreef Renesite het volgende:
Pech langs de weg... klapband van de caravan. Godverrrrrr
De mijne ook, ze zijn nu wél gespierd.quote:
Nu in nashville, en ja hittengolf het is fucking warmquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha ja goed hoor, weer is redelijk kut.Waar zijn jullie nu, want er was toch een heatwave ofzo?
Picsquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De mijne ook, ze zijn nu wél gespierd.
Nashville, hoe vetquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nu in nashville, en ja hittengolf het is fucking warm
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:33 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen hier zijn ook zo aardig, in Indianapolis kwamen we een meisje tegen dus wij beetje met haar praten. Daarna had ze nog wat andere mensen erbij gehaald en gingen we wat eten en hun betaalden alles haha. Daarna gingen ze voor ons bidden
Mensen hier zijn ook zo aardig, in Indianapolis kwamen we een meisje tegen dus wij beetje met haar praten. Daarna had ze nog wat andere mensen erbij gehaald en gingen we wat eten en hun betaalden alles haha. Daarna gingen ze voor ons bidden
Was ie omgevallen dan?quote:
Yup...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door die wind van vorige week. Konijnenhok viel mee, toen de schutting ertegenaan viel![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup...Jeetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door die wind van vorige week. Konijnenhok viel mee, toen de schutting ertegenaan viel
En is je konijn oké?“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:49 schreef iBenny het volgende:
Tijdritten toch?Tijdritten nu ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar A. Schleck en Evans doen echt om de seconde wisselen over wie virtueel het geel heeft
![]()
twitter:Dirkh_ twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 16:52:08We zouden naar Oslo gaan op vakantie, maar kiezen toch maar voor de Libische kust. #zekerevoorhetonzekere reageer retweet
Dat is het laatste wat Noorwegen nu wil, toeristen die afhaken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:52 schreef iBenny het volgende:
twitter:Dirkh_ twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 16:52:08We zouden naar Oslo gaan op vakantie, maar kiezen toch maar voor de Libische kust. #zekerevoorhetonzekere reageer retweet
Ik zie dat die inmiddels is afgehaaktquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tijdritten nu ja.Maar A. Schleck en Evans doen echt om de seconde wisselen over wie virtueel het geel heeft
Ze zou me toevoegen op fb, even afwachten dusquote:
Hallo!quote:
Mensen die dat niet doenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, iedereen zit wikipedia te gebruiken
En dit komt me ook wel bekend voorquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:52 schreef Laysa het volgende:
Ik heb het gevoel dat het al ruim 9 uur 's avonds is
En dan moeten we nog urenquote:
Sowieso moet het toch gewoon kunnenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja hé!...Ik voelde me bijna schuldig, maar DK vond dat ik het verdiend had
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:58 schreef iBenny het volgende:
Morgen is de ronde door Parijs toch?
Dat vind ik de leukste etappe![]()
Jawohl!!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:01 schreef Laysa het volgende:
En Lutje...Heb jij ook zo genoten van de Üntergang van de Schleckjes
Iets? Veel...zal ze leren de krengen...Evans is een goede winnaar al had ik ook graag Contador gezienquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawohl!!Ik vond ze iets te arrogant deze tour
Dat herken ikquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:03 schreef PatriQue89 het volgende:
zo, ik heb gegeten.. lijk wel 8 maand zwanger
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Iets? Veel...zal ze leren de krengen...Evans is een goede winnaar al had ik ook graag Contador gezien
Volgend jaar gewoon weer Contador...moet ie alleen de Giro niet doenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Liever Contador ja, maar Evans heeft het dit jaar gewoon verdiend
Pisc had dat ook al.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:06 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
*bam*
Moet getest worden, gratis enzulks... graag
En dan krijg je er ijsblokzakjes bij?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:06 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
*bam*
Hij had nu de Giro maar gereden omdat ie niet zeker wist of ie de Tour wel mocht rijden, anders had hij gewoon gewonnenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon weer Contador...moet ie alleen de Giro niet doen
Joah!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En dan krijg je er ijsblokzakjes bij?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:06 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
*bam*
JIj en Ik...volgend jaar....Zwaar aan het cheeren voor Contador!!! *Bamquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij had nu de Giro maar gereden omdat ie niet zeker wist of ie de Tour wel mocht rijden, anders had hij gewoon gewonnen![]()
Ik kom eraan!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:06 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
*bam*
Volgend jaar rijdt ie alleen in Frankrijk en dan is hij weer de beste.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:12 schreef ValHallen het volgende:
Contador is sowieso een beest. Veel completer dan de Schleks en Evans. En nog geen 30.
Jwzquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
JIj en Ik...volgend jaar....Zwaar aan het cheeren voor Contador!!! *Bam
Had je niet vloeibaar voedsel?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:03 schreef PatriQue89 het volgende:
zo, ik heb gegeten.. lijk wel 8 maand zwanger
Jij de Linker en ik de Rechtervleugelquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
JwzEn dan spandoeken met ''t Is Albertooo'.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
JwzEn dan spandoeken met ''t Is Albertooo'.
Gewoon alles in de blenderquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:24 schreef PatriQue89 het volgende:
en vloeibaar, en zacht.. waar ik niet erg mn best voor hoef te doen om te kauwen.. dus t word veel aardappelpuree enzo
Daar moet je op kauwen toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Puree...worteltjes, sucadelapje en jus
Ik kom eraan!quote:
twitter:NickBuck twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 18:17:20Police sources have confirmed that Amy Winehouse is dead. Found at her North London home at 3.54pm. Drink and drugs overdose suspected. reageer retweet
Nee inderdaad, maar ik vind het gewoon erg, was een getalenteerde zangeres.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zet het ook net neer...Niet heel verrassend zoals ze leefde
Las ik net ook op twitter!quote:
Nou ja, ze is met een één-stap programma wel meteen afgekickt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt kut. Iedereen hoopte zo op die stap naar afkicken, maar ze kon niet.
Jup....ik vind de doden in Noorwegen een stuk schokkender.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
beetje jammer
Maar wast te verwachten
Daar komen toch meer onze eigen mensen aan bod.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jammer voor de Prive, Weekend en Story dat ze nu al dood is. Ze hadden nog jaren van haar leedvermaak kunnen parasiteren.
Hitkrant, Donald Duck, weet ik veel wat ze tegenwoordig lezen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar komen toch meer onze eigen mensen aan bod.
Je bent er een beetje uit, Dkaatje!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hitkrant, Donald Duck, weet ik veel wat ze tegenwoordig lezen.
allemaal aandachtsgeil...Opgelostquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:50 schreef ValHallen het volgende:
Tijd voor den ALU hoed:
Jimi Hendrix dood op 27-jarige leeftijd
Janis Joplin dood op 27-jarige leeftijd
Kurt Cobain dood op 27-Jarige leeftijd
Jim Morrison dood op 27-Jarige leeftijd.
Allemaal zelfmoord.
Is al bekend hoe ze dood is gegaan? Want ze is 27 geworden.
Niets alu-hoedjes aan. Wat had je dan verwacht dat de gemiddelde doodsoorzaak van een artiest zou zijn op zijn of haar 27ste? Ouderdom?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:50 schreef ValHallen het volgende:
Tijd voor den ALU hoed:
Allemaal zelfmoord.
Overdosis cocaïne.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:50 schreef ValHallen het volgende:
Genoeg artiesten die vroeg zijn overleden door andere oorzaken. Marley, Gaye, Jeff Buckley, Buddy Holly, John Lennon..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niets alu-hoedjes aan. Wat had je dan verwacht dat de gemiddelde doodsoorzaak van een artiest zou zijn op zijn of haar 27ste? Ouderdom?
Beetje kort door de bochtquote:
Hoogst waarschijnlijk dan moord of ongeluk of een andere tragedie. Naarmate er meer sterren zijn neemt de kans dat zij sterven op hun 27ste ook toe alsmede bepaalde doodsoorzaken zoals overdosis, moord, ongeluk. De kansen op het overlijden op die leeftijd aan ouderdom blijft vrijwel nihil. Na een tijdje kan je een steeds langer lijstje maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Genoeg artiesten die vroeg zijn overleden door andere oorzaken. Marley, Gaye, Jeff Buckley, Buddy Holly, John Lennon..
Dat dus.../care dat ze een drugsgebruik had, zal ook wel een reden hebben gehad dat ze er sowieso aan zat.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:01 schreef Toverheks het volgende:
kunnen we niet een beetje met respect reageren op het nieuws van Amy, ach arme kind zal je dochter wezen die dood wordt gevonden maakt niet uit hoe ze geleefd heeft beetje respect zal wel op zijn plaats wezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand reageert respectloosquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:01 schreef Toverheks het volgende:
kunnen we niet een beetje met respect reageren op het nieuws van Amy, ach arme kind zal je dochter wezen die dood wordt gevonden maakt niet uit hoe ze geleefd heeft beetje respect zal wel op zijn plaats wezen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
Willen jullie mijn aankoopjes zien van vanmiddagZitten daar nu poppetjes in die doosjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja van gamesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zitten daar nu poppetjes in die doosjes
Ian zei vetquote:
Tuurlijk kan datquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat roze topje past wel op mijn nieuwe grijze rokje toch
Want dan doe ik dat aan zaterdag
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
Willen jullie mijn aankoopjes zien van vanmiddagOoooh leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat bloemetjestopje
![]()
quote:
Ja zo mooiquote:
De hele wereld weet dat ze aan de drugs was, dus wat is je punt nou hiermee?quote:
Over de doden niets dan goeds zeker?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:18 schreef Kally het volgende:
[..]
De hele wereld weet dat ze aan de drugs was, dus wat is je punt nou hiermee?
Dat moet je vooral zelf weten, maar ik vond haar geweldig, junk of niet en ik weet niet waarom ze aan de drugs en drank is gegaan, dus ik oordeel liever niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Over de doden niets dan goeds zeker?
Ik vind hem echt superleukquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een langst over getwijfeld
Ik zei meteen dat vestje is leukquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind hem echt superleukEn dat vestje vind ik om de een of andere reden echt bij je passen
Ja daar liep ik toevallig tegen aan bij de Sting, en dacht hebben.... ook al was hij niet in de uitverkoopquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind hem echt superleukEn dat vestje vind ik om de een of andere reden echt bij je passen
ja ik lees het net en kwam door jouw tweet achter dit nieuws.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:11 schreef PatriQue89 het volgende:
wow.. allemaal amy berichten in m'n timeline!
Je oordeelt dus wel, je beoordeelt niet bedoel je dat? Maar ja over de doden niet dan goeds hè? Beetje hetzelfde verhaal met 2pac. Als je verkeerd leeft dan kan het verkeerd eindigen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat moet je vooral zelf weten, maar ik vond haar geweldig, junk of niet en ik weet niet waarom ze aan de drugs en drank is gegaan, dus ik oordeel liever niet.
Urban-myth, van artiesten van 26 en 28 kan je ook mooie lijstjes maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:32 schreef ValHallen het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/27_Club
Oh en dit bedoelde ik net met mijn alu hoedjes berichy.
Heel die zaal in shockquote:
Ik zong hem ook al meteen, ik schaam me diepquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Damn, i think i love you. Rebelchild.
Ja kutkind, kap eens met die achterlijke grapjesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Whahaa... whatsappjes en dm's waarom ik niet naar de meet ga
Nee, dan ben je goed bezig.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zong hem ook al meteen, ik schaam me diep![]()
Whuut?quote:
Ze hebben meerdere nummers?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Can;t get you out of my mind en Call for me echt de mooiste nummers
En Rebel Child
Pak het fruitwoordenboek erbijquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:52 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een weddenschap met mijn broertje... hij gelooft niet dat ik de rest van de maand zonder schelden kan. Dus ook geen 'wee tee ef' enzo...
Nu ben ik al die worden aan het vervangen voor fruit en ander eten
whehehehe, stomme ananas die je d'r bentquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:52 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een weddenschap met mijn broertje... hij gelooft niet dat ik de rest van de maand zonder schelden kan. Dus ook geen 'wee tee ef' enzo...
Laat hem je maar eens goed opvoeden ja!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:52 schreef iBenny het volgende:
Gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:52 schreef Bellatrix het volgende:
http://hermes.orakel.ods.org/~seers/Bellatrix.pdf
Dankje! Het heeft me veel gaten in mijn handen gekost maar ik ben er!quote:
Bazinquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:52 schreef Bellatrix het volgende:
*proest*quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:52 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wist dat ook nietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 cd's
En ik ga rebelchild draaien vannacht, in mijn uurtje op radio 49
2 cd's?! Wat de druifquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 cd's
En ik ga rebelchild draaien vannacht, in mijn uurtje op radio 49
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:50 schreef ValHallen het volgende:
Tijd voor den ALU hoed:
Allemaal zelfmoord.
Veel plezier!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt Jan Smit 27.... spannend!
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt Jan Smit 27.... spannend!
Veel plezierquote:
1 2 3 | Bulletproof 2001 02-06-2001 1(7wk) 32 Platina Live and more 2001 11-08-2001 39 4 Livealbum / cd & dvd Indestructible 2002 21-09-2002 2 16 Goud |
Wat? jezusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
En nu wordt de Eiffeltoren weer ontruimd, gaat goed!
Ja lees wat berichten hier en daar, door het Franse legert.quote:
Als ze maar van Nederland afblijvenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, topweekend met al die dingen die gebeuren zeg..
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja lees wat berichten hier en daar, door het Franse legert.
Echt?!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
En nu wordt de Eiffeltoren weer ontruimd, gaat goed!
Niet bevestigd hoor, maar lees het op twitter.quote:
Hmm, je ziet niet zoveelquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.earthcam.com/france/paris/
*popcorn*
Maar het is wel leeg, toch?quote:
Uhh nee, nergens geen mensen ook, er lopen altijd mensen op dat pleinquote:
Ohw zoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhh nee, nergens geen mensen ook, er lopen altijd mensen op dat plein
ze rollen em stiekem weg, iemand heeft zijn skateboard eronder gewiptquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:08 schreef Laysa het volgende:
Onderin zie je soms een beetje beweging...raar!
Dat zei ik net ook alquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:08 schreef ValHallen het volgende:
Misschien een grappenmaker die het nieuws zag van Noorwegen en bedacht iets leuks met zijn middag te gaan doen?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze rollen em stiekem weg, iemand heeft zijn skateboard eronder gewipt
mwah, parijs is gewoon heel klein, that's itquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop maar niet dat ze die toren opblazen. Ik wil er graag nog ene keer heen, ben nog nooit boven geweest
Ik ben erop geweest maar was te klein om dat nog te weten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop maar niet dat ze die toren opblazen. Ik wil er graag nog ene keer heen, ben nog nooit boven geweest
Dit dusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben erop geweest maar was te klein om dat nog te weten.
Jaquote:
die arche in la defense?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:12 schreef Kally het volgende:
En Miran je hebt ook nog dat gebouw van 56 verdiepingen met 1 van de snelste liften ter wereld in Parijs, kun je ook alles overzien
ik hou niet zo van liften eigenlijkquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:12 schreef Kally het volgende:
En Miran je hebt ook nog dat gebouw van 56 verdiepingen met 1 van de snelste liften ter wereld in Parijs, kun je ook alles overzien
Ik ben erop geweest zonder condoom!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben erop geweest maar was te klein om dat nog te weten.
Nee is een kantoorgebouw, daar kun je op de 56e verdieping eten en dan op het dak kijken, staat uiteraard een hek omheen ivm zelfmoordenquote:
La Defense vond ik trouwens geweldig, je hebt daar die indoor golfbaan in het World Trade Centre, daar betaal je alleen aan contributie per jaar al 100.000 euro en dan de rest nogquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
La Defense vond ik trouwens geweldig, je hebt daar die indoor golfbaan in het World Trade Centre, daar betaal je alleen aan contributie per jaar al 100.000 euro en dan de rest nog
Wat ben je toch een waaghalsquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben erop geweest zonder condoom!
Ik deed het zonder handenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben erop geweest zonder condoom!
Hoeveel minuten?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben op het Rockefeller gebouw geweest in NY. Ik heb geen claustrofobie, maar die lift duurde echt te lang.
Die in Frankrijk zat mijn maag in mijn schoenen, fuck die gaat echt snelquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben op het Rockefeller gebouw geweest in NY. Ik heb geen claustrofobie, maar die lift duurde echt te lang.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
don't worry, you're all safe now!
[ afbeelding ]
Geen idee precies, maar het zag er wel vet uitquote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het ook, heel lieve, relaxte sfeer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:21 schreef ValHallen het volgende:
NY is stad #1 op mijn verlanglijst. Die sfeer die daar hangt lijkt me zo geweldig he.
De witte of de grijze versie?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is het ook, heel lieve, relaxte sfeer.
en ik zag Gandalf in Central Park._!
Gaafquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen idee precies, maar het zag er wel vet uit
het was een negert.quote:
Watquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is het ook, heel lieve, relaxte sfeer.
en ik zag Gandalf in Central Park._!
Daar wil ik idd ook echt een keer naartoequote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:21 schreef ValHallen het volgende:
NY is stad #1 op mijn verlanglijst. Die sfeer die daar hangt lijkt me zo geweldig he.
Het zit daar tot de nok toe vol met Aziaten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar wil ik idd ook echt een keer naartoe
NY wil ik ook heeeeeeeeeeel graag heen! Nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Die in Frankrijk zat mijn maag in mijn schoenen, fuck die gaat echt snel
Dat duurde dus gelukkig niet lang
Ik wil zo graag nog een keer naar NY
En wat ook zo mooi is, is dat het echt een smeltkroes van culturen is! Little Italy, Chinatown (waar kippen op de straten liepenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat
Ja die sfeer, naar bluesbarretjes gaan waar sjofele mensen optreden, eten bij een goedkope diner, beetje in Central Park hangen
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
NY wil ik ook heeeeeeeeeeel graag heen! Nog nooit geweest.
Misschien leuk voor een TAL uitje?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |