Jup....ik vind de doden in Noorwegen een stuk schokkender.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
beetje jammer
Maar wast te verwachten
Daar komen toch meer onze eigen mensen aan bod.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jammer voor de Prive, Weekend en Story dat ze nu al dood is. Ze hadden nog jaren van haar leedvermaak kunnen parasiteren.
Hitkrant, Donald Duck, weet ik veel wat ze tegenwoordig lezen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar komen toch meer onze eigen mensen aan bod.
Je bent er een beetje uit, Dkaatje!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hitkrant, Donald Duck, weet ik veel wat ze tegenwoordig lezen.
allemaal aandachtsgeil...Opgelostquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:50 schreef ValHallen het volgende:
Tijd voor den ALU hoed:
Jimi Hendrix dood op 27-jarige leeftijd
Janis Joplin dood op 27-jarige leeftijd
Kurt Cobain dood op 27-Jarige leeftijd
Jim Morrison dood op 27-Jarige leeftijd.
Allemaal zelfmoord.
Is al bekend hoe ze dood is gegaan? Want ze is 27 geworden.
Niets alu-hoedjes aan. Wat had je dan verwacht dat de gemiddelde doodsoorzaak van een artiest zou zijn op zijn of haar 27ste? Ouderdom?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:50 schreef ValHallen het volgende:
Tijd voor den ALU hoed:
Jimi Hendrix dood op 27-jarige leeftijd
Janis Joplin dood op 27-jarige leeftijd
Kurt Cobain dood op 27-Jarige leeftijd
Jim Morrison dood op 27-Jarige leeftijd.
Allemaal zelfmoord.
Overdosis cocaïne.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:50 schreef ValHallen het volgende:
Genoeg artiesten die vroeg zijn overleden door andere oorzaken. Marley, Gaye, Jeff Buckley, Buddy Holly, John Lennon..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niets alu-hoedjes aan. Wat had je dan verwacht dat de gemiddelde doodsoorzaak van een artiest zou zijn op zijn of haar 27ste? Ouderdom?
Beetje kort door de bochtquote:
Hoogst waarschijnlijk dan moord of ongeluk of een andere tragedie. Naarmate er meer sterren zijn neemt de kans dat zij sterven op hun 27ste ook toe alsmede bepaalde doodsoorzaken zoals overdosis, moord, ongeluk. De kansen op het overlijden op die leeftijd aan ouderdom blijft vrijwel nihil. Na een tijdje kan je een steeds langer lijstje maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Genoeg artiesten die vroeg zijn overleden door andere oorzaken. Marley, Gaye, Jeff Buckley, Buddy Holly, John Lennon..
Dat dus.../care dat ze een drugsgebruik had, zal ook wel een reden hebben gehad dat ze er sowieso aan zat.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:01 schreef Toverheks het volgende:
kunnen we niet een beetje met respect reageren op het nieuws van Amy, ach arme kind zal je dochter wezen die dood wordt gevonden maakt niet uit hoe ze geleefd heeft beetje respect zal wel op zijn plaats wezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand reageert respectloosquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:01 schreef Toverheks het volgende:
kunnen we niet een beetje met respect reageren op het nieuws van Amy, ach arme kind zal je dochter wezen die dood wordt gevonden maakt niet uit hoe ze geleefd heeft beetje respect zal wel op zijn plaats wezen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
Willen jullie mijn aankoopjes zien van vanmiddagZitten daar nu poppetjes in die doosjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja van gamesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zitten daar nu poppetjes in die doosjes
Ian zei vetquote:
Tuurlijk kan datquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat roze topje past wel op mijn nieuwe grijze rokje toch
Want dan doe ik dat aan zaterdag
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
Willen jullie mijn aankoopjes zien van vanmiddagOoooh leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat bloemetjestopje
![]()
quote:
Ja zo mooiquote:
De hele wereld weet dat ze aan de drugs was, dus wat is je punt nou hiermee?quote:
Over de doden niets dan goeds zeker?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:18 schreef Kally het volgende:
[..]
De hele wereld weet dat ze aan de drugs was, dus wat is je punt nou hiermee?
Dat moet je vooral zelf weten, maar ik vond haar geweldig, junk of niet en ik weet niet waarom ze aan de drugs en drank is gegaan, dus ik oordeel liever niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Over de doden niets dan goeds zeker?
Ik vind hem echt superleukquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een langst over getwijfeld
Ik zei meteen dat vestje is leukquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind hem echt superleukEn dat vestje vind ik om de een of andere reden echt bij je passen
Ja daar liep ik toevallig tegen aan bij de Sting, en dacht hebben.... ook al was hij niet in de uitverkoopquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind hem echt superleukEn dat vestje vind ik om de een of andere reden echt bij je passen
ja ik lees het net en kwam door jouw tweet achter dit nieuws.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:11 schreef PatriQue89 het volgende:
wow.. allemaal amy berichten in m'n timeline!
Je oordeelt dus wel, je beoordeelt niet bedoel je dat? Maar ja over de doden niet dan goeds hè? Beetje hetzelfde verhaal met 2pac. Als je verkeerd leeft dan kan het verkeerd eindigen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat moet je vooral zelf weten, maar ik vond haar geweldig, junk of niet en ik weet niet waarom ze aan de drugs en drank is gegaan, dus ik oordeel liever niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |