quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
Willen jullie mijn aankoopjes zien van vanmiddagZitten daar nu poppetjes in die doosjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja van gamesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zitten daar nu poppetjes in die doosjes
Ian zei vetquote:
Tuurlijk kan datquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat roze topje past wel op mijn nieuwe grijze rokje toch
Want dan doe ik dat aan zaterdag
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
Willen jullie mijn aankoopjes zien van vanmiddagOoooh leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat bloemetjestopje
![]()
quote:
Ja zo mooiquote:
De hele wereld weet dat ze aan de drugs was, dus wat is je punt nou hiermee?quote:
Over de doden niets dan goeds zeker?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:18 schreef Kally het volgende:
[..]
De hele wereld weet dat ze aan de drugs was, dus wat is je punt nou hiermee?
Dat moet je vooral zelf weten, maar ik vond haar geweldig, junk of niet en ik weet niet waarom ze aan de drugs en drank is gegaan, dus ik oordeel liever niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Over de doden niets dan goeds zeker?
Ik vind hem echt superleukquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een langst over getwijfeld
Ik zei meteen dat vestje is leukquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind hem echt superleukEn dat vestje vind ik om de een of andere reden echt bij je passen
Ja daar liep ik toevallig tegen aan bij de Sting, en dacht hebben.... ook al was hij niet in de uitverkoopquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind hem echt superleukEn dat vestje vind ik om de een of andere reden echt bij je passen
ja ik lees het net en kwam door jouw tweet achter dit nieuws.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:11 schreef PatriQue89 het volgende:
wow.. allemaal amy berichten in m'n timeline!
Je oordeelt dus wel, je beoordeelt niet bedoel je dat? Maar ja over de doden niet dan goeds hè? Beetje hetzelfde verhaal met 2pac. Als je verkeerd leeft dan kan het verkeerd eindigen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat moet je vooral zelf weten, maar ik vond haar geweldig, junk of niet en ik weet niet waarom ze aan de drugs en drank is gegaan, dus ik oordeel liever niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |