quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja lees wat berichten hier en daar, door het Franse legert.
Echt?!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
En nu wordt de Eiffeltoren weer ontruimd, gaat goed!
Niet bevestigd hoor, maar lees het op twitter.quote:
Hmm, je ziet niet zoveelquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.earthcam.com/france/paris/
*popcorn*
Maar het is wel leeg, toch?quote:
Uhh nee, nergens geen mensen ook, er lopen altijd mensen op dat pleinquote:
Ohw zoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhh nee, nergens geen mensen ook, er lopen altijd mensen op dat plein
ze rollen em stiekem weg, iemand heeft zijn skateboard eronder gewiptquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:08 schreef Laysa het volgende:
Onderin zie je soms een beetje beweging...raar!
Dat zei ik net ook alquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:08 schreef ValHallen het volgende:
Misschien een grappenmaker die het nieuws zag van Noorwegen en bedacht iets leuks met zijn middag te gaan doen?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze rollen em stiekem weg, iemand heeft zijn skateboard eronder gewipt
mwah, parijs is gewoon heel klein, that's itquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop maar niet dat ze die toren opblazen. Ik wil er graag nog ene keer heen, ben nog nooit boven geweest
Ik ben erop geweest maar was te klein om dat nog te weten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop maar niet dat ze die toren opblazen. Ik wil er graag nog ene keer heen, ben nog nooit boven geweest
Dit dusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben erop geweest maar was te klein om dat nog te weten.
Jaquote:
die arche in la defense?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:12 schreef Kally het volgende:
En Miran je hebt ook nog dat gebouw van 56 verdiepingen met 1 van de snelste liften ter wereld in Parijs, kun je ook alles overzien
ik hou niet zo van liften eigenlijkquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:12 schreef Kally het volgende:
En Miran je hebt ook nog dat gebouw van 56 verdiepingen met 1 van de snelste liften ter wereld in Parijs, kun je ook alles overzien
Ik ben erop geweest zonder condoom!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben erop geweest maar was te klein om dat nog te weten.
Nee is een kantoorgebouw, daar kun je op de 56e verdieping eten en dan op het dak kijken, staat uiteraard een hek omheen ivm zelfmoordenquote:
La Defense vond ik trouwens geweldig, je hebt daar die indoor golfbaan in het World Trade Centre, daar betaal je alleen aan contributie per jaar al 100.000 euro en dan de rest nogquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
La Defense vond ik trouwens geweldig, je hebt daar die indoor golfbaan in het World Trade Centre, daar betaal je alleen aan contributie per jaar al 100.000 euro en dan de rest nog
Wat ben je toch een waaghalsquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben erop geweest zonder condoom!
Ik deed het zonder handenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben erop geweest zonder condoom!
Hoeveel minuten?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben op het Rockefeller gebouw geweest in NY. Ik heb geen claustrofobie, maar die lift duurde echt te lang.
Die in Frankrijk zat mijn maag in mijn schoenen, fuck die gaat echt snelquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben op het Rockefeller gebouw geweest in NY. Ik heb geen claustrofobie, maar die lift duurde echt te lang.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
don't worry, you're all safe now!
[ afbeelding ]
Geen idee precies, maar het zag er wel vet uitquote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het ook, heel lieve, relaxte sfeer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:21 schreef ValHallen het volgende:
NY is stad #1 op mijn verlanglijst. Die sfeer die daar hangt lijkt me zo geweldig he.
De witte of de grijze versie?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is het ook, heel lieve, relaxte sfeer.
en ik zag Gandalf in Central Park._!
Gaafquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen idee precies, maar het zag er wel vet uit
het was een negert.quote:
Watquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is het ook, heel lieve, relaxte sfeer.
en ik zag Gandalf in Central Park._!
Daar wil ik idd ook echt een keer naartoequote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:21 schreef ValHallen het volgende:
NY is stad #1 op mijn verlanglijst. Die sfeer die daar hangt lijkt me zo geweldig he.
Het zit daar tot de nok toe vol met Aziaten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar wil ik idd ook echt een keer naartoe
NY wil ik ook heeeeeeeeeeel graag heen! Nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Die in Frankrijk zat mijn maag in mijn schoenen, fuck die gaat echt snel
Dat duurde dus gelukkig niet lang
Ik wil zo graag nog een keer naar NY
En wat ook zo mooi is, is dat het echt een smeltkroes van culturen is! Little Italy, Chinatown (waar kippen op de straten liepenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat
Ja die sfeer, naar bluesbarretjes gaan waar sjofele mensen optreden, eten bij een goedkope diner, beetje in Central Park hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |