Ik moest lachen toen ik je tweet zag. Das gemeen he?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:07 schreef Renesite het volgende:
Pech langs de weg... klapband van de caravan. Godverrrrrr
De mijne ook, ze zijn nu wél gespierd.quote:
Nu in nashville, en ja hittengolf het is fucking warmquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha ja goed hoor, weer is redelijk kut.Waar zijn jullie nu, want er was toch een heatwave ofzo?
Picsquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De mijne ook, ze zijn nu wél gespierd.
Nashville, hoe vetquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nu in nashville, en ja hittengolf het is fucking warm
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:33 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen hier zijn ook zo aardig, in Indianapolis kwamen we een meisje tegen dus wij beetje met haar praten. Daarna had ze nog wat andere mensen erbij gehaald en gingen we wat eten en hun betaalden alles haha. Daarna gingen ze voor ons bidden
Mensen hier zijn ook zo aardig, in Indianapolis kwamen we een meisje tegen dus wij beetje met haar praten. Daarna had ze nog wat andere mensen erbij gehaald en gingen we wat eten en hun betaalden alles haha. Daarna gingen ze voor ons bidden
Was ie omgevallen dan?quote:
Yup...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door die wind van vorige week. Konijnenhok viel mee, toen de schutting ertegenaan viel![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup...Jeetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door die wind van vorige week. Konijnenhok viel mee, toen de schutting ertegenaan viel
En is je konijn oké?“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:49 schreef iBenny het volgende:
Tijdritten toch?Tijdritten nu ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar A. Schleck en Evans doen echt om de seconde wisselen over wie virtueel het geel heeft
![]()
twitter:Dirkh_ twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 16:52:08We zouden naar Oslo gaan op vakantie, maar kiezen toch maar voor de Libische kust. #zekerevoorhetonzekere reageer retweet
Dat is het laatste wat Noorwegen nu wil, toeristen die afhaken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:52 schreef iBenny het volgende:
twitter:Dirkh_ twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 16:52:08We zouden naar Oslo gaan op vakantie, maar kiezen toch maar voor de Libische kust. #zekerevoorhetonzekere reageer retweet
Ik zie dat die inmiddels is afgehaaktquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tijdritten nu ja.Maar A. Schleck en Evans doen echt om de seconde wisselen over wie virtueel het geel heeft
Ze zou me toevoegen op fb, even afwachten dusquote:
Hallo!quote:
Mensen die dat niet doenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, iedereen zit wikipedia te gebruiken
En dit komt me ook wel bekend voorquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:52 schreef Laysa het volgende:
Ik heb het gevoel dat het al ruim 9 uur 's avonds is
En dan moeten we nog urenquote:
Sowieso moet het toch gewoon kunnenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja hé!...Ik voelde me bijna schuldig, maar DK vond dat ik het verdiend had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |