Hoi doeiquote:
tot zoquote:
Zet je hem wel ergens hoog in een kast zodat ie niet nat wordt als de boel onderloopt?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:46 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ondertussen maar een beetje Civ5en denk ik.
ga morgen misschien een PS3 kopen, met Infamous2 en Motorstorm Apocalypse
En niet Bobby Edenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:50 schreef themauster het volgende:
Owja Ekstra Weekend marathon dan wil ik wel Henk Westbroek, Rob Stenders en Fred Siebelink als gasten
En dat ze daarna eens stoppen met EW. Dit programma heeft zijn houdbaarheidsdatum wel bereikt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:50 schreef themauster het volgende:
Owja Ekstra Weekend marathon dan wil ik wel Henk Westbroek, Rob Stenders en Fred Siebelink als gasten
Dat heb ik gelukkig gemist maar ik haak nu ook af filmpje kijken met de vrouwquote:
die pakt wel lekker beet.quote:
ik ga dat ding niet in mijn keuken zetten....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zet je hem wel ergens hoog in een kast zodat ie niet nat wordt als de boel onderloopt?
Receptie + Examenfeessie hier,quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig gemist maar ik haak nu ook af filmpje kijken met de vrouw
bobbi eden filmpje?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig gemist maar ik haak nu ook af filmpje kijken met de vrouw
jij ook veel plezier!quote:
wel in noorwegen, maar niet in oslo meende ik zijn vriendin te zien twitteren...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:55 schreef alors het volgende:
Is Naatje is Oslo???
Bomaanslag en schietpartij Oslo! #5: Meerdere doden bevestigd
oooh okayquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wel in noorwegen, maar niet in oslo meende ik zijn vriendin te zien twitteren...
ach, flikker toch in een pallet stokbroden!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:57 schreef Sirolf het volgende:
Eerste uur gemist... volgens mij heb ik wat terug te luisteren over Fransozen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:57 schreef Sirolf het volgende:
Eerste uur gemist... volgens mij heb ik wat terug te luisteren over Fransozen.
ga er heen om een kusje op z'n knie te geven!quote:
Te lang, ik had verwacht dat Gerard op een briefje wel met koeienletters had geschreven ELKE DAG JONI VEENSTRA.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Duurt toch lang hoor, zo'n week zonder Joni...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Te lang, ik had verwacht dat Gerard op een briefje wel met koeienletters had geschreven ELKE DAG JONI VEENSTRA.Veenstra had het al te druk met Startrekkin' en Mr. Blue Sky draaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Te lang, ik had verwacht dat Gerard op een briefje wel met koeienletters had geschreven ELKE DAG JONI VEENSTRA.Amsterdam FM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet belangrijk, ik vond het wel dom dat Michiel em nooit draaidequote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Veenstra had het al te druk met Startrekkin' en Mr. Blue Sky draaien.
[..]
Te lang, ik had verwacht dat Gerard op een briefje wel met koeienletters had geschreven ELKE DAG JONI VEENSTRA.Feli!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan wel in de verkeerde stad
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Lokale radio het begin van een uiterst succesvolle radiocarrière.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
[..]
Te lang, ik had verwacht dat Gerard op een briefje wel met koeienletters had geschreven ELKE DAG JONI VEENSTRA.gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Lokale radio het begin van een uiterst succesvolle radiocarrière.
Kwestie van tijd voor 3FM me komt halen natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
zijn kopquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:23 schreef gerbenp het volgende:
Valt er even een fles kapot door Mustafa.
Gevalletje Razorlightquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:25 schreef Sirolf het volgende:
Pfieuw, gelukkig wel aan de goede kant van de studio. Als het in het mengpaneel was gekomen zaten ze over 3 minuten in DJ2.
Hebben ze vroeger al weleens gedaan van DJ naar ECK (toen met de Razorlight-explosie).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:27 schreef gerbenp het volgende:
Lijkt me een keer geinig als ze de wisseling van de wacht deden van DJ1 naar DJ2.
Ja, die uitzending heb ik zelfs nog meegemaakt, hoe tof is datquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hebben ze vroeger al weleens gedaan van DJ naar ECK (toen met de Razorlight-explosie).
quote:LATEST: Eye-witness on Utøya LIVE on NRK just said that he saw 20-30 dead youths floating by the shore. Shocking.
ja ik lees dat topic mee, echt niet best daar, ook foto;'s van lichamen in het water en liggend op dat eilandquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:05 schreef Sirolf het volgende:
En de mensen die hier het genoemde Fort Boyard-filmpje willen kijken:
Zei ik toch?quote:
Zoiets. Lekkere timing ook, met Oslo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:30 schreef Qunix het volgende:
Deze is ook eventjes lekker om te horen... Inmiddels een jaar geleden?
Mja... Dat welquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:31 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Zoiets. Lekkere timing ook, met Oslo.
ja ik vind het ook een beetje trickyquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:31 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Zoiets. Lekkere timing ook, met Oslo.
Naja vorige keer dat ik zo'n opmerking maakte in het 3FM topic werd ik nogal afgebrand geloof ik, maar ik vind dit niet heel erg subtiel als er daadwerkelijk 20 jongeren zijn vermoord daar...quote:
Dit keer ben je niet de enige hoor. Vind 'm ook wel wat te direct...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:32 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Naja vorige keer dat ik zo'n opmerking maakte in het 3FM topic werd ik nogal afgebrand geloof ik, maar ik vind dit niet heel erg subtiel als er daadwerkelijk 20 jongeren zijn vermoord daar...
+1quote:
Dubbelquote:alle luisteraars zijn hypocriet. tis maar een track. get real. #ekstraweekend #3fm
Waarschijnlijk ook velen verdronken...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:32 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Naja vorige keer dat ik zo'n opmerking maakte in het 3FM topic werd ik nogal afgebrand geloof ik, maar ik vind dit niet heel erg subtiel als er daadwerkelijk 20 jongeren zijn vermoord daar...
Dan nog.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook velen verdronken...
ze hebben excuus aangeboden voor het draaien van Paper Planes van M.I.Aquote:
oh okay netjes ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze hebben excuus aangeboden voor het draaien van Paper Planes van M.I.A
En dan ook I'm Alive draaien terwijl elders in de wereld een stel mensen niet meer zo alive zijn...quote:
En nu John Bakker FM draaien terwijl er ergens ter wereld ambulances in de file staan...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
En dan ook I'm Alive draaien terwijl elders in de wereld een stel mensen niet meer zo alive zijn...
Je kan wel overdrijven ook hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
En dan ook I'm Alive draaien terwijl elders in de wereld een stel mensen niet meer zo alive zijn...
tranen in mijn ogen. bedankt voor dit belabberde liedjequote:
+1quote:
die twitterde niet zo lang geleden dat ie in Hongarije ofzo rondhing,m aar of ie daar nu nog is weet ik niet. hij kan natuurlik ook druk zijn met zijn solocarrière!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:09 schreef Qunix het volgende:
Waar is de Pizzahut man, het poefje met een gezichtje?
Aha.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die twitterde niet zo lang geleden dat ie in Hongarije ofzo rondhing,m aar of ie daar nu nog is weet ik niet. hij kan natuurlik ook druk zijn met zijn solocarrière!
1 van de beste nummers ooit in mijn ogenquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
1 van de beste nummers ooit in mijn ogen
Ben blij dat ze hem niet draaien, ik vond Mariah Carey een paar weken geleden al ellendig genoeg om te horenquote:
Ja, die was heel niet moeilijkquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
ze herkennen pricetag van b.o.b en jessi dinges niet eens!
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb gekozen, ik ga pitten!
welterusten iedereen!
Toedels en zeker niet tot over 6 uur, dan hoop ik nog te slapenquote:
Is dan ook een toffe clipquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:05 schreef Qunix het volgende:
OK-GO is een YouTube band
Goeie nummer. En meer dan 100 miljoen keer gezien!
Tjibbe live!
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:15 schreef Pino112 het volgende:
iBood-hunt iBood en andere dagaanbiedingenaanbieders #62
Ik heb toch helemaal geen privétoegang jonguh!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1681237Wat een baggertopic
Nope? Heb ik toch niet nodig, net eentje gekochtquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Kutterdekut, geen geld... Heb je die laptop gezien?![]()
Is KPD. Mag Dago heul niet in..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb toch helemaal geen privétoegang jonguh!!!
Ik zag hetquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope? Heb ik toch niet nodig, net eentje gekocht.
Tevens mag Michiel de Freaknacht wel overnemen, dit is wel tof.
Je mag niet lekken uit KPD.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/Wat een baggertopic
Ah, nee daar kom ik ook niet. Geen behoefte aan allerlei edele delen van Fokkers op m'n beeldschermquote:
quote:
Geen idee, heb het niet in mijn dagboek geschreven...quote:
quote:
Echt niet te bevatten. Blijkbaar duurde de shooting 2 uur. 2 uur lang als ratten in de val zitten op zo'n eiland met als enige optie rennen/zwemmen voor je leven of doen alsof je al dood bent.quote:
dat laatste was ook niet een optie, hij ging bij de lijken langs om te kijken of ze nog leefden en schoot ze voor de zekerheid nog een keer door het hoofdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt niet te bevatten. Blijkbaar duurde de shooting 2 uur. 2 uur lang als ratten in de val zitten op zo'n eiland met als enige optie rennen/zwemmen voor je leven of doen alsof je al dood bent.
Tering hé....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:40 schreef alors het volgende:
[..]
dat laatste was ook niet een optie, hij ging bij de lijken langs om te kijken of ze nog leefden en schoot ze voor de zekerheid nog een keer door het hoofd![]()
jemig! die gek heeft er wel over nagedacht zegquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:40 schreef alors het volgende:
[..]
dat laatste was ook niet een optie, hij ging bij de lijken langs om te kijken of ze nog leefden en schoot ze voor de zekerheid nog een keer door het hoofd![]()
Godver.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook,ik houd me er de hele dag al mee bezig heb een beetje het 9/11 gevoel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Godver.
Ik ben er echt al een hele ochtend een beetje beduusd van.
Ja, dat een beetje, alhoewel de 'omvang' anders is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ook,ik houd me er de hele dag al mee bezig heb een beetje het 9/11 gevoel.
De vriend van mijn zusje gaat er dinsdag al heen op vakantie, al ziet hij er nu wel tegen aan om heen te gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dat een beetje, alhoewel de 'omvang' anders is.
Eh, nou heeft dat woordje 'anders' een beetje dubbele lading.
En ik ga over anderhalve week vrolijk op vakantie. Naar Noorwegen.
Tourquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:14 schreef minthy het volgende:
Luistert er helemaal niemand naar de Mega top50?
twitter:nosop3 twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 18:10:12Sorry. Een heftruckchauffeur laat een lading wijn vallen ter waarde van driekwart miljoen euro. "Maar het rook geweldig" http://t.co/SAzjFiX reageer retweet
quote:
45 minuten geleden de eerste tweets.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:15 schreef themauster het volgende:
[..]
http://search.twitter.com/search?q=Amy+Winehouse
Nee zoiets.. was wel te verwachten ..blijft wel jammer.. ze was wel goed..quote:
Ik besef me nu pas hoe jong Cobain, Joplin, Hendrix etc. en dan nu dus Winehouse echt waren (nu dat ik zelf ouder ben).quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik besef me nu pas hoe jong Cobain, Joplin, Hendrix etc. en dan nu dus Winehouse echt waren (nu dat ik zelf ouder ben).
Ik zit met rode wangen hier op de bank al het nieuws van vandaag een beetje te laten bezinken.
Theorie: in Oslo werd pas in de loop van de middag/avond de enorme omvang van de moorden bekend.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:03 schreef TheZapster het volgende:
Typisch dat dit in hoofdletters op teletekst staat en gisteren het gebeuren in Oslo niet
Ik vind het eigenlijk al absurd dat dit met hoofdletters op teletekst staat. Ik kan me al niet eens herinneren wanneer ze voor het laatst een hit heeft gehad en echt verrassend is het nou ook weer niet te noemen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Theorie: in Oslo werd pas in de loop van de middag/avond de enorme omvang van de moorden bekend.
Of iemand was gewoon z'n caps lock vergeten, kan ook natuurlijk.
Dit. Verbaast me echt helemaal niks, zeker na dat filmpje van een paar weken terug.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk al absurd dat dit met hoofdletters op teletekst staat. Ik kan me al niet eens herinneren wanneer ze voor het laatst een hit heeft gehad en echt verrassend is het nou ook weer niet te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |