quote:
Geen idee, heb het niet in mijn dagboek geschreven...quote:
quote:
Echt niet te bevatten. Blijkbaar duurde de shooting 2 uur. 2 uur lang als ratten in de val zitten op zo'n eiland met als enige optie rennen/zwemmen voor je leven of doen alsof je al dood bent.quote:
dat laatste was ook niet een optie, hij ging bij de lijken langs om te kijken of ze nog leefden en schoot ze voor de zekerheid nog een keer door het hoofdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt niet te bevatten. Blijkbaar duurde de shooting 2 uur. 2 uur lang als ratten in de val zitten op zo'n eiland met als enige optie rennen/zwemmen voor je leven of doen alsof je al dood bent.
Tering hé....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:40 schreef alors het volgende:
[..]
dat laatste was ook niet een optie, hij ging bij de lijken langs om te kijken of ze nog leefden en schoot ze voor de zekerheid nog een keer door het hoofd![]()
jemig! die gek heeft er wel over nagedacht zegquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:40 schreef alors het volgende:
[..]
dat laatste was ook niet een optie, hij ging bij de lijken langs om te kijken of ze nog leefden en schoot ze voor de zekerheid nog een keer door het hoofd![]()
Godver.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook,ik houd me er de hele dag al mee bezig heb een beetje het 9/11 gevoel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Godver.
Ik ben er echt al een hele ochtend een beetje beduusd van.
Ja, dat een beetje, alhoewel de 'omvang' anders is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ook,ik houd me er de hele dag al mee bezig heb een beetje het 9/11 gevoel.
De vriend van mijn zusje gaat er dinsdag al heen op vakantie, al ziet hij er nu wel tegen aan om heen te gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dat een beetje, alhoewel de 'omvang' anders is.
Eh, nou heeft dat woordje 'anders' een beetje dubbele lading.
En ik ga over anderhalve week vrolijk op vakantie. Naar Noorwegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |