quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:15 schreef Pino112 het volgende:
iBood-hunt iBood en andere dagaanbiedingenaanbieders #62
Ik heb toch helemaal geen privétoegang jonguh!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1681237Wat een baggertopic
Nope? Heb ik toch niet nodig, net eentje gekochtquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Kutterdekut, geen geld... Heb je die laptop gezien?![]()
Is KPD. Mag Dago heul niet in..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb toch helemaal geen privétoegang jonguh!!!
Ik zag hetquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope? Heb ik toch niet nodig, net eentje gekocht.
Tevens mag Michiel de Freaknacht wel overnemen, dit is wel tof.
Je mag niet lekken uit KPD.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/Wat een baggertopic
Ah, nee daar kom ik ook niet. Geen behoefte aan allerlei edele delen van Fokkers op m'n beeldschermquote:
quote:
Geen idee, heb het niet in mijn dagboek geschreven...quote:
quote:
Echt niet te bevatten. Blijkbaar duurde de shooting 2 uur. 2 uur lang als ratten in de val zitten op zo'n eiland met als enige optie rennen/zwemmen voor je leven of doen alsof je al dood bent.quote:
dat laatste was ook niet een optie, hij ging bij de lijken langs om te kijken of ze nog leefden en schoot ze voor de zekerheid nog een keer door het hoofdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt niet te bevatten. Blijkbaar duurde de shooting 2 uur. 2 uur lang als ratten in de val zitten op zo'n eiland met als enige optie rennen/zwemmen voor je leven of doen alsof je al dood bent.
Tering hé....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:40 schreef alors het volgende:
[..]
dat laatste was ook niet een optie, hij ging bij de lijken langs om te kijken of ze nog leefden en schoot ze voor de zekerheid nog een keer door het hoofd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |