+1quote:
die twitterde niet zo lang geleden dat ie in Hongarije ofzo rondhing,m aar of ie daar nu nog is weet ik niet. hij kan natuurlik ook druk zijn met zijn solocarrière!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:09 schreef Qunix het volgende:
Waar is de Pizzahut man, het poefje met een gezichtje?
Aha.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die twitterde niet zo lang geleden dat ie in Hongarije ofzo rondhing,m aar of ie daar nu nog is weet ik niet. hij kan natuurlik ook druk zijn met zijn solocarrière!
1 van de beste nummers ooit in mijn ogenquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
1 van de beste nummers ooit in mijn ogen
Ben blij dat ze hem niet draaien, ik vond Mariah Carey een paar weken geleden al ellendig genoeg om te horenquote:
Ja, die was heel niet moeilijkquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
ze herkennen pricetag van b.o.b en jessi dinges niet eens!
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb gekozen, ik ga pitten!
welterusten iedereen!
Toedels en zeker niet tot over 6 uur, dan hoop ik nog te slapenquote:
Is dan ook een toffe clipquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:05 schreef Qunix het volgende:
OK-GO is een YouTube band
Goeie nummer. En meer dan 100 miljoen keer gezien!
Tjibbe live!
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:15 schreef Pino112 het volgende:
iBood-hunt iBood en andere dagaanbiedingenaanbieders #62
Ik heb toch helemaal geen privétoegang jonguh!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1681237Wat een baggertopic
Nope? Heb ik toch niet nodig, net eentje gekochtquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Kutterdekut, geen geld... Heb je die laptop gezien?![]()
Is KPD. Mag Dago heul niet in..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb toch helemaal geen privétoegang jonguh!!!
Ik zag hetquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope? Heb ik toch niet nodig, net eentje gekocht.
Tevens mag Michiel de Freaknacht wel overnemen, dit is wel tof.
Je mag niet lekken uit KPD.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/Wat een baggertopic
Ah, nee daar kom ik ook niet. Geen behoefte aan allerlei edele delen van Fokkers op m'n beeldschermquote:
quote:
Geen idee, heb het niet in mijn dagboek geschreven...quote:
quote:
Echt niet te bevatten. Blijkbaar duurde de shooting 2 uur. 2 uur lang als ratten in de val zitten op zo'n eiland met als enige optie rennen/zwemmen voor je leven of doen alsof je al dood bent.quote:
dat laatste was ook niet een optie, hij ging bij de lijken langs om te kijken of ze nog leefden en schoot ze voor de zekerheid nog een keer door het hoofdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt niet te bevatten. Blijkbaar duurde de shooting 2 uur. 2 uur lang als ratten in de val zitten op zo'n eiland met als enige optie rennen/zwemmen voor je leven of doen alsof je al dood bent.
Tering hé....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:40 schreef alors het volgende:
[..]
dat laatste was ook niet een optie, hij ging bij de lijken langs om te kijken of ze nog leefden en schoot ze voor de zekerheid nog een keer door het hoofd![]()
jemig! die gek heeft er wel over nagedacht zegquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:40 schreef alors het volgende:
[..]
dat laatste was ook niet een optie, hij ging bij de lijken langs om te kijken of ze nog leefden en schoot ze voor de zekerheid nog een keer door het hoofd![]()
Godver.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook,ik houd me er de hele dag al mee bezig heb een beetje het 9/11 gevoel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Godver.
Ik ben er echt al een hele ochtend een beetje beduusd van.
Ja, dat een beetje, alhoewel de 'omvang' anders is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ook,ik houd me er de hele dag al mee bezig heb een beetje het 9/11 gevoel.
De vriend van mijn zusje gaat er dinsdag al heen op vakantie, al ziet hij er nu wel tegen aan om heen te gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dat een beetje, alhoewel de 'omvang' anders is.
Eh, nou heeft dat woordje 'anders' een beetje dubbele lading.
En ik ga over anderhalve week vrolijk op vakantie. Naar Noorwegen.
Tourquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:14 schreef minthy het volgende:
Luistert er helemaal niemand naar de Mega top50?
twitter:nosop3 twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 18:10:12Sorry. Een heftruckchauffeur laat een lading wijn vallen ter waarde van driekwart miljoen euro. "Maar het rook geweldig" http://t.co/SAzjFiX reageer retweet
quote:
45 minuten geleden de eerste tweets.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:15 schreef themauster het volgende:
[..]
http://search.twitter.com/search?q=Amy+Winehouse
Nee zoiets.. was wel te verwachten ..blijft wel jammer.. ze was wel goed..quote:
Ik besef me nu pas hoe jong Cobain, Joplin, Hendrix etc. en dan nu dus Winehouse echt waren (nu dat ik zelf ouder ben).quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik besef me nu pas hoe jong Cobain, Joplin, Hendrix etc. en dan nu dus Winehouse echt waren (nu dat ik zelf ouder ben).
Ik zit met rode wangen hier op de bank al het nieuws van vandaag een beetje te laten bezinken.
Theorie: in Oslo werd pas in de loop van de middag/avond de enorme omvang van de moorden bekend.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:03 schreef TheZapster het volgende:
Typisch dat dit in hoofdletters op teletekst staat en gisteren het gebeuren in Oslo niet
Ik vind het eigenlijk al absurd dat dit met hoofdletters op teletekst staat. Ik kan me al niet eens herinneren wanneer ze voor het laatst een hit heeft gehad en echt verrassend is het nou ook weer niet te noemen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Theorie: in Oslo werd pas in de loop van de middag/avond de enorme omvang van de moorden bekend.
Of iemand was gewoon z'n caps lock vergeten, kan ook natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |