Hoi doeiquote:
tot zoquote:
Zet je hem wel ergens hoog in een kast zodat ie niet nat wordt als de boel onderloopt?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:46 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ondertussen maar een beetje Civ5en denk ik.
ga morgen misschien een PS3 kopen, met Infamous2 en Motorstorm Apocalypse
En niet Bobby Edenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:50 schreef themauster het volgende:
Owja Ekstra Weekend marathon dan wil ik wel Henk Westbroek, Rob Stenders en Fred Siebelink als gasten
En dat ze daarna eens stoppen met EW. Dit programma heeft zijn houdbaarheidsdatum wel bereikt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:50 schreef themauster het volgende:
Owja Ekstra Weekend marathon dan wil ik wel Henk Westbroek, Rob Stenders en Fred Siebelink als gasten
Dat heb ik gelukkig gemist maar ik haak nu ook af filmpje kijken met de vrouwquote:
die pakt wel lekker beet.quote:
ik ga dat ding niet in mijn keuken zetten....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zet je hem wel ergens hoog in een kast zodat ie niet nat wordt als de boel onderloopt?
Receptie + Examenfeessie hier,quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig gemist maar ik haak nu ook af filmpje kijken met de vrouw
bobbi eden filmpje?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig gemist maar ik haak nu ook af filmpje kijken met de vrouw
jij ook veel plezier!quote:
wel in noorwegen, maar niet in oslo meende ik zijn vriendin te zien twitteren...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:55 schreef alors het volgende:
Is Naatje is Oslo???
Bomaanslag en schietpartij Oslo! #5: Meerdere doden bevestigd
oooh okayquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wel in noorwegen, maar niet in oslo meende ik zijn vriendin te zien twitteren...
ach, flikker toch in een pallet stokbroden!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:57 schreef Sirolf het volgende:
Eerste uur gemist... volgens mij heb ik wat terug te luisteren over Fransozen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:57 schreef Sirolf het volgende:
Eerste uur gemist... volgens mij heb ik wat terug te luisteren over Fransozen.
ga er heen om een kusje op z'n knie te geven!quote:
Te lang, ik had verwacht dat Gerard op een briefje wel met koeienletters had geschreven ELKE DAG JONI VEENSTRA.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Duurt toch lang hoor, zo'n week zonder Joni...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Te lang, ik had verwacht dat Gerard op een briefje wel met koeienletters had geschreven ELKE DAG JONI VEENSTRA.Veenstra had het al te druk met Startrekkin' en Mr. Blue Sky draaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Te lang, ik had verwacht dat Gerard op een briefje wel met koeienletters had geschreven ELKE DAG JONI VEENSTRA.Amsterdam FM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet belangrijk, ik vond het wel dom dat Michiel em nooit draaidequote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Veenstra had het al te druk met Startrekkin' en Mr. Blue Sky draaien.
[..]
Te lang, ik had verwacht dat Gerard op een briefje wel met koeienletters had geschreven ELKE DAG JONI VEENSTRA.Feli!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan wel in de verkeerde stad
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Lokale radio het begin van een uiterst succesvolle radiocarrière.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
[..]
Te lang, ik had verwacht dat Gerard op een briefje wel met koeienletters had geschreven ELKE DAG JONI VEENSTRA.gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Lokale radio het begin van een uiterst succesvolle radiocarrière.
Kwestie van tijd voor 3FM me komt halen natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
zijn kopquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:23 schreef gerbenp het volgende:
Valt er even een fles kapot door Mustafa.
Gevalletje Razorlightquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:25 schreef Sirolf het volgende:
Pfieuw, gelukkig wel aan de goede kant van de studio. Als het in het mengpaneel was gekomen zaten ze over 3 minuten in DJ2.
Hebben ze vroeger al weleens gedaan van DJ naar ECK (toen met de Razorlight-explosie).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:27 schreef gerbenp het volgende:
Lijkt me een keer geinig als ze de wisseling van de wacht deden van DJ1 naar DJ2.
Ja, die uitzending heb ik zelfs nog meegemaakt, hoe tof is datquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hebben ze vroeger al weleens gedaan van DJ naar ECK (toen met de Razorlight-explosie).
quote:LATEST: Eye-witness on Utøya LIVE on NRK just said that he saw 20-30 dead youths floating by the shore. Shocking.
ja ik lees dat topic mee, echt niet best daar, ook foto;'s van lichamen in het water en liggend op dat eilandquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:05 schreef Sirolf het volgende:
En de mensen die hier het genoemde Fort Boyard-filmpje willen kijken:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |