SPOILER: (Username - Wordfeud)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wat is de loting van deze ronde?'
SPOILER: loting en uitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'wie zijn de eerdere winnaars?'
FOK!'s eerste Wordfeud kampioen was, na een overtuigende uitslag...:![]()
Tulping
![]()
'Wat zijn de regels?'
-Aanmelden om mee te doen kan tot en met (tot nog toe onbekend!)
-Een spel moet binnen 5 dagen gespeeld zijn
-De winnaar van een spel moet bevestigd worden door beiden spelers, foto of iets anders waaraan niet te discussieren valt wie er heeft gewonnen.
Mochten er vragen zijn, dan kunnen deze in dit topic gesteld worden
Veel pret en vooral succes!'Waar vind ik vorige topics?'
Topicreeks: FOK! Wordfeud competitieIs God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Succes.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:59 schreef Lutte het volgende:
Ik heb met 410 punten gewonnen van Lotusss met 269 punten.
Ayca, ik stuur je een invite(Dat klopt toch?
)
klopt, heb nog nooit z'n slecht potje gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even mee gestopt..
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:41 schreef zarGon het volgende:
Ik dacht ik maak er een mooi overzicht van, maar wat is dat veel werk zeg....
Het ziet wel echt supergaaf uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even mee gestopt..
![]()
Sindsdien niets van hen gehoord. Morgen om 23:59 moet de winnaar bekend zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:53 schreef Euforisch het volgende:
Ik weet dat iBenny dit niet kon weten, maar als iemand anders wil spelen, dan mag hij of zij mijn plaats innemen.
Joachim is mijn vriendje en vind het nogal suf om tegen hem in de eerste ronde te moeten spelen. Natuurlijk weet ik dat er een mogelijkheid bestaat dat we tegen elkaar moeten, maar in de eerste ronde vind ik het maar stom.
Ik hoorde van Jochem dat hij gewonnen heeft (moet tegen hem zometeen) Zal hem vragen hier te reageren..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:22 schreef zarGon het volgende:
Joachim (joachim09) moet spelen tegen Euforisch (euforie). Is daar al iets van bekend?
Want:
[..]
Dus, Joachim en Euforisch, hoe zit het met spel?
ja s9orry, ik heb crap internet t9ot m9orgen, dan ben ik weer thuis. ik d9oe mijn best!quote:Op zondag 24 juli 2011 11:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik ben nog steeds niet verder dan de eerste ronde aangezien er blijkbaar nog steeds geen winnaar is tussen Anne en Harajuku...
Haha nog steeds geen goede toetsenbordquote:Op zondag 24 juli 2011 13:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ja s9orry, ik heb crap internet t9ot m9orgen, dan ben ik weer thuis. ik d9oe mijn best!
ik dacht al!quote:Op zondag 24 juli 2011 13:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bedoeld voor Euforisch, niet voor H9ara.
Prima, geen haast verder maar het bleef zo stil.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ja s9orry, ik heb crap internet t9ot m9orgen, dan ben ik weer thuis. ik d9oe mijn best!
Omdat de kans groot is dat er dan mee geklooid wordt en voor zover ik weet pas ik het toch vrij snel aanquote:Op zondag 24 juli 2011 13:32 schreef Ayca het volgende:
Waarom kunnen we de spreadsheet niet zelf aanpassen?
Maar als ik het goed begrijp zijn jullie vriendje en vriendinnetje en willen daarom niet in de eerste ronde tegen elkaar, maar wel in een latere ronde?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:19 schreef Euforisch het volgende:
We hebben het spel niet eens gespeeld. Afgezien daarvan is de volgende ronde wel tegen jou, omdat ik niet door speel.
euforisch ligt er gewoon uit..quote:Op zondag 24 juli 2011 14:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp zijn jullie vriendje en vriendinnetje en willen daarom niet in de eerste ronde tegen elkaar, maar wel in een latere ronde?
quote:
SPOILER: screenshotjen met de scoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yupquote:Op zondag 24 juli 2011 15:32 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Wow, spreadsheet is echt snel aangepastdoet iBenny dat altijd eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2011 17:56:07 ]
quote:Op zondag 24 juli 2011 17:55 schreef zarGon het volgende:
zarGon - Lutte:
[ afbeelding ]
.
Who's next?!.
Trouwens, Lutte:Het was echt een tof en spannend potje, met een verdiende winnaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik sta momenteel met 369 punten voor tegen 241 maar internetheld lijkt niet altijd even snel te zijn met zijn letters... Er zijn overigens geen tegels meer beschikbaar dus ik verwacht dat het toch wel snel gespeeld zal zijn...quote:Op zondag 24 juli 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
Van de volgende games heb ik nog geen uitslag:
Anne - AnneFOK vs. Harajuku. - Hahara
caffeinjunk - mighty89 vs. Internet-Held - Internet-Held
Joachim - joachim09 vs. Euforisch - euforie
Jullie hebben tot 23:59 de tijd
Ik moet tegen een van jullie, spannendquote:Op zondag 24 juli 2011 18:28 schreef Asskicker14 het volgende:
228 - 227 momenteel in mijn pot tegen Remlof.
Spannende pot, nog 21 tiles left, kan nog alle kanten opquote:Op zondag 24 juli 2011 18:28 schreef Asskicker14 het volgende:
228 - 227 momenteel in mijn pot tegen Remlof.
Zeer spannend, 317-307 met 7 letters in de zakquote:Op zondag 24 juli 2011 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Spannende pot, nog 21 tiles left, kan nog alle kanten op
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
Van de volgende games heb ik nog geen uitslag:
Anne - AnneFOK vs. Harajuku. - Hahara
caffeinjunk - mighty89 vs. Internet-Held - Internet-Held
Joachim - joachim09 vs. Euforisch - euforie
Jullie hebben tot 23:59 de tijd
Gefeliciteerd met de overwinning, 345 - 366. Enorm spannend tot het einde.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zeer spannend, 317-307 met 7 letters in de zak
Jij bent mijn volgende tegenstander; ik ben de thuisspeler dus ik zal jou uitnodigen!quote:Op zondag 24 juli 2011 21:57 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ik moet tegen een van jullie, spannend(ik ben bang voor remlof
)
Das niet meer in te halen. Je bent dus door naar de volgende ronde.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:48 schreef caffeinjunk het volgende:
[..]
Ik sta momenteel met 369 punten voor tegen 241 maar internetheld lijkt niet altijd even snel te zijn met zijn letters... Er zijn overigens geen tegels meer beschikbaar dus ik verwacht dat het toch wel snel gespeeld zal zijn...
Jullie proberen zo snel mogelijk het spel af te maken? Dubbeldrank(tegenstander volgende ronde), vind jij dat ook goed?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Joachim is dus door.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:19 schreef Euforisch het volgende:
We hebben het spel niet eens gespeeld. Afgezien daarvan is de volgende ronde wel tegen jou, omdat ik niet door speel.
Sjezus, jij speelt sick goed xDquote:Op maandag 25 juli 2011 00:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij bent mijn volgende tegenstander; ik ben de thuisspeler dus ik zal jou uitnodigen!
Dat merk ik, haha alle mooie plekken pak jij, met ook nog een woord dan je gelijk 3 plekken bezetquote:Op maandag 25 juli 2011 01:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik doe mijn best, ik probeer altijd heel tight te spelen. Dat wil zeggen, de tegenstanders zo min mogelijk de kans te geven om langere woorden te spelen
VMBO, tellen afkortingen nu ook mee?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:11 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Dat merk ik, haha alle mooie plekken pak jij, met ook nog een woord dan je gelijk 3 plekken bezet![]()
Blijkbaarquote:Op maandag 25 juli 2011 01:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
VMBO, tellen afkortingen nu ook mee?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:41 schreef zarGon het volgende:
Ik dacht ik maak er een mooi overzicht van, maar wat is dat veel werk zeg....
Update:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even mee gestopt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2011 03:06:57 ]
Succes!quote:Op maandag 25 juli 2011 01:51 schreef caffeinjunk het volgende:
Ik heb je uitgenodigd DaFan / Malfuncti0n, heb er zin in!
Er zitten veel engelse woorden tussen ... Hoe kan dat?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb gewonnen van Remlof
[ afbeelding ]
Hara heeft op het nippertje gewonnen iig.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:05 schreef Harajuku. het volgende:
Anne ik waren gisteren rond 0.00 klaar, maar ik kan niet screenshotten.
Heb je al je letters gebruikt? Zo ja, welke letters had Anne over?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet ook niet hoe die 'nu' ineens 22 punten werd
Ja, mijn laatste was u en die kwam alleen op een DL. Geen idee wat Anne hadquote:Op maandag 25 juli 2011 12:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je al je letters gebruikt? Zo ja, welke letters had Anne over?
N = 1, U = 2 (uit m'n hoofd). 'NU' was dus 5 punten waard. Anne had meerdere letters over ter waarde van 17 punten.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, mijn laatste was u en die kwam alleen op een DL. Geen idee wat Anne had
EX, 52 punten. BAMquote:Op maandag 25 juli 2011 12:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik krijg waardeloze letters en ik speel belabberd maar gelukkig sta ik nog steeds voor tegen GNH-Fok
quote:Op maandag 25 juli 2011 02:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Update:Haha, dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Top, dan zijn nu alle deelnemers van de 2de ronde bekendquote:Op maandag 25 juli 2011 12:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Hara heeft op het nippertje gewonnen iig.
Waar je die in een keer vandaan hebt gehaaldquote:Op maandag 25 juli 2011 09:45 schreef Eelcotje84 het volgende:
Oeh, voor het eerst 72 punten woord gemaakt(was geen random board)
quote:Op maandag 25 juli 2011 02:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Update:Zo, iedereen staat erin. Ook zijn de laatste standen opgenomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Done.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:15 schreef Zinedinho het volgende:
Wie wil een potje? Voeg mij maar toe Dsquared2Y
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo, iedereen staat erin. Ook zijn de laatste standen opgenomen.Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gewonnen van caffeinjunk, 378 - 324
En pittie uitgenodigd! Succes.
Kom maar op!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nice!
Hierbij bevestigd! succes nog voor iedereen die nog mee doet!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nice!
Ik hoop dat DaFan wint.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:05 schreef Pittie het volgende:
[..]
Ik heb echter decline gedaan omdat ik graag op het normale bord speel![]()
Oh sorry ik speel wel s random op random. Is ook prima!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:05 schreef Pittie het volgende:
[..]
Kom maar op!
Ik heb echter decline gedaan omdat ik graag op het normale bord speelVandaar!
Volgende ronde doe je mee?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:41 schreef iteejer het volgende:
Ah hier staat dat topic![]()
Ik heb so far alles gewonnen. Ha
niet liefquote:
Klopt! Maar het was wel echt superspannend! Leuke game iig!quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:25 schreef DaFan het volgende:
Verloren van pittie... Superspannend potje. Stons continu voor maar pittie maakte mooie woorden en ik had nog een Y op mn bordje...
Eindstand 349 - 345
Hm. Jij en ik nu dus. M'kay!quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:52 schreef Pittie het volgende:
[..]
niet lief
[..]
Klopt! Maar het was wel echt superspannend! Leuke game iig!
jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:33 schreef Eelcotje84 het volgende:
Als je letters overhoudt, worden die er nou ook afgetrokken zoals bij scrabble?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ].
Who's next?!.
Die boy is goed weettoch!quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:42 schreef Pittie het volgende:
Helaas verloren van zarG0n, 341 tegen 314...
Snif geen finale
Geen idee eigenlijk. Kijken we dan welquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:05 schreef Rockfire het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk bij een gelijke stand? Oke de kans daarop is klein, maar toch heb ik het een keer meegemaakt
Zo erg?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
Dubbeldrank heeft zeer terecht gewonnen. Ik schaam me zelfs een beetje..
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:42 schreef Pittie het volgende:
Helaas verloren van zarG0n, 341 tegen 314...
Snif geen finale
Done.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:21 schreef rac het volgende:
Volgende keer als er ruimte is wil ik weer meedoen.
Enne ik ben natuurlijk voor zarGon
Iemand nog een potje ?
Enil_rac
Je hoeft je niet te schamen hoor, ik had gewoon erg veel geluk bij de start.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
Dubbeldrank heeft zeer terecht gewonnen. Ik schaam me zelfs een beetje..
PC is toch niet zo'n gek woord. Net als BV en NV.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
En spouw, en onyx. Toevallig ook nog op de dw- en tw-vakjes. En de afkortingen DC en PC. Mensen die scrabulizer gebruiken pik je er zo uit...
Wat zou DC moeten zijn? Ik zag ook iemand AZC tegen mij spelen, toen kreeg ik toch wel jeuk...quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:55 schreef rac het volgende:
vraag me nog steeds af waarom IQ het niet doet en DC is gewoon belachelijk , maar als je andere hebt zien gebruiken doe je dat zelf ook
PC een woord noemen...quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:50 schreef macondo het volgende:
[..]
PC is toch niet zo'n gek woord. Net als BV en NV.
Maar gisteren verloor ik op het woord "foxen". Dat is wel echt kut, zo'n niet bestaand woord.
Doctor of Da Capo. Maar dat weten de mensen die de afkorting gebruiken zelf meestal niet...quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat zou DC moeten zijn? Ik zag ook iemand AZC tegen mij spelen, toen kreeg ik toch wel jeuk...
Ik krijg jeuk als ik merk dat er geen tatische keuzes gemaakt worden of makkelijke woorden. Dan weet je meteen dat je tegen een valsspeler bezig bent.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat zou DC moeten zijn? Ik zag ook iemand AZC tegen mij spelen, toen kreeg ik toch wel jeuk...
Ik moet wel zeggen dat ik probeer de triple woordwaarde te blocken als ik hem zelf niet kan gebruiken, maar uiteraard kijk ik wel eerst wat het meeste oplevert. Dus als ik een TW of DW kan gebruiken dan zal ik dat ook zeker doen in plaats van zoveel mogelijk letters kwijt kunnen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk als ik merk dat er geen tatische keuzes gemaakt worden of makkelijke woorden. Dan weet je meteen dat je tegen een valsspeler bezig bent.
Dank je!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:42 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja, de eerste finalist is nu natuurlijk al bekend!
Gefeliciteerd zarGon
quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:21 schreef rac het volgende:
Volgende keer als er ruimte is wil ik weer meedoen.
Enne ik ben natuurlijk voor zarGon
Woordenlijst.org geeft aan dat "foxen" een bestaand woord is. Van Dale geeft aan dat "fox" een bestaand woord is. Ik gok dat "foxen" het meervoud van "fox" is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:50 schreef macondo het volgende:
[..]
PC is toch niet zo'n gek woord. Net als BV en NV.
Maar gisteren verloor ik op het woord "foxen". Dat is wel echt kut, zo'n niet bestaand woord.
Woordenlijst.org: dc (districtscommissaris), de[m.], dc's.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Jij weet natuurlijk welke letters je tegenstander heeft, hè.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk als ik merk dat er geen tatische keuzes gemaakt worden of makkelijke woorden. Dan weet je meteen dat je tegen een valsspeler bezig bent.
Wat een kul zeg.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die ik niet kwijt kan inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:04 schreef rac het volgende:
Jongen als je niet tegen een spelletje kan , speel dan niet.
Het is toch gewoon een spelletje?
ga niet direct mensen beschuldigen van vals spelen en Onyx zit helemaal niet of specefieke woord of letterwaardes ik kreeg ze gewoon en moest ze ook kwijt net als jij nu de q hebt
Op het moment dat ze op het bord gelegd worden zie je ze. En dan weet je ook meteen of het een zet is om zo veel mogelijk punten te maken, of dat ze op een positie worden gelegd om in het voordeel te staan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij weet natuurlijk welke letters je tegenstander heeft, hè.
Screenshot maken van het bord, die vervolgens inladen in het programma en dan krijg je automatisch het woord met de hoogste score.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat een kul zeg.
Wat is dat scrabulizer dan? Kun je daar je letters ingooien en die maakt dan woorden o.i.d?
http://www.scrabulizer.com/, blijkbaar. Kwam er ook net achter met Google.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat een kul zeg.
Wat is dat scrabulizer dan? Kun je daar je letters ingooien en die maakt dan woorden o.i.d?
Ik snap nog steeds niet wat er mis is met in het voordeel willen staan, je wil toch winnen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die ik niet kwijt kan inderdaad.
[..]
Op het moment dat ze op het bord gelegd worden zie je ze. En dan weet je ook meteen of het een zet is om zo veel mogelijk punten te maken, of dat ze op een positie worden gelegd om in het voordeel te staan.
Oh, ik kan geen screenshots makenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Screenshot maken van het bord, die vervolgens inladen in het programma en dan krijg je automatisch het woord met de hoogste score.
Als je hoogste woord 12 punten is, en dat niet op en tw-vakje is, dan kun je beter een woord voor 9 punten spelen dat wel op het tw-vakje kan. Anders heb je kans dat je tegenstander er handig gebruik van kan maken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat er mis is met in het voordeel willen staan, je wil toch winnen?
Dat is dan ook alleen voor iPhone gebruikers. De online versie kan inderdaad geen random bord erin gooien.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik kan geen screenshots maken
Dan las ik je eerdere bericht verkeerd denk ik, ik ga zelf ook liever met twee letters op een TW staan dan een 10-letterwoord op niks of op een DL.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je hoogste woord 12 punten is, en dat niet op en tw-vakje is, dan kun je beter een woord voor 9 punten spelen dat wel op het tw-vakje kan. Anders heb je kans dat je tegenstander er handig gebruik van kan maken.
De hoogste score maken, is niet altijd de beste keuze als het om winnen gaat.
En dus ga je er maar vanuit dat je tegenstander ziet en beseft wat jij hebt gezien en beseft? Er zijn veel momenten geweest waarbij ik een seconde na een zet heb beseft dat het beter kon.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op het moment dat ze op het bord gelegd worden zie je ze. En dan weet je ook meteen of het een zet is om zo veel mogelijk punten te maken, of dat ze op een positie worden gelegd om in het voordeel te staan.
En die momenten heb ik dus ook heel vaak. Ook heel normaal.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dus ga je er maar vanuit dat je tegenstander ziet wat jij hebt gezien? Er zijn veel momenten geweest waarbij ik een seconde na een zet heb beseft dat het beter kon.
Maar goed, kan een random board van Wordfeud geïmporteerd worden in Srabulizer?
Leuk, zo'n cheatdingquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.scrabulizer.com/, blijkbaar. Kwam er ook net achter met Google.
Zo ver ik kan zien kan je daar geen random board van Wordfeud in gooien. In 'custom' kan ik geen woordwaardes aangeven.
Kerel, stel je toch niet zo ongelooflijk aan. Het is een spelletje, gaat om de fun en als je niet tegen verliezen kan : ga patience spelen. Er staat toch geen geld op, en ik speel alleen voor de lol. Mijn tegenstanders ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En die momenten heb ik dus ook heel vaak. Ook heel normaal.
In de iPhone applicatie wel in ieder geval.
Precies, alle potjes die jij verliest komen door cheat shit. Waarvan jij kennelijk weet hoe het werkt - mij interesseert het geen lor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Je pikt ze er zo uit als ze dat gebruiken.
Dat heb ik ook te vaakquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dus ga je er maar vanuit dat je tegenstander ziet en beseft wat jij hebt gezien en beseft? Er zijn veel momenten geweest waarbij ik een seconde na een zet heb beseft dat het beter kon.
Nou ja, het spelletje moet wel leuk blijven. Als ik mijn best doe om op eigen kracht te winnen en mijn tegenstander gebruikt die site of zijn halve familie, dan vind ik dat niet zo leuk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:18 schreef macondo het volgende:
[..]
Kerel, stel je toch niet zo ongelooflijk aan. Het is een spelletje, gaat om de fun en als je niet tegen verliezen kan : ga patience spelen. Er staat toch geen geld op, en ik speel alleen voor de lol. Mijn tegenstanders ook.
Ik speel ook voor de lol. Maar het is niet leuk als anderen vals spelen. Ook al is het maar een spelletje.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:18 schreef macondo het volgende:
[..]
Kerel, stel je toch niet zo ongelooflijk aan. Het is een spelletje, gaat om de fun en als je niet tegen verliezen kan : ga patience spelen. Er staat toch geen geld op, en ik speel alleen voor de lol. Mijn tegenstanders ook.
Een collega heeft me laten zien hoe het werkt. Ik heb een android toestel, dus niet eens de mogelijkheid om het op een random bord te gebruiken...quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:18 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies, alle potjes die jij verliest komen door cheat shit. Waarvan jij kennelijk weet hoe het werkt - mij interesseert het geen lor.
Nog een paar uurquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:50 schreef iBenny het volgende:
Van ronde 2 heb ik alleen nog van...
Eelcotje84 - Eelcotje84 vs Joachim - joachim09
...geen uitslag
wtf nog maar een paar uur?!quote:
voor 12:00 morgenmiddag? denk het niet.. ik ga nu slapen en hebben maar 2 woorden gelegd weer..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:08 schreef iBenny het volgende:
Denk jullie het nog voor 12uur af te kunnen krijgen? Of zullen Eelcotje84 maar als winnaar uitroepen? Of gewoon loten wie er door is?
Kan er ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:23 schreef Asskicker14 het volgende:
De winnaar van Joachim - Eelcotje moet eerst nog tegen Dubbeldrank?
Het duurt dan nog wel even voordat ik mijn halve finale kan spelen.
Dank je wel.. ennem. Dubbeldrank succes wensen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:20 schreef Joachim het volgende:
Hm, even gemist dat iedereen verder al zo ver was, sorryDan is Eelcotje bij deze de winnaar. Met nog maar een paar stenen over kan ik hem helaas toch niet meer inhalen.
Eelcotje, gefeliciteerd! Dubbeldrank, veel succes!
Dan moet hij mij en ZarGon verslaan en ik wens hem daarbij veel succes.quote:
Dan is het nu tijd voor Eelcotje84 - Eelcotje84 vs. Asskicker14 - Twisted_Twiddlerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik heb nog twee letters over, potje tussen mij en Eelcotje84 is bijna over en ik kan hem niet meer inhalen! Alvast gefeliciteerd, we ronden het morgen af.
nee, was zwaar aan het klussen. :/quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Eelcotje84 stuurt de uitnodiging maar niet, daarom heb ik hem uitgenodigd.
Invite me maarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:29 schreef D. het volgende:
Ik doe ook graag mee met de volgende competitie
Iemand interesse in een oefenpotje?
Done. Maar dat was je al duidelijk aangezien we al aan het spelen zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sure. Nickname? Of je stuurt mij een invite, kan ook.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Done. Maar dat was je al duidelijk aangezien we al aan het spelen zijn
Hij is nog ff aan het zwetenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
zarGon, nodig jij mij uit of moet ik jou uitnodigen?
Bij deze:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
Iedereen die weer mee wil doen kan zich gewoon aanmelden!
Uitnodiging geaccepteerd. Maar het schikt mij nu even niet om een serieus potje te spelen, dus het kan even duren eer ik reageer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
zarGon, nodig jij mij uit of moet ik jou uitnodigen?
De echte finale speelt ie tegen mij, hé.quote:
Dan is ie nu bezig met zijn warm-upquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De echte finale speelt ie tegen mij, hé.
Even kijken of je mond net zo groot is als jouw scrabble-talent.quote:
Dus als alle aanmeldingen binnen zijn kiest iedereen een 'partner'?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
hoi
Nja, ik kies niet... het gebeurd allemaal random
Vooralsnog gaat het goed, maar ik speel het pas sinds maandagquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Even kijken of je mond net zo groot is als jouw scrabble-talent.
Nee. Ik loot wie tegen wie moetquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dus als alle aanmeldingen binnen zijn kiest iedereen een 'partner'?
Ikkequote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
Iedereen die weer mee wil doen kan zich gewoon aanmelden!
Ik ben onder de indruk. Zeer sterk begin, 'shoarma' (alle 7 tiles; 40 punten extra) en strak spel. En de 6 klinkers die ik momenteel heb dragen niet bij.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat het goed, maar ik speel het pas sinds maandag
Gaat lekker.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Jetzt gehts los. Ben goed begonnen tegen zarGon met een zet van 48 punten.
Als je nu 1 bingo weet te spelen, heb je me alweer bijgehaald. Je weet wat je te doen staat!quote:
We beginnen bij 32, of we beginnen zaterdagnacht?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:17 schreef iBenny het volgende:
Zijn nu al 19 aanmeldingen, als we voor zaterdagnacht 32 namen weten te regelen zou het wel tof zijn
liever nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:17 schreef iBenny het volgende:
Zijn nu al 19 aanmeldingen, als we voor zaterdagnacht 32 namen weten te regelen zou het wel tof zijn
Ik ben vanaf zondag weg, dus als ik zaterdagavond/nacht de loting kan doen met 32 aanmeldingen zou het wel handig zijn. Zo bedoelde ik hetquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:18 schreef D. het volgende:
[..]
We beginnen bij 32, of we beginnen zaterdagnacht?
Ah, ok. Dat lijkt me wel haalbaarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:21 schreef iBenny het volgende:
Dankjewel Hara
[..]
Ik ben vanaf zondag weg, dus als ik zaterdagavond/nacht de loting kan doen met 32 aanmeldingen zou het wel handig zijn. Zo bedoelde ik het
Ik had laatste dat hij Vaasje niet pakte, maar Kaasje wel. Ook zoiets vreemds... En ik blijf erbij dat die afkortingen die allemaal gebruikt kunnen worden ruk zijn. Maar wel handig als je met je laatste letters bezig bent. Gewoon blijven proberen en opeens komt er wat uit wat werkt...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:07 schreef zarGon het volgende:
Wordfeud accepteert CAFE niet. En dan de raarste combinaties van korte woorden wel..
Ik net ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben nu met een potje tegen MPG bezig waar ik CC heb kunnen maken...
Dat had ik ook. Een bestaande C, en daar een C op een TL-vakje naast gelegd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik net ook.. 20 punten. Damn.
.
Dan moet je ff melden dat je DaMart heetquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Grmbl....
Ik doe trouwens ook wel mee....
Bij dezen!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet je ff melden dat je DaMart heet
Nee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef D. het volgende:
Krijgen jullie trouwens ook zo vaak "Connection error"?
Tot zover bijgewerktquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Grmbl....
Ik doe trouwens ook wel mee....
Yup. Regelmatig. Je leert er mee leven...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef D. het volgende:
828. Met Cheque (2x een DW en 2x een TW). Maar dat was samen met een collega om te kijken hoe hoog we konden scoren. Was wel op een random bord.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:38 schreef D. het volgende:
Wat is trouwens het maximale dat iemand ooit heeft gehaald met een woord?
En won hij/zij daarmee?
Als ik wifi aan heb staan wel, zodra ik overschakel op 3g heb ik geen problemenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef D. het volgende:
Ja, vooral als je automatisch omschakelt tussen 3G en wifi.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef D. het volgende:
Dat is een optie, maar ben bang dat dan al mijn finished games uit het geheugen zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee.
Probeer het eens te de- en installeren. Kijken of je het dan nog steeds houdt
WTFquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
828. Met Cheque (2x een DW en 2x een TW). Maar dat was samen met een collega om te kijken hoe hoog we konden scoren. Was wel op een random bord.
Als er nog een s had achter gestaan, dan was het zelfs 900 punten geworden...
Dan hoef ik me niet te schamenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Jaahaa, ik heb weten te winnen van zarGon met een overtuigende score.
Ikkuhquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:39 schreef BasOne het volgende:
Wie heeft er zin in een potje?
-> BasOne05
Hartelijk dank. Het is geinig om mezelf 2 weken Fok! scrabble kampioen te mogen noemen.quote:
Blijven oefenenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
Stom spel... Kannie winnen van.al die experts hoor
Ik weet hetquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat denk je dat ik de hele dag gedaan heb
Donequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Wil je van Lynda, Lynda1486 maken? Makkelijker vinden
je staat erbij, er zijn nu nog 3 plekken vrijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Koewl, kan ik ook mee doen? Nick is Kroepoekkoning
quote:
Het is een openwoordenboek van 1995 ofzoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:47 schreef DaMart het volgende:
Ze mogen dat woordenboek wel eens bijwerken... verloren door een 'zaanden', wat volgens mij niet eens een bestaand woord is, terwijl 'COC' en 'Grotje' worden foutgerekend![]()
.
Hoog tijd voor een update dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is een openwoordenboek van 1995 ofzo
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Bef, als in het werkwoord 'beffen' accepteert het spel ook niet.
'Vingeren' gelukkig wel.
PeterFokquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is je WF-naam? Ik ben volgende week weg...
Ik ook. Oefenen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:21 schreef Peter het volgende:
Ik ben scrabblemaagd, is dat een goed idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |