SPOILER: (Username - Wordfeud)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wat is de loting van deze ronde?'
SPOILER: loting en uitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'wie zijn de eerdere winnaars?'
FOK!'s eerste Wordfeud kampioen was, na een overtuigende uitslag...:![]()
Tulping
![]()
'Wat zijn de regels?'
-Aanmelden om mee te doen kan tot en met (tot nog toe onbekend!)
-Een spel moet binnen 5 dagen gespeeld zijn
-De winnaar van een spel moet bevestigd worden door beiden spelers, foto of iets anders waaraan niet te discussieren valt wie er heeft gewonnen.
Mochten er vragen zijn, dan kunnen deze in dit topic gesteld worden
Veel pret en vooral succes!'Waar vind ik vorige topics?'
Topicreeks: FOK! Wordfeud competitieIs God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Succes.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:59 schreef Lutte het volgende:
Ik heb met 410 punten gewonnen van Lotusss met 269 punten.
Ayca, ik stuur je een invite(Dat klopt toch?
)
klopt, heb nog nooit z'n slecht potje gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even mee gestopt..
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:41 schreef zarGon het volgende:
Ik dacht ik maak er een mooi overzicht van, maar wat is dat veel werk zeg....
Het ziet wel echt supergaaf uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even mee gestopt..
![]()
Sindsdien niets van hen gehoord. Morgen om 23:59 moet de winnaar bekend zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:53 schreef Euforisch het volgende:
Ik weet dat iBenny dit niet kon weten, maar als iemand anders wil spelen, dan mag hij of zij mijn plaats innemen.
Joachim is mijn vriendje en vind het nogal suf om tegen hem in de eerste ronde te moeten spelen. Natuurlijk weet ik dat er een mogelijkheid bestaat dat we tegen elkaar moeten, maar in de eerste ronde vind ik het maar stom.
Ik hoorde van Jochem dat hij gewonnen heeft (moet tegen hem zometeen) Zal hem vragen hier te reageren..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:22 schreef zarGon het volgende:
Joachim (joachim09) moet spelen tegen Euforisch (euforie). Is daar al iets van bekend?
Want:
[..]
Dus, Joachim en Euforisch, hoe zit het met spel?
ja s9orry, ik heb crap internet t9ot m9orgen, dan ben ik weer thuis. ik d9oe mijn best!quote:Op zondag 24 juli 2011 11:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik ben nog steeds niet verder dan de eerste ronde aangezien er blijkbaar nog steeds geen winnaar is tussen Anne en Harajuku...
Haha nog steeds geen goede toetsenbordquote:Op zondag 24 juli 2011 13:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ja s9orry, ik heb crap internet t9ot m9orgen, dan ben ik weer thuis. ik d9oe mijn best!
ik dacht al!quote:Op zondag 24 juli 2011 13:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bedoeld voor Euforisch, niet voor H9ara.
Prima, geen haast verder maar het bleef zo stil.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ja s9orry, ik heb crap internet t9ot m9orgen, dan ben ik weer thuis. ik d9oe mijn best!
Omdat de kans groot is dat er dan mee geklooid wordt en voor zover ik weet pas ik het toch vrij snel aanquote:Op zondag 24 juli 2011 13:32 schreef Ayca het volgende:
Waarom kunnen we de spreadsheet niet zelf aanpassen?
Maar als ik het goed begrijp zijn jullie vriendje en vriendinnetje en willen daarom niet in de eerste ronde tegen elkaar, maar wel in een latere ronde?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:19 schreef Euforisch het volgende:
We hebben het spel niet eens gespeeld. Afgezien daarvan is de volgende ronde wel tegen jou, omdat ik niet door speel.
euforisch ligt er gewoon uit..quote:Op zondag 24 juli 2011 14:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp zijn jullie vriendje en vriendinnetje en willen daarom niet in de eerste ronde tegen elkaar, maar wel in een latere ronde?
quote:
SPOILER: screenshotjen met de scoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yupquote:Op zondag 24 juli 2011 15:32 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Wow, spreadsheet is echt snel aangepastdoet iBenny dat altijd eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2011 17:56:07 ]
quote:Op zondag 24 juli 2011 17:55 schreef zarGon het volgende:
zarGon - Lutte:
[ afbeelding ]
.
Who's next?!.
Trouwens, Lutte:Het was echt een tof en spannend potje, met een verdiende winnaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik sta momenteel met 369 punten voor tegen 241 maar internetheld lijkt niet altijd even snel te zijn met zijn letters... Er zijn overigens geen tegels meer beschikbaar dus ik verwacht dat het toch wel snel gespeeld zal zijn...quote:Op zondag 24 juli 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
Van de volgende games heb ik nog geen uitslag:
Anne - AnneFOK vs. Harajuku. - Hahara
caffeinjunk - mighty89 vs. Internet-Held - Internet-Held
Joachim - joachim09 vs. Euforisch - euforie
Jullie hebben tot 23:59 de tijd
Ik moet tegen een van jullie, spannendquote:Op zondag 24 juli 2011 18:28 schreef Asskicker14 het volgende:
228 - 227 momenteel in mijn pot tegen Remlof.
Spannende pot, nog 21 tiles left, kan nog alle kanten opquote:Op zondag 24 juli 2011 18:28 schreef Asskicker14 het volgende:
228 - 227 momenteel in mijn pot tegen Remlof.
Zeer spannend, 317-307 met 7 letters in de zakquote:Op zondag 24 juli 2011 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Spannende pot, nog 21 tiles left, kan nog alle kanten op
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
Van de volgende games heb ik nog geen uitslag:
Anne - AnneFOK vs. Harajuku. - Hahara
caffeinjunk - mighty89 vs. Internet-Held - Internet-Held
Joachim - joachim09 vs. Euforisch - euforie
Jullie hebben tot 23:59 de tijd
Gefeliciteerd met de overwinning, 345 - 366. Enorm spannend tot het einde.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zeer spannend, 317-307 met 7 letters in de zak
Jij bent mijn volgende tegenstander; ik ben de thuisspeler dus ik zal jou uitnodigen!quote:Op zondag 24 juli 2011 21:57 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ik moet tegen een van jullie, spannend(ik ben bang voor remlof
)
Das niet meer in te halen. Je bent dus door naar de volgende ronde.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:48 schreef caffeinjunk het volgende:
[..]
Ik sta momenteel met 369 punten voor tegen 241 maar internetheld lijkt niet altijd even snel te zijn met zijn letters... Er zijn overigens geen tegels meer beschikbaar dus ik verwacht dat het toch wel snel gespeeld zal zijn...
Jullie proberen zo snel mogelijk het spel af te maken? Dubbeldrank(tegenstander volgende ronde), vind jij dat ook goed?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Joachim is dus door.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:19 schreef Euforisch het volgende:
We hebben het spel niet eens gespeeld. Afgezien daarvan is de volgende ronde wel tegen jou, omdat ik niet door speel.
Sjezus, jij speelt sick goed xDquote:Op maandag 25 juli 2011 00:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij bent mijn volgende tegenstander; ik ben de thuisspeler dus ik zal jou uitnodigen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |