voor 12:00 morgenmiddag? denk het niet.. ik ga nu slapen en hebben maar 2 woorden gelegd weer..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:08 schreef iBenny het volgende:
Denk jullie het nog voor 12uur af te kunnen krijgen? Of zullen Eelcotje84 maar als winnaar uitroepen? Of gewoon loten wie er door is?
Kan er ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:23 schreef Asskicker14 het volgende:
De winnaar van Joachim - Eelcotje moet eerst nog tegen Dubbeldrank?
Het duurt dan nog wel even voordat ik mijn halve finale kan spelen.
Dank je wel.. ennem. Dubbeldrank succes wensen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:20 schreef Joachim het volgende:
Hm, even gemist dat iedereen verder al zo ver was, sorryDan is Eelcotje bij deze de winnaar. Met nog maar een paar stenen over kan ik hem helaas toch niet meer inhalen.
Eelcotje, gefeliciteerd! Dubbeldrank, veel succes!
Dan moet hij mij en ZarGon verslaan en ik wens hem daarbij veel succes.quote:
Dan is het nu tijd voor Eelcotje84 - Eelcotje84 vs. Asskicker14 - Twisted_Twiddlerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik heb nog twee letters over, potje tussen mij en Eelcotje84 is bijna over en ik kan hem niet meer inhalen! Alvast gefeliciteerd, we ronden het morgen af.
nee, was zwaar aan het klussen. :/quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Eelcotje84 stuurt de uitnodiging maar niet, daarom heb ik hem uitgenodigd.
Invite me maarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:29 schreef D. het volgende:
Ik doe ook graag mee met de volgende competitie
Iemand interesse in een oefenpotje?
Done. Maar dat was je al duidelijk aangezien we al aan het spelen zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sure. Nickname? Of je stuurt mij een invite, kan ook.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Done. Maar dat was je al duidelijk aangezien we al aan het spelen zijn
Hij is nog ff aan het zwetenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
zarGon, nodig jij mij uit of moet ik jou uitnodigen?
Bij deze:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
Iedereen die weer mee wil doen kan zich gewoon aanmelden!
Uitnodiging geaccepteerd. Maar het schikt mij nu even niet om een serieus potje te spelen, dus het kan even duren eer ik reageer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
zarGon, nodig jij mij uit of moet ik jou uitnodigen?
De echte finale speelt ie tegen mij, hé.quote:
Dan is ie nu bezig met zijn warm-upquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De echte finale speelt ie tegen mij, hé.
Even kijken of je mond net zo groot is als jouw scrabble-talent.quote:
Dus als alle aanmeldingen binnen zijn kiest iedereen een 'partner'?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
hoi
Nja, ik kies niet... het gebeurd allemaal random
Vooralsnog gaat het goed, maar ik speel het pas sinds maandagquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Even kijken of je mond net zo groot is als jouw scrabble-talent.
Nee. Ik loot wie tegen wie moetquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dus als alle aanmeldingen binnen zijn kiest iedereen een 'partner'?
Ikkequote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
Iedereen die weer mee wil doen kan zich gewoon aanmelden!
Ik ben onder de indruk. Zeer sterk begin, 'shoarma' (alle 7 tiles; 40 punten extra) en strak spel. En de 6 klinkers die ik momenteel heb dragen niet bij.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat het goed, maar ik speel het pas sinds maandag
Gaat lekker.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Jetzt gehts los. Ben goed begonnen tegen zarGon met een zet van 48 punten.
Als je nu 1 bingo weet te spelen, heb je me alweer bijgehaald. Je weet wat je te doen staat!quote:
We beginnen bij 32, of we beginnen zaterdagnacht?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:17 schreef iBenny het volgende:
Zijn nu al 19 aanmeldingen, als we voor zaterdagnacht 32 namen weten te regelen zou het wel tof zijn
liever nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:17 schreef iBenny het volgende:
Zijn nu al 19 aanmeldingen, als we voor zaterdagnacht 32 namen weten te regelen zou het wel tof zijn
Ik ben vanaf zondag weg, dus als ik zaterdagavond/nacht de loting kan doen met 32 aanmeldingen zou het wel handig zijn. Zo bedoelde ik hetquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:18 schreef D. het volgende:
[..]
We beginnen bij 32, of we beginnen zaterdagnacht?
Ah, ok. Dat lijkt me wel haalbaarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:21 schreef iBenny het volgende:
Dankjewel Hara
[..]
Ik ben vanaf zondag weg, dus als ik zaterdagavond/nacht de loting kan doen met 32 aanmeldingen zou het wel handig zijn. Zo bedoelde ik het
Ik had laatste dat hij Vaasje niet pakte, maar Kaasje wel. Ook zoiets vreemds... En ik blijf erbij dat die afkortingen die allemaal gebruikt kunnen worden ruk zijn. Maar wel handig als je met je laatste letters bezig bent. Gewoon blijven proberen en opeens komt er wat uit wat werkt...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:07 schreef zarGon het volgende:
Wordfeud accepteert CAFE niet. En dan de raarste combinaties van korte woorden wel..
Ik net ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben nu met een potje tegen MPG bezig waar ik CC heb kunnen maken...
Dat had ik ook. Een bestaande C, en daar een C op een TL-vakje naast gelegd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik net ook.. 20 punten. Damn.
.
Dan moet je ff melden dat je DaMart heetquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Grmbl....
Ik doe trouwens ook wel mee....
Bij dezen!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet je ff melden dat je DaMart heet
Nee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef D. het volgende:
Krijgen jullie trouwens ook zo vaak "Connection error"?
Tot zover bijgewerktquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Grmbl....
Ik doe trouwens ook wel mee....
Yup. Regelmatig. Je leert er mee leven...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef D. het volgende:
828. Met Cheque (2x een DW en 2x een TW). Maar dat was samen met een collega om te kijken hoe hoog we konden scoren. Was wel op een random bord.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:38 schreef D. het volgende:
Wat is trouwens het maximale dat iemand ooit heeft gehaald met een woord?
En won hij/zij daarmee?
Als ik wifi aan heb staan wel, zodra ik overschakel op 3g heb ik geen problemenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef D. het volgende:
Ja, vooral als je automatisch omschakelt tussen 3G en wifi.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef D. het volgende:
Dat is een optie, maar ben bang dat dan al mijn finished games uit het geheugen zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee.
Probeer het eens te de- en installeren. Kijken of je het dan nog steeds houdt
WTFquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
828. Met Cheque (2x een DW en 2x een TW). Maar dat was samen met een collega om te kijken hoe hoog we konden scoren. Was wel op een random bord.
Als er nog een s had achter gestaan, dan was het zelfs 900 punten geworden...
Dan hoef ik me niet te schamenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Jaahaa, ik heb weten te winnen van zarGon met een overtuigende score.
Ikkuhquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:39 schreef BasOne het volgende:
Wie heeft er zin in een potje?
-> BasOne05
Hartelijk dank. Het is geinig om mezelf 2 weken Fok! scrabble kampioen te mogen noemen.quote:
Blijven oefenenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
Stom spel... Kannie winnen van.al die experts hoor
Ik weet hetquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat denk je dat ik de hele dag gedaan heb
Donequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Wil je van Lynda, Lynda1486 maken? Makkelijker vinden
je staat erbij, er zijn nu nog 3 plekken vrijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Koewl, kan ik ook mee doen? Nick is Kroepoekkoning
quote:
Het is een openwoordenboek van 1995 ofzoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:47 schreef DaMart het volgende:
Ze mogen dat woordenboek wel eens bijwerken... verloren door een 'zaanden', wat volgens mij niet eens een bestaand woord is, terwijl 'COC' en 'Grotje' worden foutgerekend![]()
.
Hoog tijd voor een update dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is een openwoordenboek van 1995 ofzo
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Bef, als in het werkwoord 'beffen' accepteert het spel ook niet.
'Vingeren' gelukkig wel.
PeterFokquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is je WF-naam? Ik ben volgende week weg...
Ik ook. Oefenen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:21 schreef Peter het volgende:
Ik ben scrabblemaagd, is dat een goed idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |