voor 12:00 morgenmiddag? denk het niet.. ik ga nu slapen en hebben maar 2 woorden gelegd weer..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:08 schreef iBenny het volgende:
Denk jullie het nog voor 12uur af te kunnen krijgen? Of zullen Eelcotje84 maar als winnaar uitroepen? Of gewoon loten wie er door is?
Kan er ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:23 schreef Asskicker14 het volgende:
De winnaar van Joachim - Eelcotje moet eerst nog tegen Dubbeldrank?
Het duurt dan nog wel even voordat ik mijn halve finale kan spelen.
Dank je wel.. ennem. Dubbeldrank succes wensen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:20 schreef Joachim het volgende:
Hm, even gemist dat iedereen verder al zo ver was, sorryDan is Eelcotje bij deze de winnaar. Met nog maar een paar stenen over kan ik hem helaas toch niet meer inhalen.
Eelcotje, gefeliciteerd! Dubbeldrank, veel succes!
Dan moet hij mij en ZarGon verslaan en ik wens hem daarbij veel succes.quote:
Dan is het nu tijd voor Eelcotje84 - Eelcotje84 vs. Asskicker14 - Twisted_Twiddlerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik heb nog twee letters over, potje tussen mij en Eelcotje84 is bijna over en ik kan hem niet meer inhalen! Alvast gefeliciteerd, we ronden het morgen af.
nee, was zwaar aan het klussen. :/quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Eelcotje84 stuurt de uitnodiging maar niet, daarom heb ik hem uitgenodigd.
Invite me maarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:29 schreef D. het volgende:
Ik doe ook graag mee met de volgende competitie
Iemand interesse in een oefenpotje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |