Dat merk ik, haha alle mooie plekken pak jij, met ook nog een woord dan je gelijk 3 plekken bezetquote:Op maandag 25 juli 2011 01:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik doe mijn best, ik probeer altijd heel tight te spelen. Dat wil zeggen, de tegenstanders zo min mogelijk de kans te geven om langere woorden te spelen
VMBO, tellen afkortingen nu ook mee?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:11 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Dat merk ik, haha alle mooie plekken pak jij, met ook nog een woord dan je gelijk 3 plekken bezet![]()
Blijkbaarquote:Op maandag 25 juli 2011 01:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
VMBO, tellen afkortingen nu ook mee?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:41 schreef zarGon het volgende:
Ik dacht ik maak er een mooi overzicht van, maar wat is dat veel werk zeg....
Update:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even mee gestopt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2011 03:06:57 ]
Succes!quote:Op maandag 25 juli 2011 01:51 schreef caffeinjunk het volgende:
Ik heb je uitgenodigd DaFan / Malfuncti0n, heb er zin in!
Er zitten veel engelse woorden tussen ... Hoe kan dat?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb gewonnen van Remlof
[ afbeelding ]
Hara heeft op het nippertje gewonnen iig.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:05 schreef Harajuku. het volgende:
Anne ik waren gisteren rond 0.00 klaar, maar ik kan niet screenshotten.
Heb je al je letters gebruikt? Zo ja, welke letters had Anne over?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet ook niet hoe die 'nu' ineens 22 punten werd
Ja, mijn laatste was u en die kwam alleen op een DL. Geen idee wat Anne hadquote:Op maandag 25 juli 2011 12:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je al je letters gebruikt? Zo ja, welke letters had Anne over?
N = 1, U = 2 (uit m'n hoofd). 'NU' was dus 5 punten waard. Anne had meerdere letters over ter waarde van 17 punten.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, mijn laatste was u en die kwam alleen op een DL. Geen idee wat Anne had
EX, 52 punten. BAMquote:Op maandag 25 juli 2011 12:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik krijg waardeloze letters en ik speel belabberd maar gelukkig sta ik nog steeds voor tegen GNH-Fok
quote:Op maandag 25 juli 2011 02:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Update:Haha, dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Top, dan zijn nu alle deelnemers van de 2de ronde bekendquote:Op maandag 25 juli 2011 12:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Hara heeft op het nippertje gewonnen iig.
Waar je die in een keer vandaan hebt gehaaldquote:Op maandag 25 juli 2011 09:45 schreef Eelcotje84 het volgende:
Oeh, voor het eerst 72 punten woord gemaakt(was geen random board)
quote:Op maandag 25 juli 2011 02:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Update:Zo, iedereen staat erin. Ook zijn de laatste standen opgenomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Done.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:15 schreef Zinedinho het volgende:
Wie wil een potje? Voeg mij maar toe Dsquared2Y
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo, iedereen staat erin. Ook zijn de laatste standen opgenomen.Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gewonnen van caffeinjunk, 378 - 324
En pittie uitgenodigd! Succes.
Kom maar op!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nice!
Hierbij bevestigd! succes nog voor iedereen die nog mee doet!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nice!
Ik hoop dat DaFan wint.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:05 schreef Pittie het volgende:
[..]
Ik heb echter decline gedaan omdat ik graag op het normale bord speel![]()
Oh sorry ik speel wel s random op random. Is ook prima!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:05 schreef Pittie het volgende:
[..]
Kom maar op!
Ik heb echter decline gedaan omdat ik graag op het normale bord speelVandaar!
Volgende ronde doe je mee?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:41 schreef iteejer het volgende:
Ah hier staat dat topic![]()
Ik heb so far alles gewonnen. Ha
niet liefquote:
Klopt! Maar het was wel echt superspannend! Leuke game iig!quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:25 schreef DaFan het volgende:
Verloren van pittie... Superspannend potje. Stons continu voor maar pittie maakte mooie woorden en ik had nog een Y op mn bordje...
Eindstand 349 - 345
Hm. Jij en ik nu dus. M'kay!quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:52 schreef Pittie het volgende:
[..]
niet lief
[..]
Klopt! Maar het was wel echt superspannend! Leuke game iig!
jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:33 schreef Eelcotje84 het volgende:
Als je letters overhoudt, worden die er nou ook afgetrokken zoals bij scrabble?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ].
Who's next?!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |