Works everytime.quote:
Staat ook niet voor niks in de OPquote:
Oh, nee maar ik zie morgen welquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:00 schreef Mday het volgende:
bwuuuh 'ik denk van niet' jezus gristus man alsof je het zoooo druk hebt meneer de internetheld![]()
![]()
oh en voor het slapengaan
Blazen jij!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:38 schreef Kuukske het volgende:
Hm, het is heel donker boven Breda. Dat drijft richting DB. That can't be good..
Perfecte marketing dus..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:06 schreef GameBabe het volgende:
Wel echt gemeen, bij een "ik mis je zo" liedje op youtube krijg je reclame om schoenen te kopen, nu wil ik ook schoenen kopen
"Do you wanna feel the raft of my bunghole"quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:03 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
En een hele goede morgen deze morgen
Dat gebruik jij zeker ook altijdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Perfecte marketing dus..
Vrouwen pakken wanneer ze het zwakst zijn!
Tuurlijk, ik moet ook aan m'n trekken komen!quote:
Ja dahag, ik neem sowieso jou al mee naar m'n huis, Suuz krijg ik ook wel meequote:Haha, krijg van rick ook al een smsje dat zijn dromen gaan uitkomen als zowel suus als ik er vanavond zijn, mafkees
Haha is goed, mag jij op de bank gaan wij in jouw bed, komt mijn droom ook nog een keer uitquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik moet ook aan m'n trekken komen!
[..]
Ja dahag, ik neem sowieso jou al mee naar m'n huis, Suuz krijg ik ook wel mee
Jahoor, ook prima.. ik blijf vast wel netjes op de bank liggenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Haha is goed, mag jij op de bank gaan wij in jouw bed, komt mijn droom ook nog een keer uit
Die wolk zal wel boven Breda-oost-oost hangen dan Kuuks, in Breda-Oost valt het best meequote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:38 schreef Kuukske het volgende:
Hm, het is heel donker boven Breda. Dat drijft richting DB. That can't be good..
Inderdaad, want jij bent zo'n lief verlegen jongetjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Jahoor, ook prima.. ik blijf vast wel netjes op de bank liggen
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Inderdaad, want jij bent zo'n lief verlegen jongetje
Ok, probeer dezelfde trein wel te pakken. Als ik hem mis ben ik er om 15:10 uurquote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:47 schreef Kuukske het volgende:
Fuck IKEA met te weinig plankjeshoudertjes meeleveren. Daalijk ff terug.
Ehm, Lot / Shar, ik ga niet mee winkelen.
Others: mijn trein (misschien ook wel die van Ross?) komt om 3 uur aan. Duuuhs.
Ben je zo zenuwachtig?quote:
Ja blijkbaar!quote:
Hmm, narig..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja blijkbaar!
Nee voel me al een paar dagen niet lekker, en kan daardoor ook niet slapen.
Nu al?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Mogguuuhik ben onderweg naar het station
Ja behoorlijk! Dus ik zie wel hoelang ik het vandaag volhou!quote:
Red je shoppen wel? Anders mag je ook wel even lekker rustig aan doen hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja blijkbaar!
Nee voel me al een paar dagen niet lekker, en kan daardoor ook niet slapen.
ik moet kwartier naar het station en dan daar nog iets vinden waar ik treinkaartje mag printenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nu al?
Is toch maar een uurtje vanuit amsterdam?
Ja en anders gaan we gewoon lekker ergens zitten met een kopje thee!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Red je shoppen wel? Anders mag je ook wel even lekker rustig aan doen hoor
Misschien kun je bij het kaartjes verkooppunt met personeel iemand lief aankijken. Daar hebben ze vast wel printers.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moet kwartier naar het station en dan daar nog iets vinden waar ik treinkaartje mag printen
Okay meis! Ik ben ook super brak dus dat komt wel goed!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja en anders gaan we gewoon lekker ergens zitten met een kopje thee!
Mijn trein komt om 13.06 aan.
Jep, de trappen af en alleen maar rechtdoor lopenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:28 schreef Nebo het volgende:
Ik wip even langs bij een vriendin, daar lunchen en dan kom ik langzaam richting Den Bosch. Is het centrum wel gewoon op loopafstand?
Hehe thanks. Altijd leuk zo'n stad waar je tig keer bent geweest, maar nooit veel verder dan het stationquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep, de trappen af en alleen maar rechtdoor lopen
Gwen wil ook shoppenquote:
Dan had je maar mee moeten komen ukje ik had t nog gevraagdquote:
Mij is niks gevraagdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan had je maar mee moeten komen ukje ik had t nog gevraagden schop je vriendje eens naar de meet!
Ja daaaag :p ik heb de chatlog nog mevrouwtjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mij is niks gevraagdAlleen dat ik Nick moest schoppen
Ik ga niet enge gamemensen meetenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja daaaag :p ik heb de chatlog nog mevrouwtje
Wait for itquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga niet enge gamemensen meeten
Ik moest oorspronkelijk ook om 1337 wegquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:11 schreef Solique het volgende:
Voor mensen die via Utrecht reizen, ben om 14:00 op Utrecht en dan om 14:50 op Den Bosch.
Edit: Zie net dat ik vertrek op 13:37![]()
Alleen ik ben eng.. Maar ik zal me gedragen!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga niet enge gamemensen meeten
Daar hou ik je aan!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Alleen ik ben eng.. Maar ik zal me gedragen!
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit poit!
Lotje ik zit in de trein yay!
Ik ben te brak om een snappy comment neer te zettenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Alleen ik ben eng.. Maar ik zal me gedragen!
Jij en snappy? Puhlease!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik ben te brak om een snappy comment neer te zetten
Hier hoost het al flink. Ben wel gelijk wat meer nuchter.quote:
Dan kom je daarna! En kun je mij direct vertellen wat ik heb gemistquote:
Er staat Poit op m'n linker tiet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Poit ik ken het shirt toch nietboehoe ik herken niemand behalve solique
Ik ga nog ff snel mijn haar verven dan herkennen jullie mij ook niet!
Jij gaat mij straks ook niet herkennen, bij de gemeente werd ik ook al raar aangekekenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Poit ik ken het shirt toch nietboehoe ik herken niemand behalve solique
Ik ga nog ff snel mijn haar verven dan herkennen jullie mij ook niet!
Mutsjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
...Ik ben de kneus die nu al een vlek op fr broek heeft...
quote:
die ehhquote:
Bende gek. De zon schijnt!quote:
Ik hoop met een grote boog om Nederland heen richting België.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:18 schreef GameBabe het volgende:
Gek wolkje op buienradar trouwens, lastig om te voorspellen waar hij heen gaat...
Ik probeer de zon mee te nemen. En ik hoop dat ik de trein haalquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:41 schreef Solique het volgende:
Het lijkt erop of ik de wolken mee neemToch voor de zekerheid mijn jas maar mee genomen, ben al verkouden.
Goed neem jij de zon meequote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik probeer de zon mee te nemen. En ik hoop dat ik de trein haal
Dude, welke coupe, daar zit ik ook inquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:51 schreef Poit het volgende:
Keembeep en ik zitten nu in de trein vanaf utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |