Works everytime.quote:
Staat ook niet voor niks in de OPquote:
Oh, nee maar ik zie morgen welquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:00 schreef Mday het volgende:
bwuuuh 'ik denk van niet' jezus gristus man alsof je het zoooo druk hebt meneer de internetheld![]()
![]()
oh en voor het slapengaan
Blazen jij!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:38 schreef Kuukske het volgende:
Hm, het is heel donker boven Breda. Dat drijft richting DB. That can't be good..
Perfecte marketing dus..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:06 schreef GameBabe het volgende:
Wel echt gemeen, bij een "ik mis je zo" liedje op youtube krijg je reclame om schoenen te kopen, nu wil ik ook schoenen kopen
"Do you wanna feel the raft of my bunghole"quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:03 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
En een hele goede morgen deze morgen
Dat gebruik jij zeker ook altijdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Perfecte marketing dus..
Vrouwen pakken wanneer ze het zwakst zijn!
Tuurlijk, ik moet ook aan m'n trekken komen!quote:
Ja dahag, ik neem sowieso jou al mee naar m'n huis, Suuz krijg ik ook wel meequote:Haha, krijg van rick ook al een smsje dat zijn dromen gaan uitkomen als zowel suus als ik er vanavond zijn, mafkees
Haha is goed, mag jij op de bank gaan wij in jouw bed, komt mijn droom ook nog een keer uitquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik moet ook aan m'n trekken komen!
[..]
Ja dahag, ik neem sowieso jou al mee naar m'n huis, Suuz krijg ik ook wel mee
Jahoor, ook prima.. ik blijf vast wel netjes op de bank liggenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Haha is goed, mag jij op de bank gaan wij in jouw bed, komt mijn droom ook nog een keer uit
Die wolk zal wel boven Breda-oost-oost hangen dan Kuuks, in Breda-Oost valt het best meequote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:38 schreef Kuukske het volgende:
Hm, het is heel donker boven Breda. Dat drijft richting DB. That can't be good..
Inderdaad, want jij bent zo'n lief verlegen jongetjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Jahoor, ook prima.. ik blijf vast wel netjes op de bank liggen
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Inderdaad, want jij bent zo'n lief verlegen jongetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |