Ok, probeer dezelfde trein wel te pakken. Als ik hem mis ben ik er om 15:10 uurquote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:47 schreef Kuukske het volgende:
Fuck IKEA met te weinig plankjeshoudertjes meeleveren. Daalijk ff terug.
Ehm, Lot / Shar, ik ga niet mee winkelen.
Others: mijn trein (misschien ook wel die van Ross?) komt om 3 uur aan. Duuuhs.
Ben je zo zenuwachtig?quote:
Ja blijkbaar!quote:
Hmm, narig..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja blijkbaar!
Nee voel me al een paar dagen niet lekker, en kan daardoor ook niet slapen.
Nu al?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Mogguuuhik ben onderweg naar het station
Ja behoorlijk! Dus ik zie wel hoelang ik het vandaag volhou!quote:
Red je shoppen wel? Anders mag je ook wel even lekker rustig aan doen hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja blijkbaar!
Nee voel me al een paar dagen niet lekker, en kan daardoor ook niet slapen.
ik moet kwartier naar het station en dan daar nog iets vinden waar ik treinkaartje mag printenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nu al?
Is toch maar een uurtje vanuit amsterdam?
Ja en anders gaan we gewoon lekker ergens zitten met een kopje thee!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Red je shoppen wel? Anders mag je ook wel even lekker rustig aan doen hoor
Misschien kun je bij het kaartjes verkooppunt met personeel iemand lief aankijken. Daar hebben ze vast wel printers.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moet kwartier naar het station en dan daar nog iets vinden waar ik treinkaartje mag printen
Okay meis! Ik ben ook super brak dus dat komt wel goed!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja en anders gaan we gewoon lekker ergens zitten met een kopje thee!
Mijn trein komt om 13.06 aan.
Jep, de trappen af en alleen maar rechtdoor lopenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:28 schreef Nebo het volgende:
Ik wip even langs bij een vriendin, daar lunchen en dan kom ik langzaam richting Den Bosch. Is het centrum wel gewoon op loopafstand?
Hehe thanks. Altijd leuk zo'n stad waar je tig keer bent geweest, maar nooit veel verder dan het stationquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep, de trappen af en alleen maar rechtdoor lopen
Gwen wil ook shoppenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |