Mij is niks gevraagdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan had je maar mee moeten komen ukje ik had t nog gevraagden schop je vriendje eens naar de meet!
Ja daaaag :p ik heb de chatlog nog mevrouwtjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mij is niks gevraagdAlleen dat ik Nick moest schoppen
Ik ga niet enge gamemensen meetenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja daaaag :p ik heb de chatlog nog mevrouwtje
Wait for itquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga niet enge gamemensen meeten
Ik moest oorspronkelijk ook om 1337 wegquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:11 schreef Solique het volgende:
Voor mensen die via Utrecht reizen, ben om 14:00 op Utrecht en dan om 14:50 op Den Bosch.
Edit: Zie net dat ik vertrek op 13:37![]()
Alleen ik ben eng.. Maar ik zal me gedragen!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga niet enge gamemensen meeten
Daar hou ik je aan!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Alleen ik ben eng.. Maar ik zal me gedragen!
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit poit!
Lotje ik zit in de trein yay!
Ik ben te brak om een snappy comment neer te zettenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Alleen ik ben eng.. Maar ik zal me gedragen!
Jij en snappy? Puhlease!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik ben te brak om een snappy comment neer te zetten
Hier hoost het al flink. Ben wel gelijk wat meer nuchter.quote:
Dan kom je daarna! En kun je mij direct vertellen wat ik heb gemistquote:
Er staat Poit op m'n linker tiet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Poit ik ken het shirt toch nietboehoe ik herken niemand behalve solique
Ik ga nog ff snel mijn haar verven dan herkennen jullie mij ook niet!
Jij gaat mij straks ook niet herkennen, bij de gemeente werd ik ook al raar aangekekenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Poit ik ken het shirt toch nietboehoe ik herken niemand behalve solique
Ik ga nog ff snel mijn haar verven dan herkennen jullie mij ook niet!
Mutsjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
...Ik ben de kneus die nu al een vlek op fr broek heeft...
quote:
die ehhquote:
Bende gek. De zon schijnt!quote:
Ik hoop met een grote boog om Nederland heen richting België.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:18 schreef GameBabe het volgende:
Gek wolkje op buienradar trouwens, lastig om te voorspellen waar hij heen gaat...
Ik probeer de zon mee te nemen. En ik hoop dat ik de trein haalquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:41 schreef Solique het volgende:
Het lijkt erop of ik de wolken mee neemToch voor de zekerheid mijn jas maar mee genomen, ben al verkouden.
Goed neem jij de zon meequote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik probeer de zon mee te nemen. En ik hoop dat ik de trein haal
Dude, welke coupe, daar zit ik ook inquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:51 schreef Poit het volgende:
Keembeep en ik zitten nu in de trein vanaf utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |