Je hebt een schoolreisje uit de Bijlmer op bezoek?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:46 schreef m.k het volgende:
Het staat weer zwart van de klanten op mn werk
Nee t was sarcastischquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt een schoolreisje uit de Bijlmer op bezoek?
Owja... en ditquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeg Rave, je orginaliteit laat het afweten?
Bij mijn weten had je al eens dezelfde TT gebruikt
Is ie jarig?quote:
Muah, als ik kijk naar jouw laatste TT kon ik hem blanco laten, dan was ie nog beter geweest..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeg Rave, je orginaliteit laat het afweten?
Bij mijn weten had je al eens dezelfde TT gebruikt
Dat laatste ben ik wel met je eensquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Muah, als ik kijk naar jouw laatste TT kon ik hem blanco laten, dan was ie nog beter geweest..
Daarnaast is een beetje defensiegerelateerde titel nooit weg..
Ik snap niet dat het automatisch geen nieuw serie-numer aanmaakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:14 schreef Rave_NL het volgende:
Het nummer is ook verkeerd zie ik..
Mod, maak er maar
[DEF] SC#237 Met de bakken popcorn in de aanslag
van.
Doet het wel, als degene die de nieuwe maakt het zelf niet verklootquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het automatisch geen nieuw serie-numer aanmaakt.
Dat klopt niet. Had de laatste aangemaakt met die knop onderin, nummer werd niet veranderd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Doet het wel, als degene die de nieuwe maakt het zelf niet verkloot![]()
Dan is fok gewoon kut, sorry ravequote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Had de laatste aangemaakt met die knop onderin, nummer werd niet veranderd.
Ik weet niet waar dat dan aan zou kunnen liggen, maar goed.quote:
werkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Trouwens, mensen nog met plannen voor het weekeind?
Ja, ja. We weten ondertussen wel dat je zielig bent.quote:
Ik mag dat!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, ja. We weten ondertussen wel dat je zielig bent.
Om 1 uurquote:
Ja halloquote:
quote:
Nee, dooie mus.quote:
Niet nieuwsgierig hoe ik het weet?quote:
Pfff praat me er niet van...!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, ja. We weten ondertussen wel dat je zielig bent.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:55 schreef Rave_NL het volgende:
Oké.. Welke DEFfer is dit??
http://www.facebook.com/profile.php?=743264506
Wat een oerlijke vent zegquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:55 schreef Rave_NL het volgende:
Oké.. Welke DEFfer is dit??
http://www.facebook.com/profile.php?=743264506
Lijkt mij van niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:09 schreef hoogvlieger het volgende:
And proud of it.
Maareh.. is het echt nodig dat er een link naar mn fb op hier op Fok komt?
Haha ik snap m al, rave troll die je bent ookquote:
De lulquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:20 schreef Maitje het volgende:
Meneertje Rave dacht grappig te zijn om een link neer te knallen. Als je er op klikt zie je je eigen profiel.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:27 schreef Lotusss het volgende:
Voor de trollers: de link linkt naar je EIGEN facebook account
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:20 schreef Maitje het volgende:
Meneertje Rave dacht grappig te zijn om een link neer te knallen. Als je er op klikt zie je je eigen profiel.
Ik vond hem eigenlijk wel geinigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:27 schreef Lotusss het volgende:
Voor de trollers: de link linkt naar je EIGEN facebook account
Dus jij laat je laptop en geld op een plek liggen waar iedereen kan komen? Doe dan de deur op slot als je weg gaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:32 schreef m.k het volgende:
Zo net ff een paar onbeschofte honden het pand uit gewerkt![]()
Klanten vinden het tegenwoordig geheel normaal om een dichte deur open te doen terwijl er niemand van het bedrijf in de buurt is. En dan vervolgens ook achter de balie te gaan kijken. Waar mijn laptop en al het geld ligt.
Nee want ik kende het geintje (helaas voor jou) al!quote:
Ja schijnbaar is dat nodig tegenwoordig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jij laat je laptop en geld op een plek liggen waar iedereen kan komen? Doe dan de deur op slot als je weg gaat.
En dat wist je nog niet!?quote:
Potver, scrollede uit nieuwsgierigheid es ff door de sc, en kwam die link tegen. Zeker dat ik ff schrokquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:40 schreef Mar-K het volgende:
[..]
Potver, scrollede uit nieuwsgierigheid es ff door de sc, en kwam die link tegen. Zeker dat ik ff schrok
Hebben we nog nooit gehad, onze deur is dan ook niet zomaar een deur. Daar moet je echt wel ff moeite voor doen wil je die open krijgen.quote:
Mja, Rave_NL...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:40 schreef Mar-K het volgende:
[..]
Potver, scrollede uit nieuwsgierigheid es ff door de sc, en kwam die link tegen. Zeker dat ik ff schrok
Met jouw DM zat ik me al ff achter de oren te krabbenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:42 schreef Mar-K het volgende:
[..]
Thnx! Denk ik hier vaker ga gekomen dit zomerverlof
The losersquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Iemand een idee voor een leuke actie-film?
Snap ik, las hem net even terug, en hij was ook vrij vaag! Gelukkig paniek om niks!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met jouw DM zat ik me al ff achter de oren te krabben
Welkom btw, vonkentrekker? Waarzo?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:48 schreef Mar-K het volgende:
[..]
Snap ik, las hem net even terug, en hij was ook vrij vaag! Gelukkig paniek om niks!
Bud Spencer en Terence Hill.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Iemand een idee voor een leuke actie-film?
Vonkenboer, ofwel Elektromonteur bij de KM.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Welkom btw, vonkentrekker? Waarzo?
KM was me duidelijk gezien je avatarquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:52 schreef Mar-K het volgende:
[..]
Vonkenboer, ofwel Elektromonteur bij de KM.
Haha okee, zit op een van de Grote Groot Bovenwatereenheden!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
KM was me duidelijk gezien je avatar
meid tochquote:
Groot? Dat moet dan wel de Hr Ms Urania zijn. Groter heeft de KM haast niet meer.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:02 schreef Mar-K het volgende:
[..]
Haha okee, zit op een van de Grote Groot Bovenwatereenheden!
Nou ja, ik moet zeggen, dat wanneer toch alle 4 opv's in de vaarten komen, de KM er genadig vanaf komt! (Met betrekking tot de bezuinigingen dan he!) Dus er zijn nog wel wat grote boten!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Groot? Dat moet dan wel de Hr Ms Urania zijn. Groter heeft de KM haast niet meer.
Dat is zeker lachen.quote:
Nee, eigenlijk niet. Maar als jij die pannekoek van de kmar was die erbij zat. Wil je dan echt zoooo graag officier worden?quote:
Jij gaat dus bij de politie?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Maar als jij die pannekoek van de kmar was die erbij zat. Wil je dan echt zoooo graag officier worden?
Politie? Waarom zou de KMar daar dan bij betrokken zijn?quote:
Dat moet even iemand anders uitleggen...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Politie? Waarom zou de KMar daar dan bij betrokken zijn?
Uh nee? Wil graag collega worden van C4quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:28 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat moet even iemand anders uitleggen...
Als je dat weet verdien je een functie bij een geheime dienst. Dit nieuws is 20 minuten oud.quote:
ah ok, dan sluit ik me aan bij Vinzorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je dat weet verdien je een functie bij een geheime dienst. Dit nieuws is 20 minuten oud.
Yep, maar volgens de "experts" in NWS kan een autobom nooit de oorzaak van de schade zijn.quote:
16:33 nl2quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:27 schreef Esses het volgende:
journaal 24, om 16:30 uur, extra journaal ivm explosies Oslo
Nope, overduidelijk door chemtrails.. Sowieso..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep, maar volgens de "experts" in NWS kan een autobom nooit de oorzaak van de schade zijn.
Of HAARP natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, overduidelijk door chemtrails.. Sowieso..
Die sanches is echt niet goed bij zijn hoofdquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:36 schreef THEFXR het volgende:
Is dit weer gedaan om ze politiek over de streep te trekken? het ruikt naar een false flag ops!
Alles wat knalt is false flag ops tochquote:
Elke user uit BNW of TRU moet nu wel met een harde pik of een natte doos dat topic volgen.quote:
Mja twitterquote:RT @cfklebergtt: Police stop reporter of #Norway's Aftenposten: "because there are still two bombs that we don't know where they are." #Oslo
he hequote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:09 schreef shameonyou het volgende:
NAVO flaseflag aanval.
De eerste van vele te komen om de publieke opinie af te leiden van de massale oorlogs misdaden die NAVO en NAVO-rebellen gepleegd hebben in Libye.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow, dan heb ik het even verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Uh nee? Wil graag collega worden van C4
Alleen weer een pak papierwerk...
Truste!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:31 schreef Cobra4 het volgende:
Pauze op CNN. Kan ik mooi gaan maffen. Tot 2300.
Tot laters schatquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:31 schreef Cobra4 het volgende:
Pauze op CNN. Kan ik mooi gaan maffen. Tot 2300.
Dat soort gasten sporen gewoon niet. Zien zelfs in een vlieg nog een complot.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:15 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik wist het..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen ik nog in de schoolbanken zat zat jij net in de luiersquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Volgens mij werden ze nog Lappen genoemd toen jij op school zat
Ik wist het ook niet en ik ben niet zoveel ouder dan jij....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Volgens mij werden ze nog Lappen genoemd toen jij op school zat
quote:
Jij bent uit de tijd van "de school van meester Brabbelaar"?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
Ben degelijk opgevoed, goede educatie ondergaan, maar dat woord werd in de aardrijkskunde lessen, laat staan geschiedenislessen nooit genoemd. Waren gewoon "Lappen".
Toen moesten we idd nog meester en juffrouw zeggen ja. Meester Brabbelaar heb ik althans nooit gekend.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:02 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij bent uit de tijd van "de school van meester Brabbelaar"?
Google is your friend.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toen moesten we idd nog meester en juffrouw zeggen ja. Meester Brabbelaar heb ik althans nooit gekend.
Wij zeiden meneer en mevrouw, en nu?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toen moesten we idd nog meester en juffrouw zeggen ja. Meester Brabbelaar heb ik althans nooit gekend.
Google misbruik ik vaak om iets op te zoeken, en het is prima, maar niet alles is daar te vinden.quote:
Ligt vaak aan de leraar zelf, op gegeven moment moest ik bijv sgten bij de voornaam noemen, dacht t niet hea, gewoon sgt bij mijquote:
Dat hangt er maar net vanaf. Kleine hechte groepen spreekt men elkaar gewoon bij de voornaam. Indien het grotere geheel erbij komt kijken dan is het aanspreken bij rang.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:41 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Ligt vaak aan de leraar zelf, op gegeven moment moest ik bijv sgten bij de voornaam noemen, dacht t niet hea, gewoon sgt bij mij
Zo zou t wel moeten zijn ja, jammer genoeg snappen heel veel mensen dat niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net vanaf. Kleine hechte groepen spreekt men elkaar gewoon bij de voornaam. Indien het grotere geheel erbij komt kijken dan is het aanspreken bij rang.
Veel te vroeg jijquote:
Correct.quote:
Ben je niet lekker?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:01 schreef EllaN het volgende:
Ik lig in bed met een tafeltje fruit en groenten naast me.. Hopelijk krijg ik een nog een beetje wat binnen vandaag.
Kat naar een Russische dictator vernoemenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:37 schreef Lotusss het volgende:
Wij HADDEN een tv op de slaapkamer... Eergisteren was katertje Stalin dusdanig geconcentreerd op muggenjacht dat hij de flatscreen van de kast af liet flikkeren...
Daarentegen wel beter voor mijn slaappatroon.
Ik ben nu wel benieuwdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
Wacht maar tot je de naam van haar andere kat hoort.
Wilde eigenlijk 2 katertjes en de ander dan Lenin noemen. Maar er kwam een lief poesje op me af in het asiel toen ik ze uitzocht, dus heb ik haar Leena genoemdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kat naar een Russische dictator vernoemen
Verse groentesoep met balletjes! Knap ik altijd van op!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:46 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik ben altijd lekker![]()
, maar ziek inderdaad
.
Soep met ballenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Verse groentesoep met balletjes! Knap ik altijd van op!
Staat morgen op het menuquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Verse groentesoep met balletjes! Knap ik altijd van op!
Omdat het kan! En ondanks dat het een homo-held op sokken is, past het toch bij hem!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:47 schreef Nibb-it het volgende:
Ik ben wel benieuwd waarom je je huisdier naar een massamoordende dictator noemt?
Je kat heeft een snor?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Omdat het kan! En ondanks dat het een homo-held op sokken is, past het toch bij hem!
Haha.. ach, dan ben je in ieder geval origineel bezig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:55 schreef Lotusss het volgende:
Als andere poezels mij uitgekozen hadden in het asiel, dan zou ik er wellicht eentje Franco genoemd hebben, of Ghengis! Ja serieus.
Nee maar hij is wel grijs met zwarte strepen (Stalin betekent ook "man van staal")quote:
http://www.flixya.com/files-photo/L/e/b/LebowskisCorner12250.jpgquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee maar hij is wel grijs met zwarte strepen (Stalin betekent ook "man van staal")
quote:
Ja, kijk maar naar wat er in Alphen gebeurde. Gekken genoeg op deze aardkloot.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:16 schreef leovanw het volgende:
een naar voorgevoel zegt me dat ook wij hier in NLD niet ver verwijderd zijn van zo'n drama
Tja, iets met een kalf en een put..........quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:21 schreef leovanw het volgende:
Oh nee, dat kost iets en daar wil BV NLD niet aan....
vast welquote:Op zaterdag 23 juli 2011 06:38 schreef Royyy het volgende:
Mooi dat Osama overhoop geschoten is, maar je kan het ook overdrijven![]()
[ link | afbeelding ]
Zouden er nu werkelijk mensen zijn die zoiets dragen?
Helaas jaquote:
Zeker in de VS,en dan helemaal in het zuiden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 06:38 schreef Royyy het volgende:
Mooi dat Osama overhoop geschoten is, maar je kan het ook overdrijven![]()
[ link | afbeelding ]
Zouden er nu werkelijk mensen zijn die zoiets dragen?
Geloof het ook wel ja.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw, Cobra, heb ik al verteld dat ik een nieuwe ring-tone op mijn mobieltje heb?
Smaken verschillen.....quote:
Jezus.. 91 doden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:35 schreef Cobra4 het volgende:
Foto's Niet voor mensen met tere zieltjes of zwakke magen.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)egen-de-foto-s.dhtml
Dat kan, maar neemt niet weg dat deze dader een gruwelijke daad heeft begaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:04 schreef Vortix het volgende:
Noorwegen zal wel te soft zijn geweest op de moslimzieltjes wat de dader betreft.
Las het ja. Nu ben ik totaal geen Wilders aanhanger, maar dit is toch echt wel veels te ver gezochtquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:15 schreef Nibb-it het volgende:
Die types die nu wilders de schuld geven
Oh absoluut, daar zijn we het helemaal over eens.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat kan, maar neemt niet weg dat deze dader een gruwelijke daad heeft begaan.
Ik ga me afvragen wat voor straf hem ten laste gelegd zal worden, Noorwegen kent nl. geen levenslang.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:19 schreef Vortix het volgende:
[..]
Oh absoluut, daar zijn we het helemaal over eens.
Maximumstraf in Noorwegen is 23 jaar las ik ergensquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga me afvragen wat voor straf hem ten laste gelegd zal worden, Noorwegen kent nl. geen levenslang.
quote:In onder meer Canada, Griekenland, Noorwegen, Portugal en Spanje bestaat een echte levenslange gevangenisstraf niet en wordt "levenslang" automatisch omgezet in een vast aantal jaren (respectievelijk 15, 20, 21, 25 en 30 jaar). In Canada is levenslang nooit meer dan 25 jaar maar blijft de verdachte wel automatisch voor de rest van zijn/haar leven onder controle staan.
Hebben ze in Noorwegen niet ook een vorm van TBS?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga me afvragen wat voor straf hem ten laste gelegd zal worden, Noorwegen kent nl. geen levenslang.
Dat zal vast, echter kan ik dat zo 1 2 3 niet vindenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hebben ze in Noorwegen niet ook een vorm van TBS?
Nee man, een mini nuke!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:41 schreef Nibb-it het volgende:
Volgens BNW moet Oslo wel een Tomahawk of Patriot geweest zijn
Je zou voor de grap eens moeten laten zien wat een Tomahawk daadwerkelijk met een gebouw doet...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:41 schreef Nibb-it het volgende:
Volgens BNW moet Oslo wel een Tomahawk of Patriot geweest zijn
Correct.....quote:
Mwa, kan wel wat hebben, maar wil het gewoon niet zien. Ronduit respectloos dat dit soort foto's in de media verschijnen. Je kind zal er maar bij liggen of je man of je vrouw...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct.....
Mocht je een zwakke maag hebben, bekijk die foto's dan maar niet.
Wacht maar even met dat bericht. Nogsteeds een via via bericht van een berucht geruchten verspreider op Fok.quote:
Respectloos? Het laat de realiteit waar in wij leven zien. En op de meeste foto's is juist iets "moois" te zien. Wildvreemden die elkaar helpen als er stront aan de knikker is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mwa, kan wel wat hebben, maar wil het gewoon niet zien. Ronduit respectloos dat dit soort foto's in de media verschijnen. Je kind zal er maar bij liggen of je man of je vrouw...
"mogelijk hulp"quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:13 schreef Nibb-it het volgende:
Oh,
edit - BBC nu breaking met dat bericht
Snel kunnen filteren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:16 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat NWS topic is niks voor mij, wordt veel te veel geroepen
quote:Stel je voor je verstopt je in de wc, maar het is geen traditionele wc, maar een wc met een poepkamer onder, en een gat in de vloer naar de poepkamer. Je beslist om in de poepkamer te springen, en daar te verstoppen. Na afloop van het incident denkt denkt iedereen dat je in het water verdronken bent, en niemand komt je redden, en je gaat daar langzaam dood.
Schindlers list 2quote:
Geloof het nietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:33 schreef Thaboel het volgende:
Is er bekent wat voor wapens hij bij zich had?
Men spreekt over een pistool, geweer en hagelbuks. Geen bevestiging.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:33 schreef Thaboel het volgende:
Is er bekent wat voor wapens hij bij zich had?
Oke dankquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Men spreekt over een pistool, geweer en hagelbuks. Geen bevestiging.
Hu?quote:
Mooie rebound.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]?
Ik geloof niet dat bekend is wat voor wapens hij had, alleen geruchten.
Haha, sorry lig nog half te slapenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]?
Ik geloof niet dat bekend is wat voor wapens hij had, alleen geruchten.
elastiek?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Toch ook 2 a 3 per seconde lijkt mij. Dat vind ik behoorlijk snel. En met wat elastiek maak je er een automatisch wapen van.
Hij denkt dat als je de trekker naar achter blijft houden het wapen dan blijft vuren.quote:
Idd Want gewoon de trekker ingedrukt houden en dit ding blijft vuren!!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij denkt dat als je de trekker naar achter blijft houden het wapen dan blijft vuren.
Maar met elastiek?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:50 schreef Rave_NL het volgende:
Een glock volautomatisch maken was toch ook slechts een kwestie van 2/3 handelingen?
Ligt er ook maar net aan wat voor wapen het is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:53 schreef Rave_NL het volgende:
Nope, iets in de trant van veertjes verwijderen en een stukje ijzer ombuigen ofzo//
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |