Je hebt een schoolreisje uit de Bijlmer op bezoek?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:46 schreef m.k het volgende:
Het staat weer zwart van de klanten op mn werk
Nee t was sarcastischquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt een schoolreisje uit de Bijlmer op bezoek?
Owja... en ditquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeg Rave, je orginaliteit laat het afweten?
Bij mijn weten had je al eens dezelfde TT gebruikt
Is ie jarig?quote:
Muah, als ik kijk naar jouw laatste TT kon ik hem blanco laten, dan was ie nog beter geweest..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeg Rave, je orginaliteit laat het afweten?
Bij mijn weten had je al eens dezelfde TT gebruikt
Dat laatste ben ik wel met je eensquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Muah, als ik kijk naar jouw laatste TT kon ik hem blanco laten, dan was ie nog beter geweest..
Daarnaast is een beetje defensiegerelateerde titel nooit weg..
Ik snap niet dat het automatisch geen nieuw serie-numer aanmaakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:14 schreef Rave_NL het volgende:
Het nummer is ook verkeerd zie ik..
Mod, maak er maar
[DEF] SC#237 Met de bakken popcorn in de aanslag
van.
Doet het wel, als degene die de nieuwe maakt het zelf niet verklootquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het automatisch geen nieuw serie-numer aanmaakt.
Dat klopt niet. Had de laatste aangemaakt met die knop onderin, nummer werd niet veranderd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Doet het wel, als degene die de nieuwe maakt het zelf niet verkloot![]()
Dan is fok gewoon kut, sorry ravequote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Had de laatste aangemaakt met die knop onderin, nummer werd niet veranderd.
Ik weet niet waar dat dan aan zou kunnen liggen, maar goed.quote:
werkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Trouwens, mensen nog met plannen voor het weekeind?
Ja, ja. We weten ondertussen wel dat je zielig bent.quote:
Ik mag dat!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, ja. We weten ondertussen wel dat je zielig bent.
Om 1 uurquote:
Ja halloquote:
quote:
Nee, dooie mus.quote:
Niet nieuwsgierig hoe ik het weet?quote:
Pfff praat me er niet van...!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, ja. We weten ondertussen wel dat je zielig bent.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:55 schreef Rave_NL het volgende:
Oké.. Welke DEFfer is dit??
http://www.facebook.com/profile.php?=743264506
Wat een oerlijke vent zegquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:55 schreef Rave_NL het volgende:
Oké.. Welke DEFfer is dit??
http://www.facebook.com/profile.php?=743264506
Lijkt mij van niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:09 schreef hoogvlieger het volgende:
And proud of it.
Maareh.. is het echt nodig dat er een link naar mn fb op hier op Fok komt?
Haha ik snap m al, rave troll die je bent ookquote:
De lulquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:20 schreef Maitje het volgende:
Meneertje Rave dacht grappig te zijn om een link neer te knallen. Als je er op klikt zie je je eigen profiel.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:27 schreef Lotusss het volgende:
Voor de trollers: de link linkt naar je EIGEN facebook account
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:20 schreef Maitje het volgende:
Meneertje Rave dacht grappig te zijn om een link neer te knallen. Als je er op klikt zie je je eigen profiel.
Ik vond hem eigenlijk wel geinigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:27 schreef Lotusss het volgende:
Voor de trollers: de link linkt naar je EIGEN facebook account
Dus jij laat je laptop en geld op een plek liggen waar iedereen kan komen? Doe dan de deur op slot als je weg gaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:32 schreef m.k het volgende:
Zo net ff een paar onbeschofte honden het pand uit gewerkt![]()
Klanten vinden het tegenwoordig geheel normaal om een dichte deur open te doen terwijl er niemand van het bedrijf in de buurt is. En dan vervolgens ook achter de balie te gaan kijken. Waar mijn laptop en al het geld ligt.
Nee want ik kende het geintje (helaas voor jou) al!quote:
Ja schijnbaar is dat nodig tegenwoordig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jij laat je laptop en geld op een plek liggen waar iedereen kan komen? Doe dan de deur op slot als je weg gaat.
En dat wist je nog niet!?quote:
Potver, scrollede uit nieuwsgierigheid es ff door de sc, en kwam die link tegen. Zeker dat ik ff schrokquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:40 schreef Mar-K het volgende:
[..]
Potver, scrollede uit nieuwsgierigheid es ff door de sc, en kwam die link tegen. Zeker dat ik ff schrok
Hebben we nog nooit gehad, onze deur is dan ook niet zomaar een deur. Daar moet je echt wel ff moeite voor doen wil je die open krijgen.quote:
Mja, Rave_NL...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:40 schreef Mar-K het volgende:
[..]
Potver, scrollede uit nieuwsgierigheid es ff door de sc, en kwam die link tegen. Zeker dat ik ff schrok
Met jouw DM zat ik me al ff achter de oren te krabbenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:42 schreef Mar-K het volgende:
[..]
Thnx! Denk ik hier vaker ga gekomen dit zomerverlof
The losersquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Iemand een idee voor een leuke actie-film?
Snap ik, las hem net even terug, en hij was ook vrij vaag! Gelukkig paniek om niks!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met jouw DM zat ik me al ff achter de oren te krabben
Welkom btw, vonkentrekker? Waarzo?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:48 schreef Mar-K het volgende:
[..]
Snap ik, las hem net even terug, en hij was ook vrij vaag! Gelukkig paniek om niks!
Bud Spencer en Terence Hill.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Iemand een idee voor een leuke actie-film?
Vonkenboer, ofwel Elektromonteur bij de KM.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Welkom btw, vonkentrekker? Waarzo?
KM was me duidelijk gezien je avatarquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:52 schreef Mar-K het volgende:
[..]
Vonkenboer, ofwel Elektromonteur bij de KM.
Haha okee, zit op een van de Grote Groot Bovenwatereenheden!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
KM was me duidelijk gezien je avatar
meid tochquote:
Groot? Dat moet dan wel de Hr Ms Urania zijn. Groter heeft de KM haast niet meer.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:02 schreef Mar-K het volgende:
[..]
Haha okee, zit op een van de Grote Groot Bovenwatereenheden!
Nou ja, ik moet zeggen, dat wanneer toch alle 4 opv's in de vaarten komen, de KM er genadig vanaf komt! (Met betrekking tot de bezuinigingen dan he!) Dus er zijn nog wel wat grote boten!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Groot? Dat moet dan wel de Hr Ms Urania zijn. Groter heeft de KM haast niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |