Je hebt een schoolreisje uit de Bijlmer op bezoek?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:46 schreef m.k het volgende:
Het staat weer zwart van de klanten op mn werk
Nee t was sarcastischquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt een schoolreisje uit de Bijlmer op bezoek?
Owja... en ditquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeg Rave, je orginaliteit laat het afweten?
Bij mijn weten had je al eens dezelfde TT gebruikt
Is ie jarig?quote:
Muah, als ik kijk naar jouw laatste TT kon ik hem blanco laten, dan was ie nog beter geweest..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeg Rave, je orginaliteit laat het afweten?
Bij mijn weten had je al eens dezelfde TT gebruikt
Dat laatste ben ik wel met je eensquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Muah, als ik kijk naar jouw laatste TT kon ik hem blanco laten, dan was ie nog beter geweest..
Daarnaast is een beetje defensiegerelateerde titel nooit weg..
Ik snap niet dat het automatisch geen nieuw serie-numer aanmaakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:14 schreef Rave_NL het volgende:
Het nummer is ook verkeerd zie ik..
Mod, maak er maar
[DEF] SC#237 Met de bakken popcorn in de aanslag
van.
Doet het wel, als degene die de nieuwe maakt het zelf niet verklootquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het automatisch geen nieuw serie-numer aanmaakt.
Dat klopt niet. Had de laatste aangemaakt met die knop onderin, nummer werd niet veranderd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Doet het wel, als degene die de nieuwe maakt het zelf niet verkloot![]()
Dan is fok gewoon kut, sorry ravequote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Had de laatste aangemaakt met die knop onderin, nummer werd niet veranderd.
Ik weet niet waar dat dan aan zou kunnen liggen, maar goed.quote:
werkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Trouwens, mensen nog met plannen voor het weekeind?
Ja, ja. We weten ondertussen wel dat je zielig bent.quote:
Ik mag dat!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, ja. We weten ondertussen wel dat je zielig bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |