SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:34 schreef Kaasrol het volgende:
Ik bied ¤139
JA TOCH
STOP EENS MET EDITEN HIERONDER
quote:
Ik maar louter mooie TT'squote:
Pesto-Mozzarella chipsquote:
quote:
quote:
oquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi zwart is niet lelijk.
fapfapfapquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu pic met jouw face.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ren meteen naar het treinstation.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ik heb uitdeelzakjesHeb ook naturel. KOM MAAR NAAR TANTE KB.
!
Onverzorgde nagelsquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je moet nu wel je nagels knippen hoor R_R ze worden langer dan mijn nagels.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ren meteen naar het treinstation..
Op dit uur?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:41 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga een bammetjen met chocopasta smeren
omg die ene jongen die ik net zag gaat nu een bammetje met chocopasta smerenquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:41 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga een bammetjen met chocopasta smeren
Ja, ik heb als lunch maar 2 croissantjes opquote:
Heb je gelijk in ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je moet nu wel je nagels knippen hoor R_R ze worden langer dan mijn nagels.
Wat ongezond zeg.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, ik heb als lunch maar 2 croissantjes op
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg die ene jongen die ik net zag gaat nu een bammetje met chocopasta smeren![]()
![]()
geil
Kan gebeuren maakt niet uit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je gelijk in ja.
Maarja, vakantie, lui, alles. Dan vergeetje dat soort dingen.
Gewoon roomboterquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:42 schreef Etsu het volgende:
welke had je genomen trouwens, kaasrolletje?
HATEN OP MIJN HAM KAAS CROISSANTSquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gewoon roomboter
De ham-kaas van de appie hebben zurige ham
Daar val je niet echt van af, toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga zo dik worden in Verweggistan.Of nee wacht niet, Ramadan alles.
APPIE HAM KAAS CROISSANTSquote:
Ik zal ze vanavond wel even knippen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kan gebeuren maakt niet uit.
Ah, een echte `kenner`.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gewoon roomboter
De ham-kaas van de appie hebben zurige ham
Nee kut. Dan eten we 's avonds lekker vettig alles oh nomnomnom.quote:
Gemig.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee kut. Dan eten we 's avonds lekker vettig alles oh nomnomnom.
Maar twee jaar geleden toen we daar waren: 's ochtends vettig ontbijt, 's middags rijst met vlees (12 uur), rond 3 uur weer warm eten, rond zes uur, 's avonds om 9 uur weer eten. En dan om 12 uur ook nog
Godver.
Appie croissants zijn jaren mijn lunch geweest hoorquote:
Wtfquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee kut. Dan eten we 's avonds lekker vettig alles oh nomnomnom.
Maar twee jaar geleden toen we daar waren: 's ochtends vettig ontbijt, 's middags rijst met vlees (12 uur), rond 3 uur weer warm eten, rond zes uur, 's avonds om 9 uur weer eten. En dan om 12 uur ook nog
Godver.
Echt niet meer normaal.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is echt zo, godver, als je die familie ziet. Gelukkig zijn ze niet allemaal dik.
Zij wel blijkbaar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt niet meer normaal.
Dat krijg je toch allemaal niet weggewerkt?!
La3na-llahiquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is echt zo, godver, als je die familie ziet. Gelukkig zijn ze niet allemaal dik.
Op een gegeven moment kan ik niet meer inderdaad.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt niet meer normaal.
Dat krijg je toch allemaal niet weggewerkt?!
Kater.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
's Ochtends vettig ontbijt is gewoon echt niet te doen.
Nooit beweerd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:51 schreef Etsu het volgende:
Jongens, vanmorgen las ik in Sp!ts mijn horoscoop: 'Je hebt op het werk enkele interessante ontmoetingen vandaag'.
Mensen die beweren dat horoscoop onzin is______!!!!!!1
Oh.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:52 schreef Dastan het volgende:
Ik las vrijdag in de Metro dat ik compliment zou krijgen.
Nou, helemaal niet gekregen die dag.
De dag is nog niet voorbij.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:52 schreef Dastan het volgende:
Ik las vrijdag in de Metro dat ik compliment zou krijgen.
Nou, helemaal niet gekregen die dag.
Oh.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
DAT HEEFT HIJ GEWOON OP HET LAATST GEWIJZIGD DIT DAT
Serieus?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:51 schreef Etsu het volgende:
Jongens, vanmorgen las ik in Sp!ts mijn horoscoop: 'Je hebt op het werk enkele interessante ontmoetingen vandaag'.
Mensen die beweren dat horoscoop onzin is______!!!!!!1
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:55 schreef Dastan het volgende:
Ik heb helemaal niets gewijzigd lamlullen
Die strips. Godverdoriequote:Op donderdag 21 juli 2011 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje onduidelijk, maar kijk bij weegschaal, 1ste zin.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje onduidelijk, maar kijk bij weegschaal, 1ste zin.
Wat is dezequote:Op donderdag 21 juli 2011 14:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens waar dit van is?
Youtubequote:Helaas. Op basis van de ontvangen gegevens kunnen we je niet registreren voor YouTube.com.
Waarom kijk je daar naar?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens waar dit van is?
Ik vond die je net stuurde best oke.quote:
Stond in het Ditisjan fantopicquote:
Mensen die het niet zien.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Stond in het Ditisjan fantopic
Volgens mij zit er een grap achter, maar ik snap hem niet
Je blijft me verbazen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vond die je net stuurde best oke.
Nee ik ga niet happen, jij ziet het ook nietquote:
Jawel, moet je wel eerst Roel en Eline kennen. Dan begrijp je dit ook wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee ik ga niet happen, jij ziet het ook niet
Roel en Elinequote:Op donderdag 21 juli 2011 15:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jawel, moet je wel eerst Roel en Eline kennen. Dan begrijp je dit ook wel.
Hij blijft leuk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Roel en Eline in je topic.
Hij lijkt op mijn neefquote:
Dat vermelden maakt het er meestal niet interessanter op.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:18 schreef Kaasrol het volgende:
to-pic-killllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
afspreken dit dat.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kut ik ga de pabo missen wel. Mn lieve klasgenootjes alles. De leuke events met leuke liedjes en spellen doen en alles.
hm dat is wel zielig jaquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kut ik ga de pabo missen wel. Mn lieve klasgenootjes alles. De leuke events met leuke liedjes en spellen doen en alles.
Mja moet wel. Ik en een vriendin hebben een To-Eat-List gemaakt met allemaal hippe tentjes enzo waar we gaan eten enzo.quote:
Ik moet een beetje huilen wel.quote:
Bazennummer.quote:
lolquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo'n leuke klas zal ik nooit meer krijgen denk ik.![]()
[/emo]
nee garpjequote:Op donderdag 21 juli 2011 15:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom lol? Ik heb intens verdriet en dan doe je zo, zemmel.
Laat haar maar haar emotionele moment hebben, komt wel goed.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Intens verdriet omdat je je klas gaat missen.Het is de basisschool niet.
Ik vind het een beetje overdreven, maar goed.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laat haar maar haar emotionele moment hebben, komt wel goed.
Beetje overdrijven toch.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Intens verdriet omdat je je klas gaat missen.Het is de basisschool niet.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje overdreven, maar goed.
Mwhehe, toeval.quote:
SIEN JULLI SPELVAUTEN?quote:Hoi lieve klasgenootjes,
Afgelopen maandag heb ik dé brief gekregen, ik heb dit jaar niet gehaald. Wij moesten de eerste drie perioden 30 punten hebben, ik had er maar 28,5. Ik dacht, nou dan mail ik de examencommissie, maar wat blijkt: die zijn tot 23 augustus gesloten ofzo.
De herkansingen van de vakdossiers zijn 22 augustus. En omdat de examencommissie niks meer stuurt en ik zo geen zekerheid heb of ik wel door mag gaan of niet, heb ik besloten om er maar niet verder mee te gaan.
Wat ik volgend jaar ga doen, ik heb geen flauw idee nog... Vooral omdat ik het pas gehoord heb, ik had dit echt niet verwacht. Aankomende zondag ga ik al op vakantie, dus al schrijf ik me ergens in, dan kan ik al die formulieren e.d. niet invullen.
Ik heb ook nog heel veel boeken hier thuis, dus als je nog een boek mist, ik heb die waarschijnlijk nog in perfecte staat.
Ik wens jullie heel veel sterkte en succes de komende jaren van de pabo!
Liefs,
KB.
Nee, ziet er wel goed uit.quote:
Lekker neutraal ook wel toch? Alsof het me niks doet allemaal.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, ziet er wel goed uit.
Ja, prima.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker neutraal ook wel toch? Alsof het me niks doet allemaal.
dat toch?quote:Ik heb ook nog heel veel boeken hier thuis, dus als je nog een boek mist, ik heb die waarschijnlijk nog in perfecte staat.
Nee, maar er staat nergens "die boek". Er staat wel "die". Als je iemand wil verbeteren, moet je wel iets specifieker zijn.quote:
JA DIT DUS ALLESquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, maar er staat nergens "die boek". Er staat wel "die". Als je iemand wil verbeteren, moet je wel iets specifieker zijn.
Ja, laten we alles lekker VOLGENS PROTOCOL DOEN LEKKERquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, maar er staat nergens "die boek". Er staat wel "die". Als je iemand wil verbeteren, moet je wel iets specifieker zijn.
en dit jaquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is godverdomme voor haar klasgenootjes.
JA. HET IS VERDOMME EEN BRIEF VOOR KLASGENOOTJES NIET VOOR DE MINISTER PRESIDENT OUWEquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, laten we alles lekker VOLGENS PROTOCOL DOEN LEKKER
HET IS VERDOMME TOCH ONGEPAST ALS ZE HAAR TAALTOETS GEHAALD HEEFT EN ZO´N BRIEF MET ZULKE NIET-STORENDE FOUTEN STUURTquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
JA. HET IS VERDOMME EEN BRIEF VOOR KLASGENOOTJES NIET VOOR DE MINISTER PRESIDENT OUWE
Zij vraagt of er spelfouten in zitten. Ik zeg dat het niet `de boek`, `die boek`, `boek die`, of een van alle andere combinaties is. Ik gaf gewoon antwoord, bitch.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
JA. HET IS VERDOMME EEN BRIEF VOOR KLASGENOOTJES NIET VOOR DE MINISTER PRESIDENT OUWE
Mij kan het aan mijn reet roesten, maar goed.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
HET IS VERDOMME TOCH ONGEPAST ALS ZE HAAR TAALTOETS GEHAALD HEEFT EN ZO´N BRIEF MET ZULKE NIET-STORENDE FOUTEN STUURT
Pics dat het aan jouw reet roest.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mij kan het aan mijn reet roesten, maar goed.
Weet ik wel, maar jij begint over protocol dit dat.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zij vraagt of er spelfouten in zitten. Ik zeg dat het niet `de boek`, `die boek`, `boek die`, of een van alle andere combinaties is.
PASTAquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja ik ga mn naam niet hier zetten
Ja, omdat ik blijkbaar op een heel saaie, correcte manier antwoord moet geven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar jij begint over protocol dit dat.
Ja, dat is prettig.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, omdat ik blijkbaar op een heel saaie, correcte manier antwoord moet geven.
wel KB veranderd naar je echte naam he?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nou oke gwn verstuurd ik zit toch niet meer op de pabo dus fuck het
NOU JAquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
KUTquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
wel KB veranderd naar je echte naam he?
Goedzo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat nou ook weer niet.quote:
Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet.
Ik kan niet helpen dat jij dom bentquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Jongen Ruben kan echt niet normaal uitleggen.
Ik weet alles.quote:
Wie weet had ik dat ook wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
onwaar, anders had je 0 fouten vanmorgen
over zoiets liegenquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie weet had ik dat ook wel.
Sterf homo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:47 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik kan niet helpen dat jij dom bent![]()
![]()
Niet mis mee.quote:
Wie is ruben?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, alleen homo met Ruben dit dat.
Vervelend, Alzheimer.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:52 schreef Etsu het volgende:
ik wilde iets zeggen maar ben het vergeten
`dan zal het wel niet belangrijk zijn geweest`.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:52 schreef Etsu het volgende:
ik wilde iets zeggen maar ben het vergeten
Zal Dastan wel zijn geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:52 schreef Renesite het volgende:
Ik hoorde ergens een lama schijten. Maar wie wat waar weet ik niet.
strontjequote:
Chocolade muffins?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:52 schreef Etsu het volgende:
oja, HEROraad eens wat mijn moeder heeft gekocht
Nee.quote:
Jij begeeft je op glad ijs beste jongen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:53 schreef Dastan het volgende:
Kun je dat ook niet verbieden, Renesite? Aangezien je nog meer verbiedt dan Hitler.
BOHquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
En dan 2 bakken vol.
Jij baggert meer dan een handvol sc'ers uit dit topic samen. Mij incluis.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij begeeft je op glad ijs beste jongen.
Terechte klacht.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij baggert meer dan een handvol sc'ers uit dit topic samen. Mij incluis.
Hele terechte klacht.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij vergelijkt me met Hitler. Nu nog een tegenargument van jouw kant.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
De moderators zijn ook grof in hun mond (lees: motorbloempje), dat moeten wij maar accepteren?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij vergelijkt me met Hitler. Nu nog een tegenargument van jouw kant.
Ik vergeleek jou helemaal niet met Hitler. Ik schreef dat je meer verbiedt dan Hitler.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat je net zoveel verbiedt als Hitler, totaal iets anders. Selectief lezen is natuurlijk makkelijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Precies. Weer zo'n miscommunicatie. En daar kreeg ik een ban voor verdomme.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vergeleek jou helemaal niet met Hitler. Ik schreef dat je meer verbiedt dan Hitler.
En daarom zeg ik dat je je begeeft op glad ijs.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vergeleek jou helemaal niet met Hitler. Ik schreef dat je meer verbiedt dan Hitler.
Oké. Zal wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
En daarom zeg ik dat je je begeeft op glad ijs.
Ja, idd, wat een onzin weer.quote:
Moet je niet zo'n leuke jongen zijnquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:58 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik pak 1x een colaatje en dan komt ik terug BOEM 500 posts erbij
achquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:58 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik pak 1x een colaatje en dan komt ik terug BOEM 500 posts erbij
Ik zaterdag. Man wat zal het gepeupel blij zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:59 schreef strontboer het volgende:
hihi ik ga morgen lekker op vakantie
Weg van mijquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:59 schreef strontboer het volgende:
hihi ik ga morgen lekker op vakantie
En wanneer gaat motorbloempje?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zaterdag. Man wat zal het gepeupel blij zijn.
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zaterdag. Man wat zal het gepeupel blij zijn.
Eindelijk rustquote:
Jij bent bang voor authoriteit hequote:
Iedereen gaat weg van mij, wat is dezen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
Waar gaat de reis naartoe?
[..]
Eindelijk rust![]()
Grapje Suus![]()
Nee, ik vind jullie alleen irritant met jullie autoriteit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent bang voor authoriteit he![]()
*geeft Etsu een knuffel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kroatië.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
Waar gaat de reis naartoe?
[..]
Eindelijk rust![]()
Grapje Suus![]()
ik ben er de godganse vakantiequote:Op donderdag 21 juli 2011 16:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Iedereen gaat weg van mij, wat is dezen.
Zal ze blij mee zijn.quote:
Oke, gelukkig jeej.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:01 schreef Etsu het volgende:
Hero, ik zou jou nooit willen, durven en kunnen verlaten.
Alsof ik op het wereldweb gebruikers `aardig` of `onaardig` vind.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja maar jij vindt mij niet aardig, dus wat heb ik daar aan?
En ik weet bij god niet wat ik fout heb gedaan. In vredesnaam. Regeltjes beetje uitleggen en soms slowchat ik mee. Ik maak een grapje en hopla gelijk een stel mensen die in hun kruis gevat zijn for no reason. en Hopla, ik ben nog erger dan Hitler en blablabla.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik vind jullie alleen irritant met jullie autoriteit.
Aparte kijk op de zaken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
En ik weet bij god niet wat ik fout heb gedaan. In vredesnaam. Regeltjes beetje uitleggen en soms slowchat ik mee. Ik maak een grapje en hopla gelijk een stel mensen die in hun kruis gevat zijn for no reason. en Hopla, ik ben nog erger dan Hitler en blablabla.
But whatever.
Irritant w /e, geef het beestje een naamquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof ik op het wereldweb gebruikers `aardig` of `onaardig` vind.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bohhh, behalve 1/2 augustus dan, de rest van de dagen is mijn volle aandacht voor JOUUUUU(8)
niet op ingaan, doe ik ook niet (meer).quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aparte kijk op de zaken.
Nou, ook niet zozeer. Soms een beetje een vreemde kijk op bepaalde zaken, dat is alles.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Irritante, geef het beestje een naam
Maar dat heb jij ook Dastannetje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, ook niet zozeer. Soms een beetje een vreemde kijk op bepaalde zaken, dat is alles.
Ligt aan mijn Brabo roots denk ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, ook niet zozeer. Soms een beetje een vreemde kijk op bepaalde zaken, dat is alles.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ligt aan mijn Brabo roots denk ik.
Zal ik dat ene topic bijhalen dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar dat is vanzelfsprekend.
Ja hoor, een hele normale kijk, ik doe altijd alsof ik een aparte kijk op dingen heb.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Alsof jij altijd een normale kijk op dingen hebt.
Jij bent een en al apart.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja hoor, een hele normale kijk, ik doe altijd alsof ik een aparte kijk op dingen heb.
Zal wel weer te maken hebben met zuidelijke invloeden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja hoor, een hele normale kijk, ik doe altijd alsof ik een aparte kijk op dingen heb.
Oké, bedankt.quote:
Waarom sorry? Ik schaam mij niet voor mijn mening hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:05 schreef Etsu het volgende:
Mensen, check dit dan.
Handen wassen
Sorry Dastannetje
Nouja, dat iedereen dan nu weet hoe vies jij bent op dat gebied.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waarom sorry? Ik schaam mij niet voor mijn mening hoor.
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:06 schreef strontboer het volgende:
Dastan heeft wel gelijk hoorVolgens mij is het nog bewezen ook dat er op de kraan mega veel bacteriën zitten.
Hoezo? Ik ben geen spast die over zijn handen heen zeikt hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, dat iedereen dan nu weet hoe vies jij bent op dat gebied.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja flikker op wij hebben geen kraan in de wc. Ga niet telkens naar de keuken lopen om mijn handen te wassen, ik pis toch niet over m'n handen heen.
Jij weet duidelijk niet hoe meisjes plassen dan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:08 schreef Etsu het volgende:
[..]Maar meisjes plassen zittend. Voor de rest hoeft er niks meer gedaan worden. Jongens RAKEN het aan.
Ik weet neit, ik veeg mijn dingie wel altijd af na het plassen anders krijg je zo'n smerige vlek in je broekje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:08 schreef Etsu het volgende:
[..]Maar meisjes plassen zittend. Voor de rest hoeft er niks meer gedaan worden. Jongens RAKEN het aan.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet neit, ik veeg mijn dingie wel altijd af na het plassen anders krijg je zo'n smerige vlek in je broekje.
Raar he?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet hoe meisjes plassen dan.
Paar dagen geleden zei je nog dat je een Jood was. Joden hebben een besneden penis.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:09 schreef Dastan het volgende:
En daarbij raak ik enkel de voorhuid aan en die is gewoon schoon bij mij hoor.Weet niet hoe het bij jou zit.
Je hebt Joden en je hebt joden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paar dagen geleden zei je nog dat je een Jood was. Joden hebben een besneden penis.
Je hebt Lulverhalen en lulverhalen, dit is van allebei een beetje.quote:
Ik was serieus hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt Lulverhalen en lulverhalen, dit is van allebei een beetje.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:10 schreef Dastan het volgende:
Ik heb het in ieder geval niet als religie en m'n ouders ook niet, dus ik ben fijn onbesneden.
Zeg op z'n plat Helmonds dat ie de pleuris kan krijgen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Echt waarom moet ik altijd mijn vader wegbrengen.Gaat ie eerst wachten tot m'n moeder thuis is en daarna moet ik 'm wegbrengen?
Wtf.
Ik moest naar Erp, ik zeg ik weet niet waar dat is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeg op z'n plat Helmonds dat ie de pleuris kan krijgen.
Tomtom.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik moest naar Erp, ik zeg ik weet niet waar dat is.Zegt ie ik wel ik zeg JA IK MOET TOCH OOK NOG TERUG OFNIE
Alsof vrouwen daar mee om kunnen gaan.quote:
Vrouwenbash.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alsof vrouwen daar mee om kunnen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |