Dat vermelden maakt het er meestal niet interessanter op.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:18 schreef Kaasrol het volgende:
to-pic-killllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
afspreken dit dat.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kut ik ga de pabo missen wel. Mn lieve klasgenootjes alles. De leuke events met leuke liedjes en spellen doen en alles.
hm dat is wel zielig jaquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kut ik ga de pabo missen wel. Mn lieve klasgenootjes alles. De leuke events met leuke liedjes en spellen doen en alles.
Mja moet wel. Ik en een vriendin hebben een To-Eat-List gemaakt met allemaal hippe tentjes enzo waar we gaan eten enzo.quote:
Ik moet een beetje huilen wel.quote:
Bazennummer.quote:
lolquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo'n leuke klas zal ik nooit meer krijgen denk ik.![]()
[/emo]
nee garpjequote:Op donderdag 21 juli 2011 15:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom lol? Ik heb intens verdriet en dan doe je zo, zemmel.
Laat haar maar haar emotionele moment hebben, komt wel goed.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Intens verdriet omdat je je klas gaat missen.Het is de basisschool niet.
Ik vind het een beetje overdreven, maar goed.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laat haar maar haar emotionele moment hebben, komt wel goed.
Beetje overdrijven toch.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Intens verdriet omdat je je klas gaat missen.Het is de basisschool niet.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje overdreven, maar goed.
Mwhehe, toeval.quote:
SIEN JULLI SPELVAUTEN?quote:Hoi lieve klasgenootjes,
Afgelopen maandag heb ik dé brief gekregen, ik heb dit jaar niet gehaald. Wij moesten de eerste drie perioden 30 punten hebben, ik had er maar 28,5. Ik dacht, nou dan mail ik de examencommissie, maar wat blijkt: die zijn tot 23 augustus gesloten ofzo.
De herkansingen van de vakdossiers zijn 22 augustus. En omdat de examencommissie niks meer stuurt en ik zo geen zekerheid heb of ik wel door mag gaan of niet, heb ik besloten om er maar niet verder mee te gaan.
Wat ik volgend jaar ga doen, ik heb geen flauw idee nog... Vooral omdat ik het pas gehoord heb, ik had dit echt niet verwacht. Aankomende zondag ga ik al op vakantie, dus al schrijf ik me ergens in, dan kan ik al die formulieren e.d. niet invullen.
Ik heb ook nog heel veel boeken hier thuis, dus als je nog een boek mist, ik heb die waarschijnlijk nog in perfecte staat.
Ik wens jullie heel veel sterkte en succes de komende jaren van de pabo!
Liefs,
KB.
Nee, ziet er wel goed uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |