quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jezus ben je autist met al die kaartjes ofzo?
Het is ook een goed vloekwoord, maar ik bedoel meer dat Etus met brood werkt en dus in die context een broodmongool is. Verder mag je het gewoon altijd gebruiken hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, ik vond het wel een goed vloekwoord.
[..]
Teringjantje, echt hè.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen Etsu is een broodmongool.
Hoe weet je datquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij smaakt naar suikerwater.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hij bakt de croissantjes minder lekker dan die bij de appie in de binnenstad hier
JOUW HAAR FAPFAPquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:30 schreef Dastan het volgende:
Mijn portemonnee:
[ afbeelding ]
Pasjes vallen dus uit dat vakje:
[ afbeelding ]
Maar geld kan er nog wel in:
[ afbeelding ]
En ja, daar is tevens mijn treinkaartjesverzameling
[ afbeelding ]
Nee, eenpersoons.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is dat trouwens een tweepersoonsbed achter je? Met die planken zo? Die heb ik dan in het wit.
Ik bewaar ze ook gewoon hoor, ben te lui om alles weg te gooienquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:31 schreef Ezell het volgende:
Waarom heb je zo veel treinkaartjes in je portemonnee?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is ook een goed vloekwoord, maar ik bedoel meer dat Etus met brood werkt en dus in die context een broodmongool is. Verder mag je het gewoon altijd gebruiken hoor.
Oh, dan heb ik jouw bed maar dan in twee persoonsquote:
Ik ook. Alleen liggen ze ergens in mijn kamer..quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik bewaar ze ook gewoon hoor, ben te lui om alles weg te gooien
Heb ook nog bonnetjes uit 2006 ofzo erin zitten
Jezusquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik bewaar ze ook gewoon hoor, ben te lui om alles weg te gooien
Heb ook nog bonnetjes uit 2006 ofzo erin zitten
Ik 2, raak me aan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jezus![]()
Ik heb maar één treinkaartje.
20 euroquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Wil er hier iemand nog een PS3 kopen?
Jezus, jij biedt wel heel veel.quote:
pics met jouw hoofd erop.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het lijkt wel alsof ik heel rijk ben, ik heb echt ontzettend veel kleingeld en daardoor is mijn portemonnee erg dik geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |