En als het warm is? Houd je dan je jas aan?quote:
Slim, erg slim, dan raak je ook niets kwijt, gelukkig.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slim, erg slim, dan raak je ook niets kwijt, gelukkig.
Sorry schatje.quote:
Ik had een heel mooie uit Marokko. Wacht, maak wel een foto.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil ook een nieuwe voor Jan kopen, voor zijn verjaardag. Dus Dastan, als jij op portemonnee jacht gaat moet je even zeggen waar ze leuke mannenporto's hebben ok gr gr.
In een lederwinkel?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil ook een nieuwe voor Jan kopen, voor zijn verjaardag. Dus Dastan, als jij op portemonnee jacht gaat moet je even zeggen waar ze leuke mannenporto's hebben ok gr gr.
Wat?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
En als het warm is? Houd je dan je jas aan?
Als je geld in je jas zit, het is 25 graden, hoe neem je dan geld mee?quote:
kontzak.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als je geld in je jas zit, het is 25 graden, hoe neem je dan geld mee?
In zn BH.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
In m'n portemonnee. Alleen de pasjes vallen eruit. Het geld kan erin.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
In Lloret kun je ekte ekte D&G of Prada portomonnee's kopen voor 10 piek.quote:
Lekker alles los zo, valt er zo mooi uit.quote:
doe ik ook als ik moet werken en ik heb pauze.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Lekker alles los zo, valt er zo mooi uit.
Een winkel waar ze lederen dingen verkopen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is dat?
DAT IS KENKER DUUR.
had er een gekocht dan voor mij als kado jeweet souvenir dit dat allesquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Lloret kun je ekte ekte D&G of Prada portomonnee's kopen voor 10 piek.
Mooie lederen portemonnee in Rabat voor 40 dirham (minder dan vier euro).quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is dat?
DAT IS KENKER DUUR.
Jazeker mijn pa heeft er een in Turkije gekocht, prachtige portemonnee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Lloret kun je ekte ekte D&G of Prada portomonnee's kopen voor 10 piek.
JA MAAR DIE HEB JE NIETquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
In m'n portemonnee. Alleen de pasjes vallen eruit. Het geld kan erin.
Ik kom daar nooit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mooie lederen portemonnee in Rabat voor 40 dirham (minder dan vier euro).
Weet ik veel dat jij zo'n ding wil hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
had er een gekocht dan voor mij als kado jeweet souvenir dit dat alles
Ik ook niet.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
JA MAAR DIE HEB JE NIET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De pasjes dan
Pff.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
JA MAAR DIE HEB JE NIET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De pasjes dan
souvenirsirsrsir zijn altijd leukquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet ik veel dat jij zo'n ding wil hebben.
Jammerquote:
Tegen de tijd dat ik jou zie is het toch pas september ofzo, had ik hier al die tijd met een souvenir gezeten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
souvenirsirsrsir zijn altijd leuk
[..]
Jammer
stel je voor zegquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik jou zie is het toch pas september ofzo, had ik hier al die tijd met een souvenir gezeten.
Ja, dat was erg geweest.quote:
Ik doe alleen maar aan mini-meets. Ik hoef niet 20 personen in één keer te zien. Stel je voor dat ik genegeerd word.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:27 schreef Etsu het volgende:
Weer een mini-FOK!meet, maar nu tussen KB en R_R?
Dat zou wat zijn zeg.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar aan mini-meets. Ik hoef niet 20 personen in één keer te zien. Stel je voor dat ik genegeerd word.Of dat iedereen zich samenspant tegen mij.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar aan mini-meets. Ik hoef niet 20 personen in één keer te zien. Stel je voor dat ik genegeerd word.Of dat iedereen zich samenspant tegen mij.
Ja zeg meid stel je eens voor!quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SANDERquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Volgende week mini-meet tussen mij en Sander dit dat.
Oewwww.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, wij komende week misschien wel met Jordy.
Alleen Etsu is een broodmongool.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik zit hier echt mee en dan gaan jullie zo doen.
Broodmongolen.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik zit hier echt mee en dan gaan jullie zo doen.
Broodmongolen.
Oh, ik vond het wel een goed vloekwoord.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen Etsu is een broodmongool.
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen Etsu is een broodmongool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |