Dit boeiend vinden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:17 schreef Kaasrol het volgende:
[ afbeelding ]
Het is de 17e etappe, kijk de afdaling na Sestriéres dan
Ik zag het op Geenstijl, dat is toch fucking steilquote:
Wielrennen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik haat le TDF. Totaal niet boeiend.
Ja. Daarom Veghel.quote:
Ik zou niet met ze willen ruilen, echt nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Wtf kijk de klim die ze morgen hebben.
Anders kun je toch nog lenen van je ouders en dan overmaken met internetbankieren?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:19 schreef Dastan het volgende:
Gelukkig heb ik trouwens nog 60,- in contanten, anders kon ik de komende week niet eens iets betalen.
O ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Anders kun je toch nog lenen van je ouders en dan overmaken met internetbankieren?
Even serieus, neem een portemonnee, dan hoef je je pinpas én id niet verliezen en kan je je condooms ook erin doen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:19 schreef Dastan het volgende:
Gelukkig heb ik trouwens nog 60,- in contanten, anders kon ik de komende week niet eens iets betalen.
Ik heb een portemonnee, maar die is stuk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Even serieus, neem een portemonnee, dan hoef je je pinpas én id niet verliezen en kan je je condooms ook erin doen.
Nieuwe kopen (nog meer uitgeven hihihquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb een portemonnee, maar die is stuk.
En condooms heb ik toch niet.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:20 schreef Dastan het volgende:
Alhoewel. M'n moeder is met vakantie en m'n vader zou waarschijnlijk zeggen: 'Eigen schuld.'
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Koop dan een nieuwe ofzo, is toch niet handig om alles in je broekzak te bewarenquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
In m'n jas.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Koop dan een nieuwe ofzo, is toch niet handig om alles in je broekzak te bewaren
Ja, te duur hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nieuwe kopen (nog meer uitgeven hihih![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |