strontjequote:
Chocolade muffins?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:52 schreef Etsu het volgende:
oja, HEROraad eens wat mijn moeder heeft gekocht
Nee.quote:
Jij begeeft je op glad ijs beste jongen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:53 schreef Dastan het volgende:
Kun je dat ook niet verbieden, Renesite? Aangezien je nog meer verbiedt dan Hitler.
BOHquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
En dan 2 bakken vol.
Jij baggert meer dan een handvol sc'ers uit dit topic samen. Mij incluis.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij begeeft je op glad ijs beste jongen.
Terechte klacht.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij baggert meer dan een handvol sc'ers uit dit topic samen. Mij incluis.
Hele terechte klacht.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij vergelijkt me met Hitler. Nu nog een tegenargument van jouw kant.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
De moderators zijn ook grof in hun mond (lees: motorbloempje), dat moeten wij maar accepteren?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij vergelijkt me met Hitler. Nu nog een tegenargument van jouw kant.
Ik vergeleek jou helemaal niet met Hitler. Ik schreef dat je meer verbiedt dan Hitler.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat je net zoveel verbiedt als Hitler, totaal iets anders. Selectief lezen is natuurlijk makkelijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Precies. Weer zo'n miscommunicatie. En daar kreeg ik een ban voor verdomme.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vergeleek jou helemaal niet met Hitler. Ik schreef dat je meer verbiedt dan Hitler.
En daarom zeg ik dat je je begeeft op glad ijs.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vergeleek jou helemaal niet met Hitler. Ik schreef dat je meer verbiedt dan Hitler.
Oké. Zal wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
En daarom zeg ik dat je je begeeft op glad ijs.
Ja, idd, wat een onzin weer.quote:
Moet je niet zo'n leuke jongen zijnquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:58 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik pak 1x een colaatje en dan komt ik terug BOEM 500 posts erbij
achquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:58 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik pak 1x een colaatje en dan komt ik terug BOEM 500 posts erbij
Ik zaterdag. Man wat zal het gepeupel blij zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:59 schreef strontboer het volgende:
hihi ik ga morgen lekker op vakantie
Weg van mijquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:59 schreef strontboer het volgende:
hihi ik ga morgen lekker op vakantie
En wanneer gaat motorbloempje?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zaterdag. Man wat zal het gepeupel blij zijn.
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zaterdag. Man wat zal het gepeupel blij zijn.
Eindelijk rustquote:
Jij bent bang voor authoriteit hequote:
Iedereen gaat weg van mij, wat is dezen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
Waar gaat de reis naartoe?
[..]
Eindelijk rust![]()
Grapje Suus![]()
Nee, ik vind jullie alleen irritant met jullie autoriteit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent bang voor authoriteit he![]()
*geeft Etsu een knuffel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kroatië.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
Waar gaat de reis naartoe?
[..]
Eindelijk rust![]()
Grapje Suus![]()
ik ben er de godganse vakantiequote:Op donderdag 21 juli 2011 16:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Iedereen gaat weg van mij, wat is dezen.
Zal ze blij mee zijn.quote:
Oke, gelukkig jeej.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:01 schreef Etsu het volgende:
Hero, ik zou jou nooit willen, durven en kunnen verlaten.
Alsof ik op het wereldweb gebruikers `aardig` of `onaardig` vind.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja maar jij vindt mij niet aardig, dus wat heb ik daar aan?
En ik weet bij god niet wat ik fout heb gedaan. In vredesnaam. Regeltjes beetje uitleggen en soms slowchat ik mee. Ik maak een grapje en hopla gelijk een stel mensen die in hun kruis gevat zijn for no reason. en Hopla, ik ben nog erger dan Hitler en blablabla.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik vind jullie alleen irritant met jullie autoriteit.
Aparte kijk op de zaken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
En ik weet bij god niet wat ik fout heb gedaan. In vredesnaam. Regeltjes beetje uitleggen en soms slowchat ik mee. Ik maak een grapje en hopla gelijk een stel mensen die in hun kruis gevat zijn for no reason. en Hopla, ik ben nog erger dan Hitler en blablabla.
But whatever.
Irritant w /e, geef het beestje een naamquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof ik op het wereldweb gebruikers `aardig` of `onaardig` vind.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bohhh, behalve 1/2 augustus dan, de rest van de dagen is mijn volle aandacht voor JOUUUUU(8)
niet op ingaan, doe ik ook niet (meer).quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aparte kijk op de zaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |