Moet je niet zo'n leuke jongen zijnquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:58 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik pak 1x een colaatje en dan komt ik terug BOEM 500 posts erbij
achquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:58 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik pak 1x een colaatje en dan komt ik terug BOEM 500 posts erbij
Ik zaterdag. Man wat zal het gepeupel blij zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:59 schreef strontboer het volgende:
hihi ik ga morgen lekker op vakantie
Weg van mijquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:59 schreef strontboer het volgende:
hihi ik ga morgen lekker op vakantie
En wanneer gaat motorbloempje?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zaterdag. Man wat zal het gepeupel blij zijn.
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zaterdag. Man wat zal het gepeupel blij zijn.
Eindelijk rustquote:
Jij bent bang voor authoriteit hequote:
Iedereen gaat weg van mij, wat is dezen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
Waar gaat de reis naartoe?
[..]
Eindelijk rust![]()
Grapje Suus![]()
Nee, ik vind jullie alleen irritant met jullie autoriteit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent bang voor authoriteit he![]()
*geeft Etsu een knuffel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kroatië.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
Waar gaat de reis naartoe?
[..]
Eindelijk rust![]()
Grapje Suus![]()
ik ben er de godganse vakantiequote:Op donderdag 21 juli 2011 16:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Iedereen gaat weg van mij, wat is dezen.
Zal ze blij mee zijn.quote:
Oke, gelukkig jeej.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:01 schreef Etsu het volgende:
Hero, ik zou jou nooit willen, durven en kunnen verlaten.
Alsof ik op het wereldweb gebruikers `aardig` of `onaardig` vind.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja maar jij vindt mij niet aardig, dus wat heb ik daar aan?
En ik weet bij god niet wat ik fout heb gedaan. In vredesnaam. Regeltjes beetje uitleggen en soms slowchat ik mee. Ik maak een grapje en hopla gelijk een stel mensen die in hun kruis gevat zijn for no reason. en Hopla, ik ben nog erger dan Hitler en blablabla.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik vind jullie alleen irritant met jullie autoriteit.
Aparte kijk op de zaken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
En ik weet bij god niet wat ik fout heb gedaan. In vredesnaam. Regeltjes beetje uitleggen en soms slowchat ik mee. Ik maak een grapje en hopla gelijk een stel mensen die in hun kruis gevat zijn for no reason. en Hopla, ik ben nog erger dan Hitler en blablabla.
But whatever.
Irritant w /e, geef het beestje een naamquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof ik op het wereldweb gebruikers `aardig` of `onaardig` vind.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bohhh, behalve 1/2 augustus dan, de rest van de dagen is mijn volle aandacht voor JOUUUUU(8)
niet op ingaan, doe ik ook niet (meer).quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aparte kijk op de zaken.
Nou, ook niet zozeer. Soms een beetje een vreemde kijk op bepaalde zaken, dat is alles.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Irritante, geef het beestje een naam
Maar dat heb jij ook Dastannetje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, ook niet zozeer. Soms een beetje een vreemde kijk op bepaalde zaken, dat is alles.
Ligt aan mijn Brabo roots denk ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, ook niet zozeer. Soms een beetje een vreemde kijk op bepaalde zaken, dat is alles.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ligt aan mijn Brabo roots denk ik.
Zal ik dat ene topic bijhalen dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar dat is vanzelfsprekend.
Ja hoor, een hele normale kijk, ik doe altijd alsof ik een aparte kijk op dingen heb.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Alsof jij altijd een normale kijk op dingen hebt.
Jij bent een en al apart.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja hoor, een hele normale kijk, ik doe altijd alsof ik een aparte kijk op dingen heb.
Zal wel weer te maken hebben met zuidelijke invloeden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja hoor, een hele normale kijk, ik doe altijd alsof ik een aparte kijk op dingen heb.
Oké, bedankt.quote:
Waarom sorry? Ik schaam mij niet voor mijn mening hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:05 schreef Etsu het volgende:
Mensen, check dit dan.
Handen wassen
Sorry Dastannetje
Nouja, dat iedereen dan nu weet hoe vies jij bent op dat gebied.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waarom sorry? Ik schaam mij niet voor mijn mening hoor.
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:06 schreef strontboer het volgende:
Dastan heeft wel gelijk hoorVolgens mij is het nog bewezen ook dat er op de kraan mega veel bacteriën zitten.
Hoezo? Ik ben geen spast die over zijn handen heen zeikt hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, dat iedereen dan nu weet hoe vies jij bent op dat gebied.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja flikker op wij hebben geen kraan in de wc. Ga niet telkens naar de keuken lopen om mijn handen te wassen, ik pis toch niet over m'n handen heen.
Jij weet duidelijk niet hoe meisjes plassen dan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:08 schreef Etsu het volgende:
[..]Maar meisjes plassen zittend. Voor de rest hoeft er niks meer gedaan worden. Jongens RAKEN het aan.
Ik weet neit, ik veeg mijn dingie wel altijd af na het plassen anders krijg je zo'n smerige vlek in je broekje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:08 schreef Etsu het volgende:
[..]Maar meisjes plassen zittend. Voor de rest hoeft er niks meer gedaan worden. Jongens RAKEN het aan.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet neit, ik veeg mijn dingie wel altijd af na het plassen anders krijg je zo'n smerige vlek in je broekje.
Raar he?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet hoe meisjes plassen dan.
Paar dagen geleden zei je nog dat je een Jood was. Joden hebben een besneden penis.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:09 schreef Dastan het volgende:
En daarbij raak ik enkel de voorhuid aan en die is gewoon schoon bij mij hoor.Weet niet hoe het bij jou zit.
Je hebt Joden en je hebt joden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paar dagen geleden zei je nog dat je een Jood was. Joden hebben een besneden penis.
Je hebt Lulverhalen en lulverhalen, dit is van allebei een beetje.quote:
Ik was serieus hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt Lulverhalen en lulverhalen, dit is van allebei een beetje.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:10 schreef Dastan het volgende:
Ik heb het in ieder geval niet als religie en m'n ouders ook niet, dus ik ben fijn onbesneden.
Zeg op z'n plat Helmonds dat ie de pleuris kan krijgen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Echt waarom moet ik altijd mijn vader wegbrengen.Gaat ie eerst wachten tot m'n moeder thuis is en daarna moet ik 'm wegbrengen?
Wtf.
Ik moest naar Erp, ik zeg ik weet niet waar dat is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeg op z'n plat Helmonds dat ie de pleuris kan krijgen.
Tomtom.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik moest naar Erp, ik zeg ik weet niet waar dat is.Zegt ie ik wel ik zeg JA IK MOET TOCH OOK NOG TERUG OFNIE
Alsof vrouwen daar mee om kunnen gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |