PASTAquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja ik ga mn naam niet hier zetten
Ja, omdat ik blijkbaar op een heel saaie, correcte manier antwoord moet geven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar jij begint over protocol dit dat.
Ja, dat is prettig.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, omdat ik blijkbaar op een heel saaie, correcte manier antwoord moet geven.
wel KB veranderd naar je echte naam he?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nou oke gwn verstuurd ik zit toch niet meer op de pabo dus fuck het
NOU JAquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
KUTquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
wel KB veranderd naar je echte naam he?
Goedzo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat nou ook weer niet.quote:
Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet.
Ik kan niet helpen dat jij dom bentquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Jongen Ruben kan echt niet normaal uitleggen.
Ik weet alles.quote:
Wie weet had ik dat ook wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
onwaar, anders had je 0 fouten vanmorgen
over zoiets liegenquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie weet had ik dat ook wel.
Sterf homo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:47 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik kan niet helpen dat jij dom bent![]()
![]()
Niet mis mee.quote:
Wie is ruben?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, alleen homo met Ruben dit dat.
Vervelend, Alzheimer.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:52 schreef Etsu het volgende:
ik wilde iets zeggen maar ben het vergeten
`dan zal het wel niet belangrijk zijn geweest`.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:52 schreef Etsu het volgende:
ik wilde iets zeggen maar ben het vergeten
Zal Dastan wel zijn geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:52 schreef Renesite het volgende:
Ik hoorde ergens een lama schijten. Maar wie wat waar weet ik niet.
strontjequote:
Chocolade muffins?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:52 schreef Etsu het volgende:
oja, HEROraad eens wat mijn moeder heeft gekocht
Nee.quote:
Jij begeeft je op glad ijs beste jongen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:53 schreef Dastan het volgende:
Kun je dat ook niet verbieden, Renesite? Aangezien je nog meer verbiedt dan Hitler.
BOHquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
En dan 2 bakken vol.
Jij baggert meer dan een handvol sc'ers uit dit topic samen. Mij incluis.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij begeeft je op glad ijs beste jongen.
Terechte klacht.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij baggert meer dan een handvol sc'ers uit dit topic samen. Mij incluis.
Hele terechte klacht.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij vergelijkt me met Hitler. Nu nog een tegenargument van jouw kant.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
De moderators zijn ook grof in hun mond (lees: motorbloempje), dat moeten wij maar accepteren?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij vergelijkt me met Hitler. Nu nog een tegenargument van jouw kant.
Ik vergeleek jou helemaal niet met Hitler. Ik schreef dat je meer verbiedt dan Hitler.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat je net zoveel verbiedt als Hitler, totaal iets anders. Selectief lezen is natuurlijk makkelijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Precies. Weer zo'n miscommunicatie. En daar kreeg ik een ban voor verdomme.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vergeleek jou helemaal niet met Hitler. Ik schreef dat je meer verbiedt dan Hitler.
En daarom zeg ik dat je je begeeft op glad ijs.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vergeleek jou helemaal niet met Hitler. Ik schreef dat je meer verbiedt dan Hitler.
Oké. Zal wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
En daarom zeg ik dat je je begeeft op glad ijs.
Ja, idd, wat een onzin weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |