Dat is het zeker.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:21 schreef Madhouse11 het volgende:
Is deze etappe niet gevaarlijker qua tijdslimiet ?
Jaar Naam Land Bochtquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:25 schreef TLC het volgende:
De Nederlandse bergvolgens mij hebben daar meer Belgen gewonnen
Er heeft nog nooit een Belg op de Alp d'Huez gewonnenquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:25 schreef TLC het volgende:
Dudequote:Op donderdag 21 juli 2011 14:25 schreef TLC het volgende:
vandaar ook het woordje volgens wat ik er ingezet hadquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Er heeft nog nooit een Belg op de Alp d'Huez gewonnen
8x een Nederlander.
Dus erg logisch,.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:31 schreef TLC het volgende:
[..]
vandaar ook het woordje volgens wat ik er ingezet had
Komt omdat het volgende topic vrij op tijd wordt aangemaakt, net of je daar nu mee bezig bent.quote:
Verschillende tabbladen open...mag ik me dan vergissen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Komt omdat het volgende topic vrij op tijd wordt aangemaakt, net of je daar nu mee bezig bent.
TT trouwens aangepast, berg heeft een normale naam.
Jawel, het is meer een verwijt naar TS hoor, die dat elke dag doet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Verschillende tabbladen open...mag ik me dan vergissen?
Niet spoilen hee!quote:
Zeker. Qua uitzicht is morgen de klim op de Galibier weer veel mooier dan de Alpe.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
VInd Aple d'Huez niet zo'n mooie klim, etappe van vandaag is veel mooier.
Mwa, Andy wil het denk ik niet laten aankomen op de tijdrit. Een krap minuutje is toch echt iets te weinig.. Morgen valt Frank meerdere malen aan en springt Evans mee om het gat dicht te rijden. Hierna knalt Andy er overheen en pakt zo een minuut op Evans.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:19 schreef One_of_the_few het volgende:
Wordt geen spannende koers denk ik.
Evans denkt met deze achterstand de tour te kunnen winnen. Andy idem. Frank valt Andy niet aan.
Basso kan nauwelijks beter. Contador is geen gevaar meer.
Hooguit dus wat van de plateau de beille achtige aanvallen.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Mwa, Andy wil het denk ik niet laten aankomen op de tijdrit. Een krap minuutje is toch echt iets te weinig.. Morgen valt Frank meerdere malen aan en springt Evans mee om het gat dicht te rijden. Hierna knalt Andy er overheen en pakt zo een minuut op Evans.
check http://www.climbbybike.co(...)alibier&MountainID=8quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:14 schreef Montov het volgende:
Iemand ook het bergprofiel van de Telegraaf / Galibier zoals ze die morgen gaan rijden?
Ik geloof er inderdaad geen snars van dat Europcar zuiver rijd 14.gifquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik zit Lingo te kijken, en zoals ik al aangaf Voeder en zuinig.
Maar nu ook
NAAIDE N-A-A-I-D-E Dat is wat de Schleckjes doen met de rest
SPUITJE S-P-U-I-T-J-E De grote vriend van Voeckler.
Is dat plaatje al de juiste route? Ze hadden het erover dat deze kant lastiger zou zijn, maar dat zie ik niet terug.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:26 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
check http://www.climbbybike.co(...)alibier&MountainID=8
Staan alle bergen met profielen etc op
Ja, dat is de juiste en ja, deze kant is lastiger en idd vertekent het plaatje wat. De laatste 9 km zijn echt lastig (en dat geeft het plaatje ook wel aan).quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:42 schreef Montov het volgende:
[..]
Is dat plaatje al de juiste route? Ze hadden het erover dat deze kant lastiger zou zijn, maar dat zie ik niet terug.
Hmm, ja, nu ik het nog eens vergelijk is het idd lastiger. Vandaag was het 5 tot 7.5%, met +10% in de laatste kilometer, en morgen wordt het ongeveer 10km met +7.7%, met nog wat iets minder steilere stukken erbij.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat is de juiste en ja, deze kant is lastiger en idd vertekent het plaatje wat. De laatste 9 km zijn echt lastig (en dat geeft het plaatje ook wel aan).
Dat zou uitermate dom zijn, Andy moet eerst een grotere voorsprong hebbenquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:21 schreef rubbereend het volgende:
Ik denk dat ze morgen hetzelfde trucje gaan doen met Frank Schleck om hem ook op het podium te krijgen.
Kan Andy erachteraan op de Alpquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zou uitermate dom zijn, Andy moet eerst een grotere voorsprong hebben
Waarvan laatste 8km @ 8,4% gemiddeld.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:55 schreef Montov het volgende:
[..]
Hmm, ja, nu ik het nog eens vergelijk is het idd lastiger. Vandaag was het 5 tot 7.5%, met +10% in de laatste kilometer, en morgen wordt het ongeveer 10km met +7.7%, met nog wat iets minder steilere stukken erbij.
Jammer dat de afdaling zo lang is, en er nog wat vlak terrein voor de Alpe d'Huez lijkt te zitten, wat ervoor gaat zorgen dat we niet weer zo'n ontsnapping gaan zien. Daarmee wordt de Galibier eigenlijk niet spannend en interessant.
Lingo, dan moet ik altijd hier aan denkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik zit Lingo te kijken, en zoals ik al aangaf Voeder en zuinig.
Maar nu ook
NAAIDE N-A-A-I-D-E Dat is wat de Schleckjes doen met de rest
SPUITJE S-P-U-I-T-J-E De grote vriend van Voeckler.
Ja of Westra moet gaan stunten op de Champs-Élysées door het peleton voor te blijvenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:32 schreef Waaghals het volgende:
Kleine kans, dus dan is het al 7 jaar na de laatste overwinning
Als dat lukt eet ik m'n piemel op.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:45 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja of Westra moet gaan stunten op de Champs-Élysées door het peleton voor te blijven
En de laatste winnaar van een grote klassieker, ook weer 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:43 schreef Waaghals het volgende:
Over 6 jaar stopt Weening met wielrennen en is hij nog steeds de laatste ritwinnaar
Volgens tvgids.nl om 1425 uurquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:22 schreef Bostonian het volgende:
Hoe laat begint de NOS met de uitzending morgen?
14.25, heel de etappe is live te zien.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:22 schreef Bostonian het volgende:
Hoe laat begint de NOS met de uitzending morgen?
Bedankt ;;quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
14.25, heel de etappe is live te zien.
Alsof het mij om Nederlands succes te doen is, 'we' zijn tevreden met een paar dagen witte trui en bolletjestrui.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:39 schreef marcodej het volgende:
Met de tweede plek hebben 'we' al de beste prestatie in zes jaar geleverd.
Morgen in de tijdrit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik vraag mij ook tevens af wanneer die Voeckler eens gaat breken.
dat gaan we even quotenquote:
Jep, als dat niet lukt, dan zal Frank het doenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Andy gaat gewoon weer knallen en pakt de gele trui
Het zal me ook niets verbazen als dit vandaag gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:54 schreef Montov het volgende:
Het mooiste zou zijn als F Schleck anderhalve minuut pakt op de rest, an A Schleck nog 10 seconden, want dan heb je een ideale situatie voor de tijdrit waar iedereen ongeveer evenveel kans maakt op de tourwinst.
Mij ook niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het zal me ook niets verbazen als dit vandaag gaat gebeuren.
Ik zou het in ieder geval heel opvallend vinden als BMC dan wel Europcar het prima vinden als er weer een paar mannetjes van Leopard vooruit mogen rijden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:13 schreef Wombcat het volgende:
Nadeel van vroeg aanvallen is wel dat de wind in de afdaling van de Lautaret tegen is (als de windrichting hetzelfde is als gisteren, wat 'ie meestal wel is, want daar waait de wind eigenlijk altijd tegen). En het is een bijtrapafdaling.
Dus dat vraagt om een ploegmaat erbij te hebben, maar of ze dat voor elkaar kunnen krijgen in deze etappe is de vraag.
Had je gisteren van te voren wel gedacht dat er een klassementsrenner iets zou durven op de Izouard? Ik had daar nl. niet echt rekening mee gehouden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:14 schreef Ericr het volgende:
Denk niet dat er een klassementsrenner is die wat durft op de Galibier.
Ja. Nee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:23 schreef TWP het volgende:
Beginnen ze vandaag ook pas rond half 3 met fietsen? Of missen we de eerste klim?
Ja, ook al had ik eerder Contador verwacht eigenlijk en dan een reactie van Frank of Andy. Een renner die alleen zou weg gaan en blijven had ik niet verwacht omdat het gewoon nog amper (beter gezegd niet) voorkomt sinds Pantani wegsprong in 1988. Overigens ook een beestachtige etappe toen en ook met de Galibier in het parcours. Alleen toen als 1 na laatste col.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Had je gisteren van te voren wel gedacht dat er een klassementsrenner iets zou durven op de Izouard? Ik had daar nl. niet echt rekening mee gehouden.
Dat vroege aangaan viel nog mee maar Andy was sterk genoeg om snel een vrij groot gat te slaan, de hergroepering kwam er wel maar met mannen die kapot waren door de passage van de Izoard en daarvoor de Agnel.quote:Het probleem zal zijn dat je op de Izoard al vroeg moet aangaan om een verbrokkeld veld te krijgen maar op de Izoard liggen zeker kansen. De verschillen bij de passage van de pas zelf zullen te groot zijn om een hergroepering mogelijk te maken.
Kan je niet even in de tennistopics blijven aubquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:29 schreef jojomen4 het volgende:
Contador die rijd na 20 km gewoon weg bij iedereen en finished 8 minuten voor de nummer 2.
VAMOS!
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan je niet even in de tennistopics blijven aub
ik moet over een uurtje juist beginnenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:11 schreef franklop het volgende:
laatste uurtje werken, dan op weg naar huis om daar om 14:00 binnen te stappen, prima op tijd
Valt nog mee dat hij niet Nadal tipt voor vandaag...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan je niet even in de tennistopics blijven aub
dat zou wel DE ontknoping zijn!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:29 schreef jojomen4 het volgende:
Contador die rijd na 20 km gewoon weg bij iedereen en finished 8 minuten voor de nummer 2.
VAMOS!
http://www.letour.fr/2011/TDF/LIVE/us/1900/etape_par_etape.html en dan Time schedule. Tussen 17:04 en 17:22 dus afhankelijk van de snelheid.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:32 schreef EddyAlbena het volgende:
Kan iemand al een inschatting maken hoe laat ze ongeveer beginnen aan de laatste klim?
Waarom zouden ze dit keer wel tempo kunnen maken?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:26 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja, ook al had ik eerder Contador verwacht eigenlijk en dan een reactie van Frank of Andy. Een renner die alleen zou weg gaan en blijven had ik niet verwacht omdat het gewoon nog amper (beter gezegd niet) voorkomt sinds Pantani wegsprong in 1988. Overigens ook een beestachtige etappe toen en ook met de Galibier in het parcours. Alleen toen als 1 na laatste col.
1 van mijn reacties in het eerste topic over de rit van gisteren
[..]
Dat vroege aangaan viel nog mee maar Andy was sterk genoeg om snel een vrij groot gat te slaan, de hergroepering kwam er wel maar met mannen die kapot waren door de passage van de Izoard en daarvoor de Agnel.
Vandaag is de aanloop echter anders en is de rit vrij kort. Misschien laat het dan juist ruimte voor een ontsnapping maar tegelijkertijd heb je nu veel meer kans dat er achter de ontsnapten wel een hergroepering plaatsvind die stevig tempo kan maken.
Ik denk wel dat 't vrij vroeg op de Galibier kan breken, als de favorieten niet te veel inhouden. Daarna genoeg tijd om te herstellen in de afdaling, en aangezien iedereen dat zal moeten verlies je daar geen tijd op. Maar 't kan ook best zijn dat niemand durft en alleen 't laatste stukje van de Alpe spektakel wordt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dit keer wel tempo kunnen maken?
Hier staat het tijdsschema: http://www.letour.fr/2011/TDF/LIVE/us/1900/etape_par_etape.html. De geschatte aankomst is tussen half 6 en tien voor 6.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:41 schreef DennisDeBengel het volgende:
Weet iemand de geschatte binnenkomst? Half 6?
Dat deed hij al vorig jaar, toen hij als Tourwinnaar betrapt werd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Contador doet straks gewoon een Landisje
en door het op voeding te steken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:03 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat deed hij al vorig jaar, toen hij als Tourwinnaar betrapt werd.
Ik hoop zelfs dat voeckler de tour wint, maar dat gaat niet gebeuren. Maar dan zou je tenminste van ver kunnen zien dat het een abnormale tour was.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:31 schreef Jahr00n het volgende:
Hopen dat Evans een hongerklop krijgt en 10 minuten verliest.
Ik hoop mee, kans is ook groot dat voeckler mede door het ijs zakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:31 schreef Jahr00n het volgende:
Hopen dat Evans een hongerklop krijgt en 10 minuten verliest.
O jemig, het is weer zoverquote:
Dat zou ik ergens nog leuker vinden, maar die klampen vooral aan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:42 schreef Frutsel het volgende:
Het zou toch wel een leuke verrassing zijn als Cunego en/of Basso ineens een paar minuten wint
Dan starten ze pas.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:45 schreef Eenskijken het volgende:
14.25 begint de uitzending pas? Dan zijn ze al bijna gefinished109 kilometer oid..
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:45 schreef Eenskijken het volgende:
14.25 begint de uitzending pas? Dan zijn ze al bijna gefinished109 kilometer oid..
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:45 schreef Eenskijken het volgende:
Kijk eerst eens in het route schema vóó®dat je begint te janken......quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:45 schreef Eenskijken het volgende:
Nadenken mag hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:45 schreef Eenskijken het volgende:
Lees je eens een keer in klootvioolquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:45 schreef Eenskijken het volgende:
Jijquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:45 schreef Eenskijken het volgende:
Ja klopt, persoonlijk zie ik Evans er niemand afrijden. Hij mist de explosiviteit om zoiets te doen. Temporijden kan hij wel. Maar ik betwijfel of hij de Schlecks kan lossen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:45 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dat zou ik ergens nog leuker vinden, maar die klampen vooral aan.
Tenzij de rest een slechte dag heeft na de rit gisteren.
Je kan toch wel met je volle verstand nadenken dat de etappe heus niet om 15:00 eindigtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:48 schreef Eenskijken het volgende:
waar in de OP staat dan dat het om 14.25 begint?
Wie zegt dat dat daar in moet staan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:48 schreef Eenskijken het volgende:
waar in de OP staat dan dat het om 14.25 begint?
Evans hoeft er ook niemand af te rijdenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja klopt, persoonlijk zie ik Evans er niemand afrijden. Hij mist de explosiviteit om zoiets te doen. Temporijden kan hij wel. Maar ik betwijfel of hij de Schlecks kan lossen.
Het zou de Tour nog leuker maken als een Cunego of Basso de aanvallen zoeken en dat ook de Schlecks moeten reageren. Stiekum hoop ik nog op Contador, maar ja.. afwachten.
Owja en op Ten Dam.. die wint de etappe
Hey stop eens met schelden of je mag na zondag geen etappe meer volgen hierquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Lees je eens een keer in klootviool
WWW.LETOUR.FR
Straf deze user niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hey stop eens met schelden of je mag na zondag geen etappe meer volgen hier
In hoeverre zijn andere renners nog een gevaar voor de Schlecks? Denk dat die zich puur en alleen verbinden aan Evans.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja klopt, persoonlijk zie ik Evans er niemand afrijden. Hij mist de explosiviteit om zoiets te doen. Temporijden kan hij wel. Maar ik betwijfel of hij de Schlecks kan lossen.
Het zou de Tour nog leuker maken als een Cunego of Basso de aanvallen zoeken en dat ook de Schlecks moeten reageren. Stiekum hoop ik nog op Contador, maar ja.. afwachten.
Owja en op Ten Dam.. die wint de etappe
http://gaps.letour.fr/us.phpquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:45 schreef Eenskijken het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In hoeverre zijn andere renners nog een gevaar voor de Schlecks? Denk dat die zich puur en alleen verbinden aan Evans.
Jawel, met dit verschil wint hij de tour misschien niet.. hij kan er niet op gokken...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Evans hoeft er ook niemand af te rijden
Maar de schlecks ook niet. Dat maakt het nog interessantquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jawel, met dit verschil wint hij de tour misschien niet.. hij kan er niet op gokken...
Toch zal hij er op gokken, het is ook listig om aan te vallen met twee Schlecks op het vinkentouw die ook nog eens beiden in goede vorm zijn. Grote kans dat je zo'n aanval moet bezuren en zelfs de kans op een podiumplek verliest.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jawel, met dit verschil wint hij de tour misschien niet.. hij kan er niet op gokken...
als de Schlecks aanvallen en Evans blijft alleen in het wiel wordt Voeckler uiteindelijk wel gelost? Wie wint dan de Tour volgens jou als Evans het niet doet omdat het verschil te 'groot' is?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:55 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Maar de schlecks ook niet. Dat maakt het nog interessant
Ergens heeft dat met timing te maken. Alleen is het enorm ingewikkeld om te bepalen wanneer je moet gaan en de inschatting te maken wat anderen op voorhand gaan doen of hoe ze zich op een specifiek moment voelen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
Toch zal hij er op gokken, het is ook listig om aan te vallen met twee Schlecks op het vinkentouw die ook nog eens beiden in goede vorm zijn. Grote kans dat je zo'n aanval moet bezuren en zelfs de kans op een podiumplek verliest.
Mee eens. Hij zal ook zeker op z'n hoede zijn gezien er in het verleden gebeurde.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
Toch zal hij er op gokken, het is ook listig om aan te vallen met twee Schlecks op het vinkentouw die ook nog eens beiden in goede vorm zijn. Grote kans dat je zo'n aanval moet bezuren en zelfs de kans op een podiumplek verliest.
Misschien wordt Evans liever vierde dan weer tweedequote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
In een ontsnapping...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:03 schreef Gitank2 het volgende:
Ja, ouderwets vuurwerk op de alp, een berg die Cunego trouwens wel lijkt te liggen, hij werd er in 2006 tweede achter.. Frank Schleck
Mwahquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:05 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Jup, nu vanuit de aanval bij de favorieten
Als Contador de benen er voor heeft zal hij zeker wat wagen, alles of niets spelen zoals Andy gisteren deed is voor Contador nog de enige mogelijkheid om een goede kans te maken op een podiumplek.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien wordt Evans liever vierde dan weer tweede![]()
Daarom zou het leuk zijn als Contador, Basso of Cunego de aanval inzet om te zien hoe de Schlecks reageren.
Korte rit wordt alleen maar mooi denk ik. Na 200 km kan niemand meer versnellen, en zie je weinig spektakel omdat er geen energie meer voor is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als Contador de benen er voor heeft zal hij zeker wat wagen, alles of niets spelen zoals Andy gisteren deed is voor Contador nog de enige mogelijkheid om een goede kans te maken op een podiumplek.
Denk zelf dat het vandaag de dag voor Frank is waarna Andy in de slotfase ook nog tijd pakt op Evans. Maar hoe dan ook wordt het hectisch, hoge snelheden, korte rit en een Galibier in de benen.
Hectiek staat meestal garant voor spektakel, een korte rit zal hoe dan ook hectisch worden met allerlei renners die nog wat willen wagen en een tempo dat toch redelijk hoog zal liggen omdat diverse belangen verdedigd zullen worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:09 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Korte rit wordt alleen maar mooi denk ik. Na 200 km kan niemand meer versnellen, en zie je weinig spektakel omdat er geen energie meer voor is.
Hopelijk wordt het een etappe als toen Riis ook zoveel tijd pakte in de ingekorte etappe toen.
Als er vandaag een Italiaan wint dan komen ze gelijk (8-8), dus schop Basso van z'n fiets?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:11 schreef Keauning het volgende:
Veel Nederlanders weer hoor ik net op de radio.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Zo, we zitten. Starten dus maar.
Haha, die Bram toch...quote:
40 minuten, Sastre ging vroeg aan en ik denk dat ze nu niet direct durven weg te knallen. Als ze sub 39 minuten gaan mogen ze vanavond wel even wat extra controles uitvoeren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:13 schreef DeeBee het volgende:
Wat zullen ze voor tijd gaan rijden?Power outputs lagen op de meeste klimmen nu zo rond 5.8-6 W/kg voor de besten... Al is vandaag wel erg korte etappe, dus misschien kunnen ze vandaag wat harder op de slotklim. Zou mij echter verbazen als ze < 39 mins rijden, denk 39:15-39:30, beetje Sastre '08 idee dus...
Ik zie Mollema er ook wel voor aan hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Haha, die Bram toch...
Zal vandaag niet gebeuren, want hij is er niet bij...
Vanendert zal waarschijnlijk proberen in de kopgroep terecht te komen, om zo de eerste 30 punten van de dag op te pikken. Dan is het hopen voor hem dat de etappe wordt gewonnen door iemand anders dan Samuel Sanchez of Andy Schleck.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:16 schreef Nober het volgende:
Maarre wie draagt na de etappe de gele trui en wie de bolletjestrui? En zal Rojas het groen overnemen en Rolland het wit?
Dat is idd hoe je het zou verwachten, maar uiteindelijk verloopt het allemaal net weer anders in de praktijkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:21 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Vanendert zal waarschijnlijk proberen in de kopgroep terecht te komen, om zo de eerste 30 punten van de dag op te pikken. Dan is het hopen voor hem dat de etappe wordt gewonnen door iemand anders dan Samuel Sanchez of Andy Schleck.
Andy rijdt denk ik in het geel na vandaag, want die paar seconden op Voeckler gaat 'ie vandaag wel goedmaken. Rojas rijdt na vandaag in het groen, want Cavendish krijgt weer 20 strafpunten.
Geel: Andy Schleck (of Voecklerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:16 schreef Nober het volgende:
Maarre wie draagt na de etappe de gele trui en wie de bolletjestrui? En zal Rojas het groen overnemen en Rolland het wit?
Eerder Bauke, die heeft zich gister niet voor niks gespaardquote:
Klopt, en dat maakt de Tour dit jaar zo mooiquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is idd hoe je het zou verwachten, maar uiteindelijk verloopt het allemaal net weer anders in de praktijk.
Nja, Johnny zal sowieso gaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eerder Bauke, die heeft zich gister niet voor niks gespaard
Dan wint Vanendert, omdat hij op 2 HC cols als eerste boven was en Sanchez maar 1quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:28 schreef Nober het volgende:
1. VANENDERT Jelle 38 OMEGA PHARMA - LOTTO 74 pts
2. SANCHEZ Samuel 21 EUSKALTEL - EUSKADI 72 pts
3. SCHLECK Andy 11 TEAM LEOPARD-TREK 70 pts
4. SCHLECK Frank 18 TEAM LEOPARD-TREK 56 pts
5. EVANS Cadel 141 BMC RACING TEAM 50 pts
Stel dat Vanendert die 30 punten pakt en Sánchez wordt 2de dan krijgt hij 32 punten, dan zou het dus gelijk kunnen eindigen (moet A. Schleck de etappe overigens niet winnen).
http://www.een.be/teletekst#myTeletext=0_0_0_431_01
Robbie verdient 'm.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:29 schreef Gramulanion het volgende:
Bauke of Robbie? Wie van de twee gaat er vandaag winnen?
Fixed naar mijn gedachten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geel: Evans
Bollen: Evans
Groen: Rojas
Wit: Rolland
McEwen rijdt niet mee.....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:29 schreef Gramulanion het volgende:
Geen van beidequote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:29 schreef Gramulanion het volgende:
Laurens ten Dam, deed het rustig aan gisteren en zal samenwerken met Vanendert.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:29 schreef Gramulanion het volgende:
Ik ga voor Addy Engels.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:29 schreef Gramulanion het volgende:
Limbo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:30 schreef 045represent het volgende:
robbie ruijgh, ik hoop het eeeeeecht!
ze zijn nog niet officieel gestartquote:
de Telegraphe en Galibier moeten nog komenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:33 schreef tralalala het volgende:
Waarom zitten er geen Nederlanders voorin?
Fränk is goed maar ze gokken op Andy, dus die gaat dadelijk weer op de Galibier.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:32 schreef Maryn. het volgende:
Frank is net zo snel als een zak cement in de tijdrit
Als Cavendish -20 pts krijgt vandaag en Rojas niet dan heeft 'ie het groen met 5 pts.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:33 schreef Karina het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat Rojas de pest in had.
Wordt net verteldquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Cavendish -20 pts krijgt vandaag en Rojas niet dan heeft 'ie het groen met 5 pts.
En Rojas moet zorgen dat 'ie in de ontsnapping zit, kan hij wat sprokkelen in de tussensprint.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Cavendish -20 pts krijgt vandaag en Rojas niet dan heeft 'ie het groen met 5 pts.
om hem dan op de champs weer kwijt te rakenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Is nog niet genoeg lijkt me in Parijs.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Zie ik niet gebeuren, maar misschien doet hij een Hushovd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:34 schreef Sdivad het volgende:
[..]
En Rojas moet zorgen dat 'ie in de ontsnapping zit, kan hij wat sprokkelen in de tussensprint.
Dan zal Cav er alles aan doen om niet te lossen op de Galibier...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
sprint is gelegd bij de voet van de Huez
Zal hij wel doen natuurlijk. Is vandaag ook zeer de vraag of hij op tijd binnen komt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:35 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Dan zal Cav er alles aan doen om niet te lossen op de Galibier...
Altijd als ze naar Alpe d'Huez rijden, wat ik me kan herinneren...quote:
17:18.23quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:36 schreef alors het volgende:
Heeft iemand een idee hoelaat de finish ongeveer is?
Ah, okequote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:36 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Altijd als ze naar Alpe d'Huez rijden, wat ik me kan herinneren...
geen hij was op tijd binnenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
hoeveel minpunten had Rojas in die tussensprint?
Hangt van de snelheid af hequote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:36 schreef alors het volgende:
Tussen 17:28u en 17:47u las ik ergens.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:36 schreef alors het volgende:
Gaaf jaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:38 schreef Nober het volgende:
Kijk nu moet je mee Vanendert anders is Hoogerland de bolletjestrui winnaar!
dan moet johnny de etappe winnenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:38 schreef Nober het volgende:
Kijk nu moet je mee Vanendert anders is Hoogerland de bolletjestrui winnaar!
Moet hij wel tot het einde volhouden dan. Dat zie ik niet snel gebeuren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gaaf jaDat zou echt een stunt wezen
ja dat snap ikquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:37 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Hangt van de snelheid af hemaar het zal wel rond 17.00 uur / 17.30 uur zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |