Ja of Westra moet gaan stunten op de Champs-Élysées door het peleton voor te blijvenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:32 schreef Waaghals het volgende:
Kleine kans, dus dan is het al 7 jaar na de laatste overwinning
Als dat lukt eet ik m'n piemel op.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:45 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja of Westra moet gaan stunten op de Champs-Élysées door het peleton voor te blijven
En de laatste winnaar van een grote klassieker, ook weer 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:43 schreef Waaghals het volgende:
Over 6 jaar stopt Weening met wielrennen en is hij nog steeds de laatste ritwinnaar
Volgens tvgids.nl om 1425 uurquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:22 schreef Bostonian het volgende:
Hoe laat begint de NOS met de uitzending morgen?
14.25, heel de etappe is live te zien.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:22 schreef Bostonian het volgende:
Hoe laat begint de NOS met de uitzending morgen?
Bedankt ;;quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
14.25, heel de etappe is live te zien.
Alsof het mij om Nederlands succes te doen is, 'we' zijn tevreden met een paar dagen witte trui en bolletjestrui.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:39 schreef marcodej het volgende:
Met de tweede plek hebben 'we' al de beste prestatie in zes jaar geleverd.
Morgen in de tijdrit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik vraag mij ook tevens af wanneer die Voeckler eens gaat breken.
dat gaan we even quotenquote:
Jep, als dat niet lukt, dan zal Frank het doenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Andy gaat gewoon weer knallen en pakt de gele trui
Het zal me ook niets verbazen als dit vandaag gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:54 schreef Montov het volgende:
Het mooiste zou zijn als F Schleck anderhalve minuut pakt op de rest, an A Schleck nog 10 seconden, want dan heb je een ideale situatie voor de tijdrit waar iedereen ongeveer evenveel kans maakt op de tourwinst.
Mij ook niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het zal me ook niets verbazen als dit vandaag gaat gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |