Als Cavendish -20 pts krijgt vandaag en Rojas niet dan heeft 'ie het groen met 5 pts.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:33 schreef Karina het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat Rojas de pest in had.
Wordt net verteldquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Cavendish -20 pts krijgt vandaag en Rojas niet dan heeft 'ie het groen met 5 pts.
En Rojas moet zorgen dat 'ie in de ontsnapping zit, kan hij wat sprokkelen in de tussensprint.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Cavendish -20 pts krijgt vandaag en Rojas niet dan heeft 'ie het groen met 5 pts.
om hem dan op de champs weer kwijt te rakenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Is nog niet genoeg lijkt me in Parijs.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Zie ik niet gebeuren, maar misschien doet hij een Hushovd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:34 schreef Sdivad het volgende:
[..]
En Rojas moet zorgen dat 'ie in de ontsnapping zit, kan hij wat sprokkelen in de tussensprint.
Dan zal Cav er alles aan doen om niet te lossen op de Galibier...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
sprint is gelegd bij de voet van de Huez
Zal hij wel doen natuurlijk. Is vandaag ook zeer de vraag of hij op tijd binnen komt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:35 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Dan zal Cav er alles aan doen om niet te lossen op de Galibier...
Altijd als ze naar Alpe d'Huez rijden, wat ik me kan herinneren...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |