Dat is het zeker.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:21 schreef Madhouse11 het volgende:
Is deze etappe niet gevaarlijker qua tijdslimiet ?
Jaar Naam Land Bochtquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:25 schreef TLC het volgende:
De Nederlandse bergvolgens mij hebben daar meer Belgen gewonnen
Er heeft nog nooit een Belg op de Alp d'Huez gewonnenquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:25 schreef TLC het volgende:
Dudequote:Op donderdag 21 juli 2011 14:25 schreef TLC het volgende:
vandaar ook het woordje volgens wat ik er ingezet hadquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Er heeft nog nooit een Belg op de Alp d'Huez gewonnen
8x een Nederlander.
Dus erg logisch,.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:31 schreef TLC het volgende:
[..]
vandaar ook het woordje volgens wat ik er ingezet had
Komt omdat het volgende topic vrij op tijd wordt aangemaakt, net of je daar nu mee bezig bent.quote:
Verschillende tabbladen open...mag ik me dan vergissen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Komt omdat het volgende topic vrij op tijd wordt aangemaakt, net of je daar nu mee bezig bent.
TT trouwens aangepast, berg heeft een normale naam.
Jawel, het is meer een verwijt naar TS hoor, die dat elke dag doet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Verschillende tabbladen open...mag ik me dan vergissen?
Niet spoilen hee!quote:
Zeker. Qua uitzicht is morgen de klim op de Galibier weer veel mooier dan de Alpe.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
VInd Aple d'Huez niet zo'n mooie klim, etappe van vandaag is veel mooier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |