Dat is het zeker.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:21 schreef Madhouse11 het volgende:
Is deze etappe niet gevaarlijker qua tijdslimiet ?
Jaar Naam Land Bochtquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:25 schreef TLC het volgende:
De Nederlandse bergvolgens mij hebben daar meer Belgen gewonnen
Er heeft nog nooit een Belg op de Alp d'Huez gewonnenquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:25 schreef TLC het volgende:
Dudequote:Op donderdag 21 juli 2011 14:25 schreef TLC het volgende:
vandaar ook het woordje volgens wat ik er ingezet hadquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Er heeft nog nooit een Belg op de Alp d'Huez gewonnen
8x een Nederlander.
Dus erg logisch,.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:31 schreef TLC het volgende:
[..]
vandaar ook het woordje volgens wat ik er ingezet had
Komt omdat het volgende topic vrij op tijd wordt aangemaakt, net of je daar nu mee bezig bent.quote:
Verschillende tabbladen open...mag ik me dan vergissen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Komt omdat het volgende topic vrij op tijd wordt aangemaakt, net of je daar nu mee bezig bent.
TT trouwens aangepast, berg heeft een normale naam.
Jawel, het is meer een verwijt naar TS hoor, die dat elke dag doet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Verschillende tabbladen open...mag ik me dan vergissen?
Niet spoilen hee!quote:
Zeker. Qua uitzicht is morgen de klim op de Galibier weer veel mooier dan de Alpe.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
VInd Aple d'Huez niet zo'n mooie klim, etappe van vandaag is veel mooier.
Mwa, Andy wil het denk ik niet laten aankomen op de tijdrit. Een krap minuutje is toch echt iets te weinig.. Morgen valt Frank meerdere malen aan en springt Evans mee om het gat dicht te rijden. Hierna knalt Andy er overheen en pakt zo een minuut op Evans.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:19 schreef One_of_the_few het volgende:
Wordt geen spannende koers denk ik.
Evans denkt met deze achterstand de tour te kunnen winnen. Andy idem. Frank valt Andy niet aan.
Basso kan nauwelijks beter. Contador is geen gevaar meer.
Hooguit dus wat van de plateau de beille achtige aanvallen.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Mwa, Andy wil het denk ik niet laten aankomen op de tijdrit. Een krap minuutje is toch echt iets te weinig.. Morgen valt Frank meerdere malen aan en springt Evans mee om het gat dicht te rijden. Hierna knalt Andy er overheen en pakt zo een minuut op Evans.
check http://www.climbbybike.co(...)alibier&MountainID=8quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:14 schreef Montov het volgende:
Iemand ook het bergprofiel van de Telegraaf / Galibier zoals ze die morgen gaan rijden?
Ik geloof er inderdaad geen snars van dat Europcar zuiver rijd 14.gifquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik zit Lingo te kijken, en zoals ik al aangaf Voeder en zuinig.
Maar nu ook
NAAIDE N-A-A-I-D-E Dat is wat de Schleckjes doen met de rest
SPUITJE S-P-U-I-T-J-E De grote vriend van Voeckler.
Is dat plaatje al de juiste route? Ze hadden het erover dat deze kant lastiger zou zijn, maar dat zie ik niet terug.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:26 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
check http://www.climbbybike.co(...)alibier&MountainID=8
Staan alle bergen met profielen etc op
Ja, dat is de juiste en ja, deze kant is lastiger en idd vertekent het plaatje wat. De laatste 9 km zijn echt lastig (en dat geeft het plaatje ook wel aan).quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:42 schreef Montov het volgende:
[..]
Is dat plaatje al de juiste route? Ze hadden het erover dat deze kant lastiger zou zijn, maar dat zie ik niet terug.
Hmm, ja, nu ik het nog eens vergelijk is het idd lastiger. Vandaag was het 5 tot 7.5%, met +10% in de laatste kilometer, en morgen wordt het ongeveer 10km met +7.7%, met nog wat iets minder steilere stukken erbij.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat is de juiste en ja, deze kant is lastiger en idd vertekent het plaatje wat. De laatste 9 km zijn echt lastig (en dat geeft het plaatje ook wel aan).
Dat zou uitermate dom zijn, Andy moet eerst een grotere voorsprong hebbenquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:21 schreef rubbereend het volgende:
Ik denk dat ze morgen hetzelfde trucje gaan doen met Frank Schleck om hem ook op het podium te krijgen.
Kan Andy erachteraan op de Alpquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zou uitermate dom zijn, Andy moet eerst een grotere voorsprong hebben
Waarvan laatste 8km @ 8,4% gemiddeld.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:55 schreef Montov het volgende:
[..]
Hmm, ja, nu ik het nog eens vergelijk is het idd lastiger. Vandaag was het 5 tot 7.5%, met +10% in de laatste kilometer, en morgen wordt het ongeveer 10km met +7.7%, met nog wat iets minder steilere stukken erbij.
Jammer dat de afdaling zo lang is, en er nog wat vlak terrein voor de Alpe d'Huez lijkt te zitten, wat ervoor gaat zorgen dat we niet weer zo'n ontsnapping gaan zien. Daarmee wordt de Galibier eigenlijk niet spannend en interessant.
Lingo, dan moet ik altijd hier aan denkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik zit Lingo te kijken, en zoals ik al aangaf Voeder en zuinig.
Maar nu ook
NAAIDE N-A-A-I-D-E Dat is wat de Schleckjes doen met de rest
SPUITJE S-P-U-I-T-J-E De grote vriend van Voeckler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |