Klopt idd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:35 schreef LudoSanders het volgende:
Lag FOK! er nu net ff uit trouwens?
Ja. En neem een voorbeeld aan mij, ik zeur er niet over.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:38 schreef Faux. het volgende:
Heeft Chloroform ook al liefdesverdriet?Schopje r&p dit topic
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn om te horenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:37 schreef Chloroform het volgende:
Hooidraad, ik denk dat jij zojuist mijn allereerste naamtopic hebt gemaakt.Dit verzacht de pijn.
Wereld stortte ineen voor een enkele secondes.quote:
Eerste naamtopic?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:37 schreef Chloroform het volgende:
Hooidraad, ik denk dat jij zojuist mijn allereerste naamtopic hebt gemaakt.Dit verzacht de pijn.
Je moet je gevoelens niet opkroppen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. En neem een voorbeeld aan mij, ik zeur er niet over.
Allemaal aangemaakt voordat ik me geregistreerd had.quote:
Arme jongenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wereld stortte ineen voor een enkele secondes.
Ik houd 'm al in de gaten, so far so good.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:40 schreef SpermaDonor het volgende:
ps mag dit topic: Siegfail in real life ontdekt ?
Nee, klopt. Die moet je wegdrinken. Maar jij mag geen alcohol, dus haha!quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, klopt. Die moet je wegdrinken. Maar jij mag geen alcohol, dus haha!
Juist wel. Huilen is een mooie manier om haar te vergeten en door te gaan met het leven. Geleerd van m'n exquote:
Wat is aanbeiden?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:41 schreef yvonne het volgende:
Zeg, ik heb zin om iemand te bannen, wie beidt zich aan?
al een ban voor 10 minuten kan ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:41 schreef yvonne het volgende:
Zeg, ik heb zin om iemand te bannen, wie beidt zich aan?
Niet als je 'n vent bent.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:42 schreef Faux. het volgende:
[..]
Juist wel. Huilen is een mooie manier om haar te vergeten en door te gaan met het leven. Geleerd van m'n ex![]()
Scherp.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik houd 'm al in de gaten, so far so good.
Wat zijn ze toch lief somsquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verkapte naamtopics zijn veel beter.
Kankermongolen die topics sluiten
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verkapte naamtopics zijn veel beter.
Kankermongolen die topics sluiten
Gaat toch over Ludo die?quote:
Dat is ik-heb-al-13-dagen-gewerkt-en-ik-ben-moe-yvonniaansquote:
Liever een gevoelige jongen. Dat vinden meisjes leuker.quote:
Ik merk het ja, verklaart je succes.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
Liever een gevoelige jongen. Dat vinden meisjes leuker.
NOU BLIJKBAAR NIET EH IKSDEEquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
Liever een gevoelige jongen. Dat vinden meisjes leuker.
Hihiquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is ik-heb-al-13-dagen-gewerkt-en-ik-ben-moe-yvonniaans
Natuurlijk interesseert me dat, dat is zelfs de reden waarom ik het hier post. Gewoon om dit te horen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:43 schreef Chloroform het volgende:
Ludo, mocht het je enigszins interesseren. Ik vind je geen kankermongool hoor.
had hem van de week gelezen...quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm... *kijkt naar de OP van het topic*
Ja, ik denk dat hij Ludo bedoelt
Ik heb zo m'n twijfels.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm... *kijkt naar de OP van het topic*
Ja, ik denk dat hij Ludo bedoelt
Dan word ik een vent. Iemand tips hoe ik een vent kan worden?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik merk het ja, verklaart je succes.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:44 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
had hem van de week gelezen...
erg jammer dat er geen respect naar Ludo word getoond!
....ah, daaromquote:
Alleen al deze week?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is ik-heb-al-13-dagen-gewerkt-en-ik-ben-moe-yvonniaans
Bier drinken, en veul.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dan word ik een vent. Iemand tips hoe ik een vent kan worden?
Je hebt me doorquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Natuurlijk interesseert me dat, dat is zelfs de reden waarom ik het hier post. Gewoon om dit te horen.
Nee dommiequote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dan word ik een vent. Iemand tips hoe ik een vent kan worden?
quote:
Hebben we thuis nietquote:
Mag je dat doosje van jou tegenwoordig al een huis noemen ?quote:
Is je vader wel heterosexueel of zit het in de familie?quote:
Nu begin ik te twijfelen of die 13 dagen werken je echt niet in de koude kleren zijn gaan zitten door hier serieus op te reageren of dat ik in mijn eigen val trap.quote:
We drinken gewoon thee met z'n allen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
Is je vader wel heterosexueel of zit het in de familie?
Alleen wanneer 30+?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:46 schreef aight1 het volgende:
Ludo, als ik een vrouw van 30+ was, zou ik je doen. Gewoon, zomaar.
Goed voor de sfeer.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
We drinken gewoon thee met z'n allen.
Ja, daaronder zou ik het bij oudere mannen proberen.quote:
Ik ben 30- en 20+, ik zou je ook doen hoor. Gewoon, zomaar.quote:
Precies.quote:
Ieh, dirty bitch alert.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja, daaronder zou ik het bij oudere mannen proberen.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja, daaronder zou ik het bij oudere mannen proberen.
Valt nog in mijn doelgroep ook.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben 30- en 20+, ik zou je ook doen hoor. Gewoon, zomaar.
quote:
Nooit zo geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:50 schreef Faux. het volgende:
Meisjes van tegenwoordig vallen niet meer op jongens die thee drinken, Safari 3 gebruiken en de eerste dertig decimalen van pi uit hun hoofd weten
Laden van die knop duurt iets langer dan de restquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:50 schreef SpermaDonor het volgende:
waar is dat Google +1 button gebleven in de topics?
Wat vind je het lekkerst om te eten?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..].
[..]
Valt nog in mijn doelgroep ook.
dan is ie nu al sinds het topic open is aan het ladenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Laden van die knop duurt iets langer dan de rest
Doe eens F5quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:51 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
dan is ie nu al sinds het topic open is aan het laden
doe ik net en is er gewoon niet...quote:
Verdomme, volgens mij zie ik er lekker uit vandaag.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:50 schreef Omdatappel het volgende:
Ik zou Ludo ook doen hoor, denk ik. Gewoon, omdat Ludo.
Ik heb niet specifiek iets wat ik het lekkerste vind. Moest ik kiezen zou ik lasagne zeggen denk ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat vind je het lekkerst om te eten?
Nee, in de balk daaronderquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
doe ik net en is er gewoon niet...
stond toch in het rijtje van TReport en print ?
Ik weet alleen 3,141592654.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:50 schreef Faux. het volgende:
Meisjes van tegenwoordig vallen niet meer op jongens die thee drinken, Safari 3 gebruiken en de eerste dertig decimalen van pi uit hun hoofd weten
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:53 schreef Faux. het volgende:
Ik zag nu alvast dat ik ga slapen, dan heeft ze nog een kwartier om me welterusten te wensen.
ook daar nietquote:
Oh, daar hou ik niet zo heel erg van, maar voor jou zou ik het maken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verdomme, volgens mij zie ik er lekker uit vandaag.
[..]
Ik heb niet specifiek iets wat ik het lekkerste vind. Moest ik kiezen zou ik lasagne zeggen denk ik.
Faux. écht, je bent heus lief, maar als je nu elke avond zo wanhopig gaat doen, vind ik je toch iets minder lief.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:53 schreef Faux. het volgende:
Ik zag nu alvast dat ik ga slapen, dan heeft ze nog een kwartier om me welterusten te wensen.
Omdatappel natuurlijk, doe niet zo dom.quote:
Haha failquote:
3.141592653quote:
Echte liefde dit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, daar hou ik niet zo heel erg van, maar voor jou zou ik het maken.
quote:
datquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:55 schreef Faux. het volgende:
[..]
3.141592653
Bijna goed, en je kent er meer dan elk ander meisje die ik ontmoet heb. Mijn droomvrouw
en zo ninja was ie niet eens.quote:
ik heb nix uitgezetquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt de social media balk uitgezet
Samen huilen bier drinken?quote:
Omdat ik de meest onbenullige dingen eeuwenlang onthoud. Zo heeft een olifant hersens van ongeveer vier kilo. Dat las ik drie jaar geleden.quote:
Oké ik doe niet meer wanhopigquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Faux. écht, je bent heus lief, maar als je nu elke avond zo wanhopig gaat doen, vind ik je toch iets minder lief.
Duh! Dadelijk per abuis dit topic op mijn wall.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt de social media balk uitgezet
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat ik de meest onbenullige dingen eeuwenlang onthoud. Zo heeft een olifant hersens van ongeveer vier kilo. Dat las ik drie jaar geleden.
lobi jatochquote:
Afgerond.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:55 schreef Faux. het volgende:
[..]
3.141592653
Bijna goed, en je kent er meer dan elk ander meisje die ik ontmoet heb. Mijn droomvrouw
Weet je ook dat neushoorns in hun eigen poep stampen om zo hun terretorium af te bakenen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat ik de meest onbenullige dingen eeuwenlang onthoud. Zo heeft een olifant hersens van ongeveer vier kilo. Dat las ik drie jaar geleden.
Bier is pas bier als er heel veel van is.quote:
Mooie uitspraak dit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bier is pas bier als er heel veel van is.
daar zat hij eerst niet onderquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
• http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
• overig
• Facebook Likeknop weergeven
Olifanten stampen op poep om te vieren dat een andere olifant seks heeft gehad, dat is daar een soort familiefeestquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet je ook dat neushoorns in hun eigen poep stampen om zo hun terretorium af te bakenen?
Wat is een terretorium, Ludo?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet je ook dat neushoorns in hun eigen poep stampen om zo hun terretorium af te bakenen?
Wat jij wiltquote:
Bailey's met 7up drinken, dan ga je dood hoorde ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:58 schreef Chloroform het volgende:
Wisten jullie ook dat je Bailey's nooit met een koolzuurhoudende drank moet mengen, behalve als je wilt zien hoe gaaf het gaat schuimen?!?!
quote:
Heel niet grappig als je zulk soort dingen wel onthoudt, maar de nuttige dingen niet.quote:
broodje aap.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Bailey's met 7up drinken, dan ga je dood hoorde ik.
Ken gebeuren toch. Misschien zijn die dingen nuttig voor je om indruk te maken op iemand anders?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heel niet grappig als je zulk soort dingen wel onthoudt, maar de nuttige dingen niet.
Het leefgebied van dieren, aight.quote:
Maar zo schrijf je dat niet, Ludo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het leefgebied van dieren, aight.
Dat moet ik testenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:58 schreef Chloroform het volgende:
Wisten jullie ook dat je Bailey's nooit met een koolzuurhoudende drank moet mengen, behalve als je wilt zien hoe gaaf het gaat schuimen?!?!
Ik weet wel dat je 'terretorium' anders spelt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ken gebeuren toch. Misschien zijn die dingen nuttig voor je om indruk te maken op iemand anders?
Mja, dat is dan wel beetje dom.quote:
Ik voel me zo wijs nu.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mja, dat is dan wel beetje dom.
tfoe right back at ya.quote:
Doe niet zo engquote:
Ik ken TU niet, wel van naam maar de rest qua inhoud e.d.quote:
moet je klappen jongeuuhhhquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mja, dat is dan wel beetje dom.
dattes?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:13 schreef LudoSanders het volgende:
En ik heb zo het nieuwe besturingssysteem van Apple geïnstalleerd, die verbeterd automatisch tekst voor me. Best naar.
Ik zou ze wel graag uit willen delen op dit moment DUS OP ZICHHHHHH ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe niet zo eng
[..]
Ik ken TU niet, wel van naam maar de rest qua inhoud e.d.
[..]
moet je klappen jongeuuhhh
quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe niet zo eng
[..]
Ik ken TU niet, wel van naam maar de rest qua inhoud e.d.
[..]
moet je klappen jongeuuhhh
Succes gr grquote:
Voor zover ik weet is enkel de juiste leerstof nuttig om indruk te maken op docenten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ken gebeuren toch. Misschien zijn die dingen nuttig voor je om indruk te maken op iemand anders?
Als ik het daar op steek gelooft geen mens dat.quote:
Nouu zoek een geschikte boksbalquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:02 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik zou ze wel graag uit willen delen op dit moment DUS OP ZICHHHHHH ja.
Die emo, ja ik reageer wel alquote:
ik wil eentje die huilt als ik hem sla, suggesties?quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouu zoek een geschikte boksbal
[..]
Die emo, ja ik reageer wel al
Ik probeer je te helpenquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als ik het daar op steek gelooft geen mens dat.
Faux.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:03 schreef Opdekop het volgende:
[..]
ik wil eentje die huilt als ik hem sla, suggesties?
Faux. Hij is nog geen echte vent.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:03 schreef Opdekop het volgende:
[..]
ik wil eentje die huilt als ik hem sla, suggesties?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:04 schreef Chloroform het volgende:
Fotoboek van Xlarge
Beetje egoïstisch om jezelf wel een balkje te geven en je kinderen niet.
Ok. Jou neem ik mee naar mn brug. Duw ik jou eerst. Sorry, je hebt het over jezelf afgeroepen.quote:
Het heeft even door mijn hoofd gespeeld, mag je gerust weten.quote:
quote:
Heel fijn, ik mocht hem toch al niet na dat y=ax+b verhaal van hem.quote:
Had je hem in het vorige topic moeten zien.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:05 schreef Opdekop het volgende:
[..]
[..]
Heel fijn, ik mocht hem toch al niet na dat y=ax+b verhaal van hem.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:06 schreef Faux. het volgende:
Ik ga slapen FOK!kers. Kusje kroel
En Omdatappel: I'll be with you in our dreams
Dag aightieboiiquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:06 schreef aight1 het volgende:
Hey morgen vroeg opstaan. Dus slapen nu.
Slaap lekker allen.
Wat?quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:06 schreef aight1 het volgende:
Slaap lekker allen.
gr +quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:06 schreef aight1 het volgende:
Slaap lekker allen.
gr +quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:06 schreef Faux. het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:06 schreef Faux. het volgende:
Wat lief, ze gaan samen. Aight1 en die 13-jarige boy.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:06 schreef aight1 het volgende:
Slaap lekker allen.
Fout.quote:
Sorry moet sportenquote:
Haten op wiskundequote:
mequote:
Hij zij je vergeven. Welterusten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Sorry moet sportenVolgende keer beter, misschien.
quote:
Gelukkig. Goede nachtrust.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij zij je vergeven. Welterusten.
Het zij je vergeven. Niet hij.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij zij je vergeven. Welterusten.
CARRIERE MAKENquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Om maar even met de bom in huis te vallen, zo'n geniaal lied![]()
Wat is mis met mij. Dit moet wel van die autocorrectie afkomstig zijn.quote:
Gast, ga slapen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:11 schreef Faux. het volgende:
Wat is het logaritme vaneigenlijk? Dus log(
)?
Appelinoquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:11 schreef Omdatappel het volgende:
Ben ik heel raar als ik gewoon niet zo goed weet wat er mee aan moet?
quote:
Ik weet ook wel eens niet wat ik er mee aan moet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:11 schreef Omdatappel het volgende:
Waarmee?quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:11 schreef Omdatappel het volgende:
Pestkopquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Mistral. Ofzo. Wat was het ook alweer?
Hoi.
negeren denk ik..quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:11 schreef Omdatappel het volgende:
Ik kan nooit slapen als ik een onopgelost wiskundig probleem hebquote:
Nu? Vandaag? In je hele leven?quote:
Los het in stilte op.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:13 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik kan nooit slapen als ik een onopgelost wiskundig probleem heb
Prima, doe dat ergens anders.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:13 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik kan nooit slapen als ik een onopgelost wiskundig probleem heb
Even bizar als het feit dat Charlie Chaplin in de '20 mee deed aan een look-a-like contest van zichzelf meedeed, en de finale niet eens haalde.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:12 schreef PiRANiA het volgende:
de latijnse naam voor vos is gewoon Vulpes Vulpes.
Hoe bizar is dat.
Hij werd tweede toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Even bizar als het feit dat Charlie Chaplin in de '20 mee deed aan een look-a-like contest van zichzelf meedeed, en de finale niet eens haalde.
Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Even bizar als het feit dat Charlie Chaplin in de '20 mee deed aan een look-a-like contest van zichzelf meedeed, en de finale niet eens haalde.
Jij ook al? Ik bemn al 14 dagen alleen thuisquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa genieten van een leeg huis /scary
Nee, ik heb al bier. Toch bedankt.quote:
Even aan meneer de Interwebs vragenquote:
Hij is zijn streken nog niet verleerd.quote:
Ik al bijna een week en moet er nog 10 doorkomenquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik bemn al 14 dagen alleen thuis.
Tering, da's best lang.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik al bijna een week en moet er nog 10 doorkomen
Wait... wutquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Veel plezier met je lulijzerquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:15 schreef Dale. het volgende:
Zo ik ben weg spelen met me nieuwe mobi in bed <3
Nog 10 weken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kwak is lekker bier.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aan wie?
Het is bier, wist ik ook niet
[ afbeelding ]
De browser uitproberen op zo'n vunzige website zeker? Ik heb je wel door.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:15 schreef Dale. het volgende:
Zo ik ben weg spelen met me nieuwe mobi in bed <3
Dat is waar ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Almere
En dat zou je moeten weten, je zit in mijn kring
Wait, what?quote:
kwadrant over de pispot.quote:
Nee totaal nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Tering, da's best lang.
Al veel ongezonde dingen gegeten?
Nee, dat heb je verkeerd gezien. Ik heb nachtdienst.quote:
Kan toch niet? 9000 is nergens gedefineerd.quote:
Krokante kortstjesquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kwadrant over de pispot.
[..]
Nee totaal niet![]()
Ik kook nog best goed ook
buiten verwachting
alleen kip had een iets te krokant korstje vanavond
Jeetje, ik zal het modrooster wel verkeerd hebben gelezen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, dat heb je verkeerd gezien. Ik heb nachtdienst.
jelfra? ken ik nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Super. Bij jelfra hebben ze dat wel.
Is een public static int voor awesome.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:17 schreef Faux. het volgende:
[..]
Kan toch niet? 9000 is nergens gedefineerd.
quote:
quote:
Goedzo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja iets te krokantmaar wel lekker
Ik heb er alleen in België uit gedronken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:18 schreef Dale. het volgende:
[..]
Daar heb ik er 10 van ofzo. Kun je overal kopen in Duitsland.
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |