Echte liefde dit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, daar hou ik niet zo heel erg van, maar voor jou zou ik het maken.
quote:
datquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:55 schreef Faux. het volgende:
[..]
3.141592653
Bijna goed, en je kent er meer dan elk ander meisje die ik ontmoet heb. Mijn droomvrouw
en zo ninja was ie niet eens.quote:
ik heb nix uitgezetquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt de social media balk uitgezet
Samen huilen bier drinken?quote:
Omdat ik de meest onbenullige dingen eeuwenlang onthoud. Zo heeft een olifant hersens van ongeveer vier kilo. Dat las ik drie jaar geleden.quote:
Oké ik doe niet meer wanhopigquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Faux. écht, je bent heus lief, maar als je nu elke avond zo wanhopig gaat doen, vind ik je toch iets minder lief.
Duh! Dadelijk per abuis dit topic op mijn wall.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt de social media balk uitgezet
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat ik de meest onbenullige dingen eeuwenlang onthoud. Zo heeft een olifant hersens van ongeveer vier kilo. Dat las ik drie jaar geleden.
lobi jatochquote:
Afgerond.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:55 schreef Faux. het volgende:
[..]
3.141592653
Bijna goed, en je kent er meer dan elk ander meisje die ik ontmoet heb. Mijn droomvrouw
Weet je ook dat neushoorns in hun eigen poep stampen om zo hun terretorium af te bakenen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat ik de meest onbenullige dingen eeuwenlang onthoud. Zo heeft een olifant hersens van ongeveer vier kilo. Dat las ik drie jaar geleden.
Bier is pas bier als er heel veel van is.quote:
Mooie uitspraak dit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bier is pas bier als er heel veel van is.
daar zat hij eerst niet onderquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
• http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
• overig
• Facebook Likeknop weergeven
Olifanten stampen op poep om te vieren dat een andere olifant seks heeft gehad, dat is daar een soort familiefeestquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet je ook dat neushoorns in hun eigen poep stampen om zo hun terretorium af te bakenen?
Wat is een terretorium, Ludo?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet je ook dat neushoorns in hun eigen poep stampen om zo hun terretorium af te bakenen?
Wat jij wiltquote:
Bailey's met 7up drinken, dan ga je dood hoorde ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:58 schreef Chloroform het volgende:
Wisten jullie ook dat je Bailey's nooit met een koolzuurhoudende drank moet mengen, behalve als je wilt zien hoe gaaf het gaat schuimen?!?!
quote:
Heel niet grappig als je zulk soort dingen wel onthoudt, maar de nuttige dingen niet.quote:
broodje aap.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Bailey's met 7up drinken, dan ga je dood hoorde ik.
Ken gebeuren toch. Misschien zijn die dingen nuttig voor je om indruk te maken op iemand anders?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heel niet grappig als je zulk soort dingen wel onthoudt, maar de nuttige dingen niet.
Het leefgebied van dieren, aight.quote:
Maar zo schrijf je dat niet, Ludo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het leefgebied van dieren, aight.
Dat moet ik testenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:58 schreef Chloroform het volgende:
Wisten jullie ook dat je Bailey's nooit met een koolzuurhoudende drank moet mengen, behalve als je wilt zien hoe gaaf het gaat schuimen?!?!
Ik weet wel dat je 'terretorium' anders spelt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ken gebeuren toch. Misschien zijn die dingen nuttig voor je om indruk te maken op iemand anders?
Mja, dat is dan wel beetje dom.quote:
Ik voel me zo wijs nu.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mja, dat is dan wel beetje dom.
tfoe right back at ya.quote:
Doe niet zo engquote:
Ik ken TU niet, wel van naam maar de rest qua inhoud e.d.quote:
moet je klappen jongeuuhhhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |